- PRO
Наталія
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
- Розглядає посади:
- Керівник адміністративно-господарського забезпечення, Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості, Директор філії, Операційний директор, Керуючий мережею магазинів, Регіональний керівник, Керуюча, Комерційний директор, Керуючий торговим центром, Директор магазину
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 49 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Ужгород, Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1889769/?puid=3409853
Досвід роботи
Директор Департаменту розвитку
з 08.2023 по 04.2025
(1 рік 8 місяців)
Біле-Сухе, мережа магазинів, Київ (Роздрібна торгівля)
* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу
* пошук приміщень (Київ і область, Одеса. Чернігів. Івано-Франківськ) , оцінка та погодження локацій згідно критеріїв
Компанії(Розробка, подання та захист інвестиційних проектів.)
Супроводження проєктів(крос-функціональна)взаємодія:відкриття\закриття\рембрендингу\капітального ремонту\переформатування): планування, узгодження термінів, аналіз ризиків, ведення внутрішньої документації та звітності;
* відкриття точок з «0»
* вирішення та узгодження внутрішніх питань мережі
ведення проектів спрямованих на пошук економії витрат мережі
(комуналка, оренда, суборенда).
• забеспечення проведення централізованих тендерів та закупівель
за всіма категоріями торговельного обладнання, канц та госп. товарам., ОС
• юридичний супровід та вирішення питань оренди, послуг.
дотримання умов договорів.. особисті перемовини
• розробка і реалізація виконання комплексу заходів на вихід зі збитку
збиткових ТТ
• формування та контроль дотримання бюджету відкриттів ТТ згідно
погоджених графіків.(таймінг)
• ведення переговорів з контрагентами та залучення їх щодо забеспечення адміністативних сфер діяльності мережі та офісу. на вигідних умовах
• планування та контроль роботи технічного відділу. відділу оренди .
експлуатації та охорони праці.
• щомісячній мониторінг конкурентів та вартості нерухомості
• організація та технічне забезпечення реконструкції, релокації,
оновлення ТТ «під ключ» з ціллю збільшення прибутковості.
!під кожним пунктом стоЇть велика робота команди!
за час роботи відкрито 34 тт.. проведено капітальних ремонтів фасадів-23; переформатування-51 тт. залучено суборендарів (для збільшення рентабельності тт)- більш ніж на 110 ТТ.
Ріелтор
з 09.2022 по нині
(2 роки 10 місяців)
ФОП, Дистанційно (Нерухомість)
Допомагаю мережевим компаніям у розвитку! Веду "горячу" роботу з пошуку приміщень + спілкуюсь з орендодавцями на предмет зацікавленності у тій чи іншій локації\ контролюю строки відповідей\аналізую пропозиції та пропоную керівникам розвитку компаній Рошен, Розетка, Аврора, Копийочка, Подорожник, Кактус, SMSка,Техноїжак, REDI,Сентролаб, Аптека АНЦ, YUKU, Вина Миру, Анди, Конфискат,OLKO, Wear me, Червоний маркет, Дніпро-М,Кібернетики, Мастер ЗОО, Зообонус, Єконом Клас, Бомонд або їх менеджерам\веду переговори\заключаю договори оренди.
Регіональний керівник розвитку мережі
з 05.2021 по 08.2022
(1 рік 3 місяці)
Червоний маркет, Харків (Роздрібна торгівля)
* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів
*Розвиток мережі у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій. Полтавській Закарпатській, Чернівецькій, Івано-Франківській обл, пошук локацій, презентація, обґрунтування об'єктів,
*ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ, підписання договорів, постановка завдань з відкриття на всі департаменти, контроль термінів виконання.
Директорка департаменту нерухомості
з 07.2020 по 05.2021
(10 місяців)
ОLKO, Харків (Роздрібна торгівля)
* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу
* розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями.
• відкриття точок з «нуля»
• вирішення та узгодження внутрішніх питань мережі
• проведення централізованих закупівель за всіма категоріями торговельного обладнання, канц та госп. товарам., ОС
• юридичний супровід та вирішення питань оренди, послуг.
• контроль дебеторської заборгованості
• ведення звітної документації
• ведення переговорів з контрагентами щодо адміністативних сфер діяльності мережі
• контроль роботи ремонтно-будівельного відділу
• моніторинг постачальників із закупівель, взаємодія з фірмами партнерами
* моніторинг вартості ринку оренди
• оптимізація витрат
• управління фінансово-господарською діяльністю регіону
• проведення переговорів з керівниками підприємств, магазинів-партнерів щодо залучення до співпраці, укладення договорів.
• Залучення агентів
• ведення та контроль адміністративно-господарської діяльності офісів та тт.
• забезпечення організації та контролю за фінансовими операціями департаменту
Керівник Департаменту розвитку та оренди
з 10.2016 по 06.2020
(3 роки 8 місяців)
мережа магазинів Конфіскат, Харків (Роздрібна торгівля)
* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу
* розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями.
• відкриття точок з «нуля» (ТЄО, зонування, ремонт, клінінг)
• проведення централізованих закупівель за всіма категоріями торговельного обладнання, канц та госп. товарам., ОС-
бюджетування
• юридичний супровід та вирішення питань оренди, послуг.
• організація та контроль роботи відділу ремонтних поточних робіт
• ведення звітної документації
• ведення переговорів з контрагентами щодо адміністративних сфер діяльності мережі
• контроль роботи ремонтно-будівельного відділу
• моніторинг постачальників із закупівель, взаємодія з фірмами партнерами
• оптимізація витрат мережі( оренда, коммунальні послуги, охорона. адміністративно-господарьска )
• управління фінансово-господарською діяльністю мережі та офісів
• проведення переговорів з керівниками підприємств, магазинів-партнерів щодо залучення до співробітництва, укладання договорів.
• мониторинг конкурентів та їх локацій
• аналіз ринку нерухомості
Керівник відділу з адміністративних питань та розвитку мережі
з 03.2014 по 10.2016
(2 роки 7 місяців)
SILVER JEWELLERY 925, Дніпро (Роздрібна торгівля)
На початку роботи в ювелірній мережі. у зв*язку з звільненням регіонального операційного керівника- мені довірили операційну роботу. забезпечення 100% заповненності штату. гідний рівень виконання плану продажів і по можливості пошук та відкриття нових островів у ТРЦ. (регіон перевиконав план\вакантність 0%\ відкрито 2 тт)
ЧЕРЕЗ три місяці роботи мені запропонували релокацію в Дніпро та посаду Директора Департаменту Розвитку.
*Пошук та відкриття торгових точок у Торгових центрах України,ведення переговорів та підтримання статусу компанії
*договірна робота. взаємодія з ТРЦ
*Аналітика рентабельності.
*Робота та контроль за процесами адміністративно-господарської діяльності ТТ та Центрального офісу.(процеси відкриття, перенесення та закриття ТТ. реклама на фасадах ТРЦ)
*Закупівля (тендер) торгівельного обладнання
*Ведення та контроль за базою 1С - ОС.
*За 2015 рік відкрито 19 нових торгових точок по Україні.
*участь у створенні ювелірних кварталів з гравцями ринку(перемовини\процесс організації взаємодії)
Регіональний керівник
з 08.2012 по 07.2013
(11 місяців)
ТОВ "Центр Фінансових Рішень" бренд КРЕДИТ МАРКЕТ, Харків (Фінанси, банки, страхування)
* розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями.
* відкриття точок з «нуля»
*вирішення та узгодження внутрішніх питань мережі
* повна підготовка до відкриття (ремонт, рекламні вивіски, оформлення дозвільної документації)• підбір персоналу, проведення співбесід, організація навчання.
* забеспечення своєчасності оплат оренди\комунальних витрат
*ведення звітної документації•
* ведення переговорів з контрагентами щодо всіх сфер діяльності мережі
* пошук , підготовка медіапланування мережі•
* моніторинг конкурентів,
* взаємодія з фірмами-партнерами
* оптимізація витрат
* управління фінансово-господарською діяльністю регіону
*( не прямі продажі) проведення переговорів з керівниками підприємств, магазинів-партнерів щодо залучення до співробітництва,
*укладання договорів.• Залучення агентів
* Робота з «роздрібною мережею», планування, контроль та аналіз усіх «торгівельних та адміністративно-господарських питань».
Адміністративний директор Північного територіального управління
з 09.2008 по 05.2012
(3 роки 8 місяців)
ТОВ Мобілочка, Харків (Роздрібна торгівля)
* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу
• - розвиток мережі, пошук місць оренди з супер локацією та клієнтопотоком.
• відкриття точок з «нуля» (зонування, закупівля ТМЦ), робота з орендодавцями
• узгодження внутрішніх питань мережі
• отримання дозвільних документів
• ведення переговорів із контрагентами, укладання договорів про співпрацю.
• контроль, збір дебеторської заборгованості
• забезпечення організації та контролю за фінансовими операціями
• здійснення контролю та організація роботи підлеглих, контрольно-ревізійні перевірки, як товару так і ТМЦ.
• складання звітності до ДПІ
• контроль та розподіл роботи бригад логістики, ахо, клінінгу.
• вирішення питань з контролюючими органами та гір. владою.
• управління фінансово-господарською діяльністю регіону (планування та розподіл коштів для без приривного функціонування роботи роздрібу).
• організація взаємодії та контроль роботи адміндепартаменту (секретаріат, юридичний відділ, HR, IT)
Освіта
Харківський Університет ім. Каразіна
Економічний (адміністративний економіст), Харків
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Київ ТМ "BTG" "Мистецтво делегування"
2013 квітень
ART Центр Бізнес освіти тренінг Управління продажами роздрібної мережі
19-20 серпня 2014
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Рекомендації
-
Николаєва Уляна Леонідівна
Директорка департаменту маркетингу, SMK Distribution
Контактні дані приховані -
Бойко Сергій Васильович
Власник компанії, Конфіскат
Контактні дані приховані -
Вайсман Руслан Ігорович
Власник компанії, 925 Silver jewellery
Контактні дані приховані -
Грушова Наталія
HR директорка департаменту, Конфіскат
Контактні дані приховані -
Житнєва Дарина Костянтинівна
HR директорка, ОLKO
Контактні дані приховані -
Пахомов Антон
Власник компанії, SMSка
Контактні дані приховані -
Волошин Олег В'ячеславович
Виконавчий директор, ОLKO
Контактні дані приховані -
Длугоканська Юлія Олександрівна
Комерційний директорка, Конфіскат
Контактні дані приховані -
Веремейченко Роман Михайлович
Операційний директор, Біле-Сухе, мережа магазинів
Контактні дані приховані -
Крупа Віталій Олександрович
Директор СБ, Біле-Сухе, мережа магазинів
Контактні дані приховані -
Свирид Вікторія Валеріївна
Київ Адміністративний директор департаменту розвитку, ТОВ МобІлочка
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Маю лідерські якості та здатність ефективно управляти командою . високий рівень відповідальності, системний підхід до роботи, спрямованість на результат, самостійна у прийнятті рішень, але завжди працюю в команді.
веду переговори та будую довгострокові партнерські відносини.
маю практичний досвід тайм-менеджменту та стратегічного планування.
Дорожу своєю репутацією, полюбляю порядок, оперативність та своєчасність, сувора- АЛЕ справедлива; мені властивий дух авантюризму.
Син (30 років) одружений, дочка (19 років) студентка іноземного учбового закладу , онук (3 роки).
люблю активний відпочинок (гори\байдарки\картінг\стрибки з парашутом) та подорожувати з рідними та близькими
посвідчення водія кат.В (механіка)
Схожі кандидати
-
Супервайзер
Львів -
Керівник кураторів
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Региональный директор, куратор, управляющий, заместитель управляющего, администратор
Одеса -
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керівник агропідприємства
Київ