Резюме от 13 октября 2017

Кулинич Андрій Володимирович

Менеджер адміністративно-господарського підрозділу, 6 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
6 мая 1960 (57 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Відділ підтримки банківських операцій завідувач

с 04.2014 по наст. время (3 года 6 месяцев)
ПАТ Мегабанк, Львов (фінанси)

закупівлі,забезпечення діяльності, договірні відносини, співпраця з орендарями та орендодавцями,контролюючими організаціями, відповідальний за техногенну безпеку, пожежну безпеку, за газове господарство, контроль та організація оплат,організація ремонтних робіт, реклама


Дополнительная информация

Кулинич Андрій

Дата народження:06 Тра 1960
Регіон проживання:Львів
Можливість переїзду:
Телефон(и):[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
менеджер / керівник адміністративно-господарського підрозділу
Мета

отримання роботи, що повязана із забезпеченням поточної діяльності фірм, офісів у т.ч. організація ремонтів та утримання споруд, забезпечення автотранспортом , проведенням тендерів на забезпечення та здійсненням закупівель, співпраця з орендодавцями та контролюючими організаціями

Досвід роботи

відділ підтримки банківських операцій ПАТ МЕГАБАНК з квітня 2014 р

матеріально технічне забезпечення роботи підрозділів Львівського ЦРВ ПАТ МЕГАБАНК, пошук приміщеннь під банківські відділення, реклама, здача в найм майна, пошук орендарів, укладання договорів та співпраця з орендарями, постачальниками енергоносіїв, складання та здача звітів, відповідальний за газове господарство, пожежну та техногенну безпеку, охорону праці, організація ремонтних робіт, контроль оплат,закриття дебіторської заборгованості, співпраця з контролюючими організаціями і т.і.


завсектором, нач відділу, експерт
Жов 2007 - Лют 2013 (5 років 5 міс)
Банк Прикaрпаття = Плюс Банк = Ідея Банк
більше 500 співробітників Банки
розвиток мережі - пошук приміщень, спілкування з власниками, орг підписання договорів оренди, супровід мережі ,реєстрація в НБУ, ДПІ, організація проведення ремонтних робіт, матеріально-технічне забезпечення роботи мережі відділень та офісів Банку - прийом заявок та здійснення закупівель, підготовка посадових інструкцій та положеннь про підрозділи, організація роботи Тендерного Комітету Банку проведення тендерів на закупівлі товарів та послуг для потреб банку, контроль за кладенням договорів постачання та контроль здійснення закупівель по результатах проведених тендерів - як секретар Тендерного Комітету, забезпечення відкриття нових підрозділів, робота з орендодавцями, прідготовка і оформлення первинних платіжних документів, організація оплат за товари та послуги, закриття дебіторської заборгованості , підготовка звітів, планування та бюджетування робіт, виконання поточних доручень керівництва , проведення річних інвентаризацій по підрозділах – голова комісії, проведення вступних інструктажів з ОП та ПБ за відсутності начальника відділу ОП та ПБ (охорона праці та пожежна безпека)

нач відділення, нач цеху, директор торгового комплексу
Січ 2002 - Жов 2007 (5 років 10 міс)
підприємства ВАТ КРОНА
від 100 до 250 співробітників Торговля розничная / Retail
організація фасування продуктів, управління торговим комплексом, організація продажу продуктів харчування, робота з контролюючими державними органами

нач відділення, зам.нач.цеху, начальник цеху
Лют 1992 - Січ [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») років)
Івано-Франківський завод ТОС - фірма БАРВА
більше 500 співробітників Промышленность и Производство
прийом готової продукції , організація зберігання та відвантаження готової продуції хімічного виробництва споживачам ч/з автоматизований склад, організація прийому хімічної сировини, матеріалів та обладнання в загальнозаводські склади МТП - структурні підрозділи цеху в т.ч. і ч/з митний склад, організація вантажо-розвантажувальних робіт з прийому сировини, матеріалів, обладнання , забезпечення цехів підприємства сировиною та матеріалами для виконання планових завданнь

інженер керівник відділення
Сер 1982 - Лют 1992 (9 років 7 міс)
Дніпродзержинське пусконалагоджувальне управління по системам автоматики
більше 500 співробітників Промышленность и Производство
пусконалагоджувальні роботи КВПіА та систем автомат.управління процесами, здача в експлутацію об'єктів хімічної промисловості після закінчення пусконалагоджувальних робіт

Освіта


Івано-Франківський інститут нафти і газу (Івано-Франківськ, Україна)
Рік закінчення 1982
спеціальність «Автоматизація хіміко-технологічних процесів»
кваліфікація інженер-електромеханік по автоматизації

Володіння мовами


Англійська - базовий, Польська - розмовна, Українська та російська - вільно

Додаткова інформація:

впевнений користувач ПК, маю власний л/автомобіль, водійські права категорії "В", водійський стаж з 1986 року, до адміністративної і кримінальної відповідальності не притягувався, за добросовісну роботу маю подяки і грамоти,

відповідальний, пунктуальний, наполегливий, у спілкуванні комунікабельний, працюю в команді

Інтереси:

активний відпочинок, люблю мандрівки власним авто, люблю природу


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме