Резюме від 15 лютого 2020 PRO

Товпінець Олена Федорівна

Бухгалтер

Повна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
44 роки
Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець відділу фінансового, головний бухгалтер за строковим трудовим договором (09.03.2010 - 01.04.2013), 16.05.17- 07.02.2020 - провідний фахівець (з договірної роботи)

з 01.2007 по 02.2020 (13 років 1 місяць)
Західний центр радіотехнічного спостереження, Мукачево (послуги супутникового зв’язку)

На посаді головного бухгалтера:
- Організація роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на відділ фінансовий.
- Керівництво відділом фінансовим.
- Формування завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій в роботі.
- Узгодження проектів договорів (контрактів).
- Забезпечення дотримання законодавства в роботі відділу.
- Оцінка и економічний аналіз фінансово - господарської діяльності.
- Фінансове планування, разрахунки кошторису, складання кошторису та змін до нього.
- Контроль комунальних и господарських платежів, розрахунків з постачальниками.
- Складання фінансової та податкової звітності.
- Контроль за дотриманням касової, фінансової дісципліни, а також встановлених правил проведення інвентаризації грошових коштів, необоротних активів, матеріальних запасів, розрахунків та платіжних зобов’язань.
- Досвід проходження податкових та аудиторських перевірок.

На посаді фахівця відділу фінансового:
- Складання та прийняття к обліку первинних документів.
- Ведення матеріального обліку.
- Ведення договірної работи.
- Розрахунки з контрагентами (облік дебіторскої та кредиторскої заборгованості).
- Оформлення платежних документів (робота з банком).
- Розрахунки з підзвітними особами (складання авансових звітів).
- Нарахування заробітної плати (складання звітності до соц. фондівта ін. державних органів, планування видатків на зар. плату).

На посаді провідного фахівця (з договорної роботи):
- Планування закупівель у відповідності до поставлених завдань;
- Складання Річного плану закупівель та Додатків до нього;
- Складання тендерної документації та додатків до неї;
- Робота на електроній площадці закупівель;
- Оприлюднення інформації в системі електронних закупівель.


Освіта

Київський державний університет технології та дизайну

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 09.1994 по 06.2000 (5 років 9 місяців)

2013 - навчання з проведення закупівель за державні кошти, 2010, 2011, 2012, 2017, 2019 - участь у семінарах з підвищення кваліфікаціїз отриманням сертифікату, участь в професійних семінарах


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач: Windows, MS Office, Internet, робота в m.e.doc. клієнт-банк


Знання мов

Англійська — початковий


Додаткова інформація

Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, вмію аналізувати та логічно мислити. Маю водійське посвідчення кат В


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: