Резюме від 13 листопада 2018 PRO

Бичковський Євген Вікторович

Юрист, директор, начальник, заступник, завідуючий, головний, провідний, 15 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
27 років
Місто:
Бердянськ
Готовий до переїзду в:
Вінниця, Дніпро, Донецьк, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Кропивницький (Кіровоград), Луганськ, Львів, Маріуполь, Миколаїв (Миколаївська обл.), Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Член комітету з конституційного права, адміністративного права та прав людини

з 06.2017 по нині (1 рік 5 місяців)
Всеукраїнська громадська організація "Асоціація правників України", Київ (Юриспруденція)

Участь в професійних дискусіях на теми удосконалення різних галузей права;
Формування та комунікація професійних цінностей і стандартів роботи юриста;
Аналіз національних та міжнародних правових реформ;
Обмін досвідом з юристами різних галузей права;
Лобіювання інтересів професії юриста в суспільстві, організаціях та установах усіх форм власності;
Сприяння процесу розвитку правової держави в Україні;
Сприяння гармонізації українського законодавства із законодавством Європейського Союзу та його реформуванню з використанням досвіду розвинених демократичних країн;
Саморозвиток та поширення етичних стандартів поведінки серед правників.

Юрисконсульт

з 05.2017 по нині (1 рік 6 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго-Інвест-Строй", Бердянськ (Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами)

Повний правовий/юридичний супровід господарської діяльності підприємства за наступним (обов'язки та навички):

1.Загальні:
Ведення листування з підприємствами, утановами, організаціями всіх форм власності, в т. ч. громадські та інші (міжнародні, правозахисні, цільові) організації - складення, подання/направлення запитів, відповідей, пояснень, заяв, клопотань, скарг, зауважень, пропозицій, іншого; взаємодія з державними адміністраціями, радами (в т. ч. реєстраційними відділами), ДФС, ПФУ, держпраці, ДВС, прокуратурою, поліцією, СБУ, НАБУ, статистикою, АМКУ, КМУ, профільними міністерствами, арбітражними керуючими, адвокатами, нотаріусами (державними/приватними), банками, інспекціями та т. і.; ведення реєстрів та баз даних, їх облік; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; облік, отримання/відправлення поштової кореспонденції; інші загальні обов'язки.

2.Господарські:
Складання (правовий аналіз, удосконалення, зміна, розірвання, припинення) господарських договорів - купівлі-продажу, поставки, дарування, ренти, оренди (найму), лізингу, позички, перевезення/перевезення автомобільним транспортом, транспортного-експедирування, зберігання, страхування, позики, банківського рахунку, факторингу, поворотної/безповоротної фінансової допомоги, інвестування, відступлення права вимоги, юридичних послуг, трудові (строкові, безстрокові)/цивільно-правові угоди, конфеденційності (з працівником), типові газо/водо/електро постачання/забезпечення, зовнішньоекономічні контракти, протоколи розбіжностей до таких договорів (специфікації, додаткові угоди/акцесорні договори та т. і.).
Участь у публічних закупівлях (+ допорогові закупівлі) - робота з авторизованими у системі "Prozorro" майданчиками; розгляд, оцінка, вивчення тендерних документацій; готування, подання, супроводження тендерних пропозицій; участь у аукціонах, переговорних процедурах, рамкових угодах; оскарження рішень замовників, через орган оскарження - АМКУ, суд.

3.Реєстраційні:
Готування, подання/направлення у реєстраційні відділи, нотаріусам документів - щодо реєстрації юридичної особи/ФОП/самозайнятої особи, внесення змін до установчих документів, протоколів зборів учасників, заяв учасників про наміри, формування статутного капіталу, вхід/вихід учасника, нових КВЕДів, статутів (змін редакцій), антикорупційних програм, положень, інструкцій штатних працівників (посадових інструкцій), положень про ведення реєстрів і баз даних, приєднання, злиття, перетворення, ліквідації юридичних осіб та т. і.

4.Судові:
Формування, подання/направлення до судів всіх інстанцій та юрисдикцій (адміністративні, господарські, загальні/цивільно-кримінальні) - позовів/заяв/клопотань/заперечень/відзивів/заперечень на відзив/пояснень/скарг (в т. ч. апеляційні/касаційні), за нововиявленими обставинами, відновлення втраченого провадження, виключними обставинами, будь-яких інших процесуальних документів (ЦК/ЦПК, ГК/ГПК, КАС, КК/КПК, ПК/МК, ВК/КТМ), з передбаченими законодавством майновими і немайновими вимогами.

Юрисконсульт, c 01.08.17 начальник юридичного відділу

з 10.2016 по нині (2 роки 1 місяць)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Строй-Маш-Торг", Бердянськ (Будівництво житлових і нежитлових будівель; Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами)

Повний правовий/юридичний супровід господарської діяльності підприємства, як і ТОВ "Енерго-Інвест-Строй" (обов'язки та навички, що не включено до першого підприємства):

1.Загальні:
Надання завдань, розпоряджень, іншого підлеглим відділу; супровід при виконанні та контроль; аналіз результатів; пошук оптимальних варіантів усунення недоліків та оптимізації ризиків; інше.

2.Господарські:
Договори підряду/субпідряду/генпідряду, зарахування зустрічних однорідних вимог, про матеріальну відповідальність працівника, надання послуг з технічного обслуговування та ремонту, еквайрингу.

3.Реєстраційні:
Оформлення пакетів документів до уповноважених інспекції з питань отримання дозвільних документів (дозволів, ліцензій, патентів, інше) на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню та інше, згідно Закону.

4.Судові:
Здійснював участь у судових засіданнях, на всіх стадіях судового процесу (І інстанція, апеляція, касація), комерційний арбітраж, у якості учасника/сторони/преставника (у досудовому розслідуванні - представника потерпілого); з 01.01.18 обмежений у участі у судових засіданнях у якості вказаних - адвокатське свідоцтво відсутнє - до 2019-20 отримання планується; здійснюю участь у І інстанції, в інших у якості вільного слухача, консультую (раджу) під час процесу адвоката (в перервах судових засідань/виступів інших учасників та т. і).

Інші поточні завдання.

Головний державний інспектор відділу адміністрування податків і зборів та ЄСВ

з 07.2015 по 07.2015 (менш ніж місяць)
Бердянська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, Бердянськ (Державна служба (юриспруденція))

Повний спектр роботи з платниками ЄСВ, з яких:
- Постановка/зняття з обліку платника;
- Консультування платника з питань заповнення звітних документів (декларації/інше);
- Контроль за своєчасністю подання звітності платника та її приймання;
- Листування з платником, з пов'язаних питань;
- Проведення перевірок платників (ПК, ЗУ "Про ЄСВ", інше);
- Складення/направлення протоколів адміністративного правопорушення;
- Прийняття/винесення податкових повідомлень-рішень (нарахування боргу, штрафних санкцій, пені);
- Робота з електроними базами та реєстрами;
- Виконання завдань головного управління та центру (контролів);
- Інше.

Головний державний інспектор юридичного відділу (в подальшому ГДІ юридичного сектору)

з 07.2015 по 10.2016 (1 рік 3 місяці)
Бердянська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, Бердянськ (Державна служба (юриспруденція))

Повний правовий/юридичний супровід місцевої податкової за наступним (обов'язки та навички):

1.Загальні:
Забезпечення виконання нормативно-правових актів/наказів/положень/інструкцій, іншого регулюючого діяльність податкової, правовий супровід такої діяльності; консультування всіх співробітників податкової з юридичних питань; ведення листування з усіх питань з платниками податків та зборів інших обов'язкових платежів; ведення реєстрів та баз даних; виконання контролів головного управління та центру; інше.

2.Спеціальні:
Участь у засіданнях комісій податкової з питань виконання податкового законодавства (безхазяйне майно, правильності складення актів перевірок платників/винесення податкових повідомлень-рішень та т. і.); взаємодія з правоохоронними органами (поліція, прокуратура, податкова міліція) на стадії досудового розслідування з питань ухилення від сплати податків; взаємодія в ДВС з питань виконання судових рішень (в т. ч. подання заяв про примусове виконання, оскарження бездіяльності виконавця, заяв про виправлення помилок виконавчого документа та т. і.); взаємодія з арбітражними керуючими, в рамках процедур банкрутства.

3.Судові:
Представлення інтересів податкової у судах всіх інстанцій та юрисдикцій (адміністративні, господарські, загальні/цивільно-кримінальні) з питань - стягнення податкового боргу, арешту поточних рахунків платника, арешту майна платника, опису у податкову заставу, надання дозволу на реалізацію майна платника, порушення проваджень про банкрутство, приєднання конкурсних та поточних вимог кредитора у такому провадженні, припинення діяльності суб'єкта господарювання; оскарження позовів до податкової про визнання незаконними рішень та бездіяльності та т. і.

Інші поточні завдання.

Головний державний інспектор юридичного сектору

з 01.2014 по 10.2014 (9 місяців)
ДПІ у Петровському р-ні м. Донецьк ГУ Міндоходів у Донецькій області, Донецьк (Державна служба (юриспруденція))

Повний правовий/юридичний супровід районної податкової за наступним (обов'язки та навички):

1.Загальні:
Забезпечення виконання нормативно-правових актів/наказів/положень/інструкцій, іншого регулюючого діяльність податкової, правовий супровід такої діяльності; консультування всіх співробітників податкової з юридичних питань; ведення листування з усіх питань з платниками податків та зборів інших обов'язкових платежів; ведення реєстрів та баз даних; виконання контролів головного управління та центру; інше.

2.Спеціальні:
Участь у засіданнях комісій податкової з питань виконання податкового законодавства (безхазяйне майно, правильності складення актів перевірок платників/винесення податкових повідомлень-рішень та т. і.); взаємодія з правоохоронними органами (поліція, прокуратура, податкова міліція) на стадії досудового розслідування з питань ухилення від сплати податків; взаємодія в ДВС з питань виконання судових рішень (в т. ч. подання заяв про примусове виконання, оскарження бездіяльності виконавця, заяв про виправлення помилок виконавчого документа та т. і.); взаємодія з арбітражними керуючими, в рамках процедур банкрутства.

3.Судові:
Представлення інтересів податкової у судах всіх інстанцій та юрисдикцій (адміністративні, господарські, загальні/цивільно-кримінальні) з питань - стягнення податкового боргу, арешту поточних рахунків платника, арешту майна платника, опису у податкову заставу, надання дозволу на реалізацію майна платника, порушення проваджень про банкрутство, приєднання конкурсних та поточних вимог кредитора у такому провадженні, припинення діяльності суб'єкта господарювання; оскарження позовів до податкової про визнання незаконними рішень та бездіяльності та т. і.

Інші поточні завдання.

Стажист (університетська трудова практика)

з 04.2013 по 05.2013 (1 місяць)
Донецька областна дирекція АТ "Райффайзен Банк Аваль", Донецьк (Банки)

Допоміжна діяльність стажиста, з якої:
- Ведення клієнтської бази;
- Листування з клієнтом, інформування про кредитні обв'язки та строки їх виконання;
- Надання відповідей на клієнтські запити;
- Стягнення кредитної заборгованості в судовому порядку, з юридичних осіб;
- Внесення інформації до програмного забезпечення.

Інші поточні завдання.


Освіта

Національний університет "Юридична академія України" імені Ярослава Мудрого (нині Національний юридичний університет)

Факультет - господарсько-правовий; Спеціальність - юрист, Кваліфікаційний рівень - магістр, Харків
Вища, з 09.2008 по 06.2013 (4 роки 9 місяців)

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого – самоврядний (автономний) державний вищий юридичний навчальний заклад IV рівня акредитації.
Університет − член Европейської асоціації університетів.


Додаткова освіта

Комп'ютерні курси при Інституті перепідготовки кадрів та населення. Здобуті навички - оператор ЕОМ (2004,1 год)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач повного пакету программ MS Office, Internet, Ліга-Закон та інших.
  • Посвідчення водія (категорія В) від 01.12.12 (3 роки досвіду)
    Середній, 3 роки тому.
  • Знання законодавчої бази держави Україна (міжнародної бази) (4 роки досвіду)
    Середній, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

1.Комунікативні здібності:
Усвідомлення, розуміння обраної професії; розвинуте логічне мислення; розвинена пам'ять; інтелектуальні здібності; емоційна стійкість; самостійність і незалежність; досконала усна і письмова мова; координація діяльності; мінімізація ризиків та пошук альтернативних варіантів; робота в колективі; забезпечення правової безпеки та захист від посягань; відсутність шкідливих звичок.

2.Розуміння та здатність використовувати (впевнений рівень):
Конституція, ЦК/ЦПК, ГК/ГПК, КАС, КК/КПК, ПК, ВК/КТМ, БК, ЗК, КУпАП, КЗпП.

3.Розуміння та здатність використовувати (початковий рівень):
КВК, КУпН, ЛК/ПК, ЖК, СК, МК, КЦЗ.

4.Використання у діяльності:
Міжнародних/національних Конвенцій, Хартій, Директив, Пленумів, Законів, Роз'яснень, Постанов, Положень, Наказів, Інструкцій та т. і.; обов'язковий аналіз позицій судової влади (в т. ч. ЄСПЛ, як основна позиція, можливий огляд позицій інших міжнародних судів: МКС, МТП, МС ООН, інші).

5.Бажання:
Постійно вдосконалюватися та бути кращім в обраному; займати відповідальне становищє; отримувати гідну платню.

6.Особистий досвід звернень/співпраці:
ЄСПЛ, Президента, КМУ (профільних міністерств), комітетів ВРУ, Уповноваженого ВРУ з прав людини, ВС (ВАСУ, ВССУ, ВГСУ), КСУ - з конституційною скаргою, ВРП - з питань притягнення суддів до відповідальності; Генеральної прокуратури; майже всіх без виключення центральних органів виконавчої влади та т. і. з різних правових питань, в порядку звернень, пропозицій, заяв, скарг/оскарження та т. і.

7.Бажаний рівень заробітної плати:
місто Київ - від 20 000 грн.;
міста Харків, Дніпро, Одеса, Львів від 17 000 грн.;
всі інші міста - від 15 000 грн.;
у разі повної компенсації вартості житла - від 12 000 грн.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: