Резюме від 5 грудня 2018

Григорьева Елена Львовна

Менеджер з персоналу, керівник кадрового підрозділу, 7 500 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
51 рік
Місто:
Кропивницький (Кіровоград)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Рекомендації

Василь Степ
Дорожня будівельна організація, 0675850671


Додаткова інформація

Резюме
Григор’єва Олена Львівна
Дата та місце народження: 7 травня 1967 року, м. Кривий Ріг
Місце проживання: м. Кіровоград
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
Київський інститут народного господарства, (Київський національний економічний університет), 1986-1990 роки (денна форма навчання),
спеціальність: "Облік, контроль і аналіз господарської діяльності", економіст.
Кіровоградський технікум радянської торгівлі, 1984-1986 роки (денна форма навчання), спеціальність: "Товарознавство та організація торгівлі", товарознавець (диплом з відзнакою).
Підвищувала кваліфікацію у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій:
"Основи комп'ютерної грамотності" (12/2004-05/2005 роки);
"Підвищення професійного рівня підготовки державних службовців", психологія, діловодство, юридична практика (01-04/2010 року);
"Кадровая работа на современном этапе. Юридические вопросы" (01/2012 року);
"Реалізація Закону про зайнятість населення" (10/2012 року).
Щороку - зміни до трудового законодавства України; праця та заробітна плата; навчання з охорони праці на підприємстві.
ДОСВІД РОБОТИ:
Дипломований спеціаліст – економіст, кадровик з 22-річним стажем роботи та досвідом керівної роботи – 8 років, відмінні знання кадрового діловодства, закриття вакансій, діловодства підприємства.

Останнє місце роботи (2011 – 2018 роки), Дорожнє будівельне підприємство: керівник кадрової служби, менеджер з персоналу з виконанням функцій інспектора з кадрової роботи, діловода (підприємство зі штатною чисельністю працівників –
300 чоловік).
Функціональні обов’язки стосовно роботи з персоналом: оформлення прийому, звільнення, переведення працівників; ведення облікового складу працівників підприємства; ведення військового обліку; розробка посадових та робочих інструкцій; підготовка наказів, розпоряджень, протоколів та звітів з персоналу; складання графіку відпусток, оформлення щорічних та додаткових відпусток, ведення їх обліку; оформлення листків непрацездатності; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; формування та ведення особових справ та особових карток працівників; формування табелю обліку робочого часу, підрахунок понаднормових годин (нічних, вечірніх), відпрацьованих працівниками, згідно табелю; складання проектів наказів на роботу у вихідні та святкові дні, їх облік та підрахунок; оформлення посвідчень на відрядження та відповідних наказів на відрядження працівників, їх реєстрація; складання звітів до Центру зайнятості щодо вакансій та працевлаштування пільгових категорій; статистики, внутрішніх звітів по персоналу; співпраця з контролюючими органами; оформлення трудових та цивільно-правових угод при працевлаштуванні; пошук, підбор, адаптація та атестація персоналу, розселення працівників, проведення первинних співбесід; проведення та оформлення атестації робочих місць за умовами праці; організація підвищення кваліфікації та перенавчання працівників на підприємстві та за її межами; підготовка кадрової документації на проведення тендерів; організація роботи з охорони праці на підприємстві.
Ведення діловодства: написання листів, складання наказів та розпоряджень з основної та адміністративно-господарської діяльності підприємства; ведення журналів обліку вхідної та вихідної документації, прийом, реєстрація та відправлення кореспонденції, прийом телефонних дзвінків та надання інформації, робота з кадровим архівом та архівом підприємства.
Робота з Фондом соціального страхування: оформлення протоколів засідань комісії з соціального страхування на підприємстві щодо виплат лікарняних, декретних та інших.

2010 – 2011 роки - Головне управління економіки облдержадміністрації: заступник начальника управління - начальник зведеного відділу економічної стратегії та прогнозування соціально - економічного розвитку;
2004 – 2010 роки - Головне управління економіки облдержадміністрації: головний економіст зведеного відділу економічної стратегії та прогнозування соціально-економічного розвитку;
1995 - 2004 роки - Міжнародна благодійна організація "Захист дітей Чорнобиля" (напрямок: Італія – Франція): помічник керівника організації в Кіровоградській області, член Наглядової Ради;

За сумісництвом:
1994 – 1997 роки – ПП ’’МС’’: бухгалтер – інспектор з кадрової роботи;
1995 – 2003 роки – Агентство з нерухомості: експерт з нерухомості;

1991 - 1995 р. – Кіровоградське обласне управління статистики, економіст з питань агропромислового розвитку.
1990 - 1991 роки - Дорожнє ремонтно-будівельне управління Кіровоградського облавтодору, заступник головного бухгалтера.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Володію:
українською та російською мовами - вільно (грамотна ділова мова);
німецькою - зі словником;
комп'ютером, офісною технікою.
Особисті якості: комунікабельність, висока самоорганізація, відповідальність та націленість на результат.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: