Резюме от 16 сентября 2018

Григорьева Елена Львовна

Менеджер з персоналу, керівник кадрового підрозділу, 7 000 грн

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
51 год
Город:
Кропивницкий (Кировоград)

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Рекомендации

Василь Степ
Дорожня будівельна організація, 0675850671


Дополнительная информация

Резюме
Григор’єва Олена Львівна
Дата та місце народження: 7 травня 1967 року, м. Кривий Ріг
Місце проживання: м. Кіровоград
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:
Київський інститут народного господарства, (Київський національний економічний університет), 1986-1990 роки (денна форма навчання),
спеціальність: "Облік, контроль і аналіз господарської діяльності", економіст.
Кіровоградський технікум радянської торгівлі, 1984-1986 роки (денна форма навчання), спеціальність: "Товарознавство та організація торгівлі", товарознавець (диплом з відзнакою).
Підвищувала кваліфікацію у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій:
"Основи комп'ютерної грамотності" (12/2004-05/2005 роки);
"Підвищення професійного рівня підготовки державних службовців", психологія, діловодство, юридична практика (01-04/2010 року);
"Кадровая работа на современном этапе. Юридические вопросы" (01/2012 року);
"Реалізація Закону про зайнятість населення" (10/2012 року).
Щороку - зміни до трудового законодавства України; праця та заробітна плата; навчання з охорони праці на підприємстві.
ДОСВІД РОБОТИ:
Дипломований спеціаліст – економіст, кадровик з 22-річним стажем роботи та досвідом керівної роботи – 7 років, відмінні знання кадрового діловодства, закриття вакансій, діловодства підприємства.

Останнє місце роботи (2011 – 2018 роки), Дорожнє будівельне підприємство: керівник кадрової служби, менеджер з персоналу з виконанням функцій інспектора з кадрової роботи, діловода (підприємство зі штатною чисельністю працівників –
120 чоловік).
Функціональні обов’язки стосовно роботи з персоналом: оформлення прийому, звільнення, переведення працівників; ведення облікового складу працівників підприємства; ведення військового обліку; розробка посадових та робочих інструкцій; підготовка наказів, розпоряджень, протоколів та звітів з персоналу; складання графіку відпусток, оформлення щорічних та додаткових відпусток, ведення їх обліку; оформлення листків непрацездатності; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; формування та ведення особових справ та особових карток працівників; формування табелю обліку робочого часу, підрахунок понаднормових годин (нічних, вечірніх), відпрацьованих працівниками, згідно табелю; складання проектів наказів на роботу у вихідні та святкові дні, їх облік та підрахунок; оформлення посвідчень на відрядження та відповідних наказів на відрядження працівників, їх реєстрація; складання звітів до Центру зайнятості щодо вакансій та працевлаштування пільгових категорій; статистики, внутрішніх звітів по персоналу; співпраця з контролюючими органами; оформлення трудових та цивільно-правових угод при працевлаштуванні; пошук, підбор, адаптація та атестація персоналу, розселення працівників, проведення первинних співбесід; проведення та оформлення атестації робочих місць за умовами праці; організація підвищення кваліфікації та перенавчання працівників на підприємстві та за її межами; підготовка кадрової документації на проведення тендерів; організація роботи з охорони праці на підприємстві.
Ведення діловодства: написання листів, складання наказів та розпоряджень з основної та адміністративно-господарської діяльності підприємства; ведення журналів обліку вхідної та вихідної документації, прийом, реєстрація та відправлення кореспонденції, прийом телефонних дзвінків та надання інформації, робота з кадровим архівом та архівом підприємства.
Робота з Фондом соціального страхування: оформлення протоколів засідань комісії з соціального страхування на підприємстві щодо виплат лікарняних, декретних та інших.

2010 – 2011 роки - Головне управління економіки облдержадміністрації: заступник начальника управління - начальник зведеного відділу економічної стратегії та прогнозування соціально - економічного розвитку;
2004 – 2010 роки - Головне управління економіки облдержадміністрації: головний економіст зведеного відділу економічної стратегії та прогнозування соціально-економічного розвитку;
1995 - 2004 роки - Міжнародна благодійна організація "Захист дітей Чорнобиля" (напрямок: Італія – Франція): помічник керівника організації в Кіровоградській області, член Наглядової Ради;

За сумісництвом:
1994 – 1997 роки – ПП ’’МС’’: бухгалтер – інспектор з кадрової роботи;
1995 – 2003 роки – Агентство з нерухомості: експерт з нерухомості;

1991 - 1995 р. – Кіровоградське обласне управління статистики, економіст з питань агропромислового розвитку.
1990 - 1991 роки - Дорожнє ремонтно-будівельне управління Кіровоградського облавтодору, заступник головного бухгалтера.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Володію:
українською та російською мовами - вільно (грамотна ділова мова);
німецькою - зі словником;
комп'ютером, офісною технікою.
Особисті якості: комунікабельність, висока самоорганізація, відповідальність та націленість на результат.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: