Резюме от 19 апреля 2017

Юрковець Галина Валентинівна

Начальник отдела операционного сопровождения, 14 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
30 декабря 1980 (36 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Експерт відділу розвитку бізнесу, навчання та координації роботи регіональної мережі.

с 08.2016 по 02.2017 (6 месяцев)
ТОВ "ОТП Факторинг Україна", Київ (факторингові операції. Фінансова діяльність)

Мої досягнення:
-розроблення і впровадження автоматичного звіту по юридичним подіям в ПК,підготовка і його фундаментальний аналіз;
-допрацювання ПК в розрізі автоматизації подій для кейс-менеджерів і юристів щодо вдосконалення процесу взаємодії між підрозділами ОФУ;
написання технічної задачі для допрацювання ПК стосовно зарахування платежів отриманих від клієнтів ,їх повні реквізити і джерела надходження грошових коштів як метод коректного визначення ППР з клієнтом і розрахунку вірної мотивації по подіям відповідальним співробітникам.

Начальник відділу операційного супроводження

с 11.2011 по 07.2016 (4 года 8 месяцев)
ТОВ "ОТП Факторинг Україна", Киев (факторингові операції. Фінансова діяльність)

Мої досягнення:
-організувала роботу відділу;
-приймала активну участь в розробці та написанню Процедур Компанії;
-успішне проведення і завершення важливих для Компанії проектів;
- розробила бази по кредитам з прощенням боргу та нез'ясованим платежам Компанії.


Образование

Українська академія банківської справи. НБУ. Черкаська філія

Банківська справа, Черкаси

Высшее, с 09.1998 по 06.2003 (4 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

Юрковець Галина Валентинівна
Дата народження: 30.12.1980 р.
Освіта: 1998-2003рр. Українська академія банківської справи (Черкаська філія).
Диплом спеціаліста банківської справи.
Досвід роботи:
ТОВ "ОТП Факторинг Україна"
З серпня 2016 року. Експерт відділу розвитку бізнесу, навчання та координації роботи регіональної мережі.
Приймала участь в управлінні внутрішніми/зовнішніми бізнес-проектами.Співробітництво з іншими підрозділами в підтримці і використанні ОС.
ТОВ “ОТП Факторинг Україна”
З листопада 2011 року. Начальник відділу операційного супроводження ТОВ “ОТП Факторинг Україна”.
Організація процесу операційного супроводження кредитів, та контроль за його здійсненням:
- розрахунки кредитної заборгованості клієнтів ТОВ «ОТП Факторинг Україна» співробітникам компанії згідно запитів;
- довідки стосовно стану заборгованості клієнтів ТОВ «ОТП Факторинг Україна» згідно запитів;
- консультації співробітникам компанії щодо стану та погашення заборгованості;
- за операціями з корегування сум заборгованості у програмному комплексі /згідно відповідних внутрішніх документів;
- розслідування нез’ясованих сум, які надійшли на розрахункових рахунок компанії;
- зарахування погашень кредитної заборгованості клієнтів згідно відповідних документів;
Організація діяльності та здійснення керівництво відділом.
-Гарантування відповідного рівня зайнятості і кваліфікації співробітників в підрозділі відповідно до діяльності Відділу.
-Контроль графіку відпусток підлеглих.
-Контроль за дотриманням внутрішніх вимог, процедур, положень та інших регулятивних документів Компанії підлеглими.
-Інформування працівників відділу з питань змін, доповнень, що стосуються діяльності Відділу.
Мої досягнення:
-організувала роботу відділу;
-приймала активну участь в розробці та написанню Процедур Компанії;
-успішне проведення і завершення важливих для Компанії проектів;
- розробила бази по кредитам з прощенням боргу та нез'ясованим платежам Компанії.

З листопада 2010 року. Бухгалтер операційного підрозділу ТОВ “ОТП Факторинг Україна”,працюю з моменту організації операційного підрозділу, мої обов’язки:
-операційне супроводження кредитів переданих на факторинг (проведення погашень, реструктуризація кредиту, пеня і інше);
-надання розрахунків по кредитній заборгованості;
-надання офіційних довідок щодо кредиту клієнта;
-виконання запитів одержаних від юристів, хардів, ритейл-менеджерів;
ЗАТ “ОТП Банк”.З грудня 2007року. Старший бухгалтер-експерт Десятинного відділення ЗАТ “ОТП Банк”. Організація та систематизація операційної роботи відділення з моменту його відкриття, а саме:
-відкриття рахунків відділення;-забезпечення нормативною базою для подальшого функціонування ТОБО; -відкриття/закриття операційного дня банку;-перевірка правильності оформлених документів; -контроль за касовою роботою відділення(зведення каси,перевірка касових документів,встановлення лімітів каси).Відправлення повідомлення до ДПА. Готівкові та безготівкові операції юридичних осіб. Контроль та правильність відображення в бухгалтерському обліку. Законність проведення та відповідність їх вимогам Інструкцій та Положень НБУ;
При відсутності керуючого відділення-виконувала його обов`язки.
ВАТ “Український Професійний Банк”
З травня 2007року. виконуюча обов’язки Начальника Дев’ятого відділення ВАТ “УПБ”
Організація та контроль роботи відділення. Управління персоналом. Залучення клієнтів на обслуговування, впровадження банківських продуктів на територіальному ринку. Складання фінансового та виробничого плану відділення. Рекомендації щодо виконання плану відділення та корекція його в залежності від ситуації на ринку. Кредитування фізичних та юридичних осіб. Розгляд та супроводження кредитних продуктів, їх постійний моніторинг. Оцінка кредитоспроможності позичальників, аналіз фінансових документів, та джерел погашення кредиту.Знання нормативної бази НБУ.
Банк "Фінанси і Кредит".З травня 2005 року працювала на посаді “ провідний економіст”. Займалась обслуговуванням юридичних осіб.
АКБ "Правекс-Банк".З листопада 2003 року: працювала на посаді старшого бухгалтера-операціоніста ОПЕРУ (Обліково-операційного відділу) Головного Банку АКБ "Правекс-Банк". Займалась веденням і обслуговуванням юридичних осіб, як в національній/іноземній валютах.
Орієнтуюсь в системах: DOS, Windows,Excel, банківські програми-досвідчений користувач.
Особисті якості: Здатність до самостійного і обґрунтованого прийняття рішення. Вміння проводити аналіз ситуації та швидко зоєрінтуватися в складних моментах. Вміння генерувати альтернативні рішення з послідуючим вибором більш результативного. Чітко ставити завдання перед підлеглими і здійснювати контроль за їх проведенням. Вірно оцінювати ситуацію і виділяти першочергові завдання і тактику їх проведення. Комунікабельність,ввічливість,порядність,відповідальність, цілеспрямованість.
Мова: українська (рідна), російська (вільно), англійська (Іntermediate).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: