Резюме від 12 листопада 2018

Васильєва Альвіна Сергіївна

Бухгалтер, економіст, менеджер, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Сustomer service, manager

з 12.2015 по нині (3 роки 10 місяців)
ТОВ "РЕМА", Vitality’s., Київ (Професійна косметика)

Ведення клієнтської бази, прийом та оформлення заявок. Ведення первинної бухгалтерії: замовлення, видаткові накладні, рахунки-фактури, переміщення , списання товарів, проведення приходу, витрати і повернення товарів, взаєморозрахунки з клієнтам маршрутні листи. Ведення складського обліку, проведеня інвентаризацій. Звітність з продажу, звітність по залишкам. Спілкування з клієнтами, оформелння договорів, вхідні дзвінки, консультація клієнтів по продукції.
Робота з вже існуючою базою клієнтів, а також пошук нових. Робота з холодними клієнтами. Досвід B2B.Ознайомлення клієнта з усіма активними пропозиціями і програмами лояльності, які пропонує компанія.

Помічник бухгалтера

з 05.2015 по 12.2015 (7 місяців)
ТОВ "Українські Абразиви", Київ (Оптова торгівля)

Ведення первинної документації: рахунки-фактури, видаткові та прибуткові накладні, податкові накладні (вхідні та вихідні), банківськими виписками, акти звірки та виконаних робіт, каса (видаткові та прибуткові касові ордери), нарахування заробітної плати, переоцінка товарів, взаєморозрахунки з покупцями, оприбуткування товару, повернення товару на склад та інше. Реєстрація податкових в M.e.doc. Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів, виписування довіреності. Систематизація та зберігання первинних документів.

Організація діловодства з обробки даних і розміщення даних на веб-узлах

з 10.2013 по 05.2015 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Ант Груп", Київ (Інформаційні технології, системна інтеграція, Інтернет)

Помічник бухгалтера. Обов'язки і функції: ведення первинної документації (рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, банківські виписки та інше) Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів, спілкування з клієнтами, робота з оргтехнікою, банківськими програмами, створення презентацій та інструкцій до банківських програм…

Помічник бухгалтера

з 01.2013 по 06.2013 (5 місяців)
ТОВ "Агрофірма Заросянська", (АПК (Агропромисловий комплекс))

Помічником бухгалтера, практика.


Освіта

Київський Національний Економічний університет імені Вадима Гетьмана

Економіки в АПК, Облік та аудит, Київ
Вища, з 09.2008 по 07.2013 (4 роки 10 місяців)

Маю диплом бакалавра та диплом магістра, денна форма навчання.


Додаткова освіта

  • Рокитнянська школа мистецтв по класу фортепіано та танців. (1999-2006 рр.)
  • Міжпредметний тренінг з 1С:Бухгалтерія 8.0 (01.04 - 30.04.2013 р.)
  • Як щомісяця завойовувати нових клієнтів і виконувати плани з продажу. (Тренер: Євген Явон.)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Добре володіння комп’ютерною технікою, а також програмами MS Office, 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.0-8.2, «M.E.Doc IS», «Клієнт-Банк», FastStone Capture.
  • «M.E.Doc IS» (1 рік досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • 1С: Оператор (5 років досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • Діловодство (4 роки досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Первинна бухгалтерська документація (4 роки досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Оформлення та складання договорів (5 років досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • Робота з оргтехнікою (5 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Російська — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:

Комунікабельна, вмію виявляти потребу клієнта. Швидко орієнтуюся в стресових ситуаціях. Цілеспрямована, відповідальна, уважна, організована. Вміння працювати з великим об"ємом інформації, здатність та бажання швидко навчатися.

Інтереси:

Художня література, поезія, спорт.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: