Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 листопада 2018

Альвіна

Бухгалтер, економіст, менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Сustomer service, manager

з 12.2015 по нині (8 років 4 місяці)
ТОВ "РЕМА", Vitality’s., Київ (Професійна косметика)

Ведення клієнтської бази, прийом та оформлення заявок. Ведення первинної бухгалтерії: замовлення, видаткові накладні, рахунки-фактури, переміщення , списання товарів, проведення приходу, витрати і повернення товарів, взаєморозрахунки з клієнтам маршрутні листи. Ведення складського обліку, проведеня інвентаризацій. Звітність з продажу, звітність по залишкам. Спілкування з клієнтами, оформелння договорів, вхідні дзвінки, консультація клієнтів по продукції.
Робота з вже існуючою базою клієнтів, а також пошук нових. Робота з холодними клієнтами. Досвід B2B.Ознайомлення клієнта з усіма активними пропозиціями і програмами лояльності, які пропонує компанія.

Помічник бухгалтера

з 05.2015 по 12.2015 (7 місяців)
ТОВ "Українські Абразиви", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення первинної документації: рахунки-фактури, видаткові та прибуткові накладні, податкові накладні (вхідні та вихідні), банківськими виписками, акти звірки та виконаних робіт, каса (видаткові та прибуткові касові ордери), нарахування заробітної плати, переоцінка товарів, взаєморозрахунки з покупцями, оприбуткування товару, повернення товару на склад та інше. Реєстрація податкових в M.e.doc. Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів, виписування довіреності. Систематизація та зберігання первинних документів.

Організація діловодства з обробки даних і розміщення даних на веб-узлах

з 10.2013 по 05.2015 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Ант Груп", Київ (Інформаційні технології, системна інтеграція, Інтернет)

Помічник бухгалтера. Обов'язки і функції: ведення первинної документації (рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, банківські виписки та інше) Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів, спілкування з клієнтами, робота з оргтехнікою, банківськими програмами, створення презентацій та інструкцій до банківських програм…

Помічник бухгалтера

з 01.2013 по 06.2013 (5 місяців)
ТОВ "Агрофірма Заросянська" (Сільське господарство, агробізнес)

Помічником бухгалтера, практика.

Освіта

Київський Національний Економічний університет імені Вадима Гетьмана

Економіки в АПК, Облік та аудит, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 10 місяців)

Маю диплом бакалавра та диплом магістра, денна форма навчання.

Додаткова освіта та сертифікати

Рокитнянська школа мистецтв по класу фортепіано та танців.

1999-2006 рр.

Міжпредметний тренінг з 1С:Бухгалтерія 8.0

01.04 - 30.04.2013 р.

Як щомісяця завойовувати нових клієнтів і виконувати плани з продажу.

Тренер: Євген Явон.

Знання і навички

MS Office M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Первинна документація Діловодство FastStone Capture «M.E.Doc IS» 1С: Оператор Оформлення та складання договорів

Знання мов

  • Російська — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:

Комунікабельна, вмію виявляти потребу клієнта. Швидко орієнтуюся в стресових ситуаціях. Цілеспрямована, відповідальна, уважна, організована. Вміння працювати з великим об"ємом інформації, здатність та бажання швидко навчатися.

Інтереси:

Художня література, поезія, спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: