Резюме від 12 листопада 2018 PRO

Куцяба Ольга Тарасівна

HR-директор, -менеджер, керівник відділу роботи з персоналом, 22 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
26 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Директор з управління персоналом

з 07.2018 по нині (4 місяці)
ТОВ Фірма "Фреш", Львів (Імпорт продукції, побудова якісної дистрибуції провідних брендів на Заході України, організація роботи торгових груп та фокусних команд)

Закриваю потреби 7 філій по Україні та центрального офісу в м. Львів. Загальна чисельність персоналу – 250 осіб.
Виконую такий перелік обовязків : Планування потреб відділу, активний та пасивний рекрутинг, масовий лінійний підбір, Executive search, хедхантинг, адаптація, моніторинг та вимірювання ефективності процесу адаптації, розвиток персоналу, розвиток і становлення корпоративної культури, створення позитивного бренду роботодавця, розробка організаційної структури, посадових інструкцій, первинне кадрове адміністрування, статистична робота.

Директор з управління персоналом

з 07.2018 по нині (4 місяці)
Приватне підприємство "О.Сервіс", Львів (Неспеціалізована оптова торгівля)

Директор з управління персоналом

з 07.2018 по нині (4 місяці)
ПП "Еліста-1"/мисливський магазин "4 сезони"/тир, Львів (Роздрібна та оптова торгівля, послуги стрільби)

HR-менеджер, рекрутер

з 02.2018 по нині (9 місяців)
Фріланс, Львів (Сфера обслуговування, реклама, дистрибуція, рітейл, туризм)

HR-директор

з 10.2017 по 02.2018 (4 місяці)
Vitamin branding agency/Vitamin film studio/Vitamin web studio, Львов (Реклама, відео продакшн, IT.)

- самостійне виявлення потреби компанії у збільшенні штату, проведенні ротації кадрів по відділах всередині компанії,
- постійний моніторинг ринку праці,
- вивчення та аналіз ринку праці, співпраця з сайтами по підбору персоналу,
- складання HR-бюджетів,
- домовленість про розміщення вакансій з профільними групами у соціальних мережах, сайтами, періодичними виданнями,
- участь та представлення компанії на ярмарках кар'єри,
- регулярна робота з іміджем компанії,
- пошук та підбір персоналу різних ланок на вимогу керівництва, постійне збільшення резервної бази,
- проведення первинних та вторинних співбесід та інтерв'ю,
- підготовка job offers,
- проведення попередньої роботи з претендентами на вакантні посади, закриття вакансій,
- отримання та надання зворотнього зв'язку,
- налогодження контактів та успішна співпраця з навчальними закладами щодо навчальної практики, стажування, не повної зайнятості в компанії студентів,
- супровід та адаптація нових працівників в компанії,
- розробка планів стажування та практики та успішне їх втілення,
- розробка та удосконалення посадових інструкцій,
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів працівниками в процесі роботі агентства,
- організація та проведення профільних та спрямованих на розвиток особистості тренінгів та майстер-класів для працівників,
- моніторинг клімату в колективі,
- створення необхідних умов і реальних можливостей для розвитку і задоволення потреб кожного працівника,
- своєчасне виявлення слабких місць та розробка заходів спрямованих на їх усунення,
- регулярне ведення звітності про виконану роботу, звітування керівництву по всіх показниках раз в місяць чи на вимогу,
- адміністративні обов'язки спрямовані на підтримку та покращення життєдіяльності офісу,
- робота з великим обсягом інформації, її систематизація,
- ведення електронних баз даних (кадровий резерв та ін.),
- розвиток корпоративного духу та культури, організація креативних розважальних заходів для працівників та їх сімей,
- виконання інших доручень адміністрації.

Менеджер по роботі з персоналом, ключовими клієнтами, партнерами, постачальниками. Менеджер з якості обслуговування.

з 06.2015 по 09.2017 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Кодерлайн Україна", Львов (IT)

- робота з великим обсягом інформації, її систематизація;
- адміністративні обов'язки спрямовані на підтримку та покращення життєдіяльності офісу;
- вхідна і вихідна документація, кореспонденція, її аналізування, облік, реєстрація, архівування, розподіл по відповідних підрозділах всередині компанії;
- співпраця з профільними навчальними центрами в частині регулярного підвищення кваліфікації персоналу, ведення обліку та планів-графіків навчання, атестації та сертифікації працівників;
- пошук та підбір персоналу різних ланок на вимогу керівництва, постійне збільшення резервної бази;
- проведення первинних співбесід та інтерв'ю;
- адаптація нових працівників в компанії;
- навчання та супровід персоналу різних робочих ланок;
- підтримка на початкових етапах роботи молодших колег;
- активна участь в розробці та удосконаленні посадових інструкцій для нових працівників;
- робота з ключовими клієнтами в частині якості надаваних послуг, отримання офіційних підтверджень та відгуків щодо співпраці з метою їх розміщення на офіційних ресурсах для підвищення рейтингів компанії;
- робота з кур'єрськими службами в межах України та СНД;
- ведення обліку складських запасів профільної продукції компанії;
- ведення електронних баз даних;
- співпраця з партнерами, дистриб’юторами, постачальниками в частині регулярних закупок, налагодженні нових зав’язків;
- проведення платіжних оперцій;
- робота з поточними завданнями – коректно організована робота всередині відділу та в офісі загалом, своєчасне виявлення слабких місць та розробка заходів спрямованих на їх усунення, розвиток корпоративного духу та культури, організація розважальних заходів для працівників та їх сімей та інші завдання, які ставляться керівництвом.

Голова дільничої виборчої комісії з позачергових виборів Президента України звичайної виборчої дільниці

з 04.2014 по 05.2014 (1 місяць)
Політика, (Політика)

Заступник директора

з 02.2013 по 02.2014 (1 рік)
"Техносток", (Збут вживаної техніки)

Секретар дільничої виборчої комісії

з 09.2012 по 10.2012 (1 місяць)
Дільнича виборчакомісія з виборів народних депутатів України 2012 року, (Політика)

Адміністратор

з 05.2012 по 09.2012 (4 місяці)
Готельно-відпочинковий комплекс, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес, туризм)

Заселення і виселення туристів, контроль за кухнею, контроль за чистотою, робота з постачальниками, підбір персоналу.

Адміністратор

з 05.2011 по 09.2011 (4 місяці)
Готельно-відпочинковий комплекс, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес, туризм)

Заселення і виселення туристів, контроль за кухнею, контроль за чистотою, робота з постачальниками, підбір персоналу.

Промоутер

з 09.2009 по 03.2010 (6 місяців)
Loosic Disco, (Організація масових заходів)

Розповсюдження квитків та інформації.


Освіта

Національний університет "Львівська політехніка", Міжнародна економіка, Львів

Міжнародна економіка, Львів, Львів
Вища, з 09.2009 по 06.2014 (4 роки 9 місяців)

Додатково навчалась в:
- Центр професійної орієнтації при шкільному навчанні. Секретар-діловод;
- курси розмовної англійської мови «Liberty scool».


Додаткова освіта

  • Перший карєрний крок (ЛМР),молодший спеціаліст соціально-економічного відділу районної державної адміністрації (09.13-12.13)
  • Центр розмовної англійської "Step Up" (09.13-06.14)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Знання іноземної мови:
- англійська (середній рівень) ;
- російська (вільний розмовний та письмовий рівень, ділова документація) .

Додаткова інформація:
- знання ПК на рівні впевненого користувача;
- знання офісних програм MS Office;
- знання програм 1С:Бухгалтерія, 1С:Документооборот, 1С:CRM;
- відвідувала сертифіковані тренінги:
- по культурі спілкування;
- по психології управління персоналом;
- по конфліктології;
- онлайн-курс "Як стати HR-партнером для бізнесу" Михайла Притули;
- Емоційний інтелект в HR-практиці;
- Лояльність як запорука успіху компанії;
- Управління ефективністю як потужний інструмент стратегічної трансформації компанії;
- Фінанси для HR;
- Навики впливу для HR;
- Як грамотно вибудувати корпоративну культуру;
- LVIV SMM Forum (маркетинг, просування товарів чи послуг на
ринку, його завоювання з "нуля");
- Business Activation Summit (стартапи, виведення бізнесу з кризи,
вихід на новий рівень);
- цілеспрямована;
- вмію переконувати;
- вмію слухати і чути;
- відповідальна;
- комунікабельна;
- стресостійка;
- здатна швидко навчатись;
- володію високим рівнем ділової етики та етикету: зустрічі,
переговори, конференції; спілкування з пресою тощо;
- є практичний досвід вирішувати суперечки та врегульовувати
конфлікти;
- є практика навчання персоналу.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: