Резюме от 10 декабря 2017 PRO

Гортаненко Светлана Николаевна

Инспектор отдела кадров, 6 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
3 ноября 1970 (47 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник ок

с 03.2016 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Охранная компания, Киев (Предоставлениеуслуг по охране объектов)

Полный кадровый документооборот и подбор и адаптация персонала

Старший инспектор отдела кадров

с 08.2012 по 04.2014 (1 год 8 месяцев)
ООО "Развитие-21 Столетие", (экипировка поездов)


Образование

Педагогический институт им. Гоголя

Биология, Нежин

Высшее, с 09.1988 по 06.1993 (4 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

Домашня адреса: м. Київ, вул. Курчатова,22, кв.78
Тел. моб.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Р Е З Ю М Е

ГОРТАНЕНКО СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Освіта: - Педагогічне училище, кваліфікація: «вчитель початкових класів»;
- Ніжинський педагогічний інститут спеціальність: «вчитель біології»;
- Народний університет "Економіка та життя" спеціальніст: «секретар-референт зі
знанням ПК;
- Навчальний центр "Терра" спеціальність: «бухгалтер-економіст з правом працювати
головним бухгалтером»
Досвід роботи:
2012р.- 2014р. - старший інспектор відділу кадрів ТОВ «Розвиток-21 Сторіччя»:
ведення кадрової документації з "0"; знання КЗпП України; формування, зберігання та архівація особових справ персоналу; оформлення трудових книжок та вкладишів (реєстрація в книзі обліку руху трудових книжок вкладишів до них); складання наказів по особовому складу (прийом/ переведення/ звільнення/ надання відпусток ..), складання графіку відпусток та їх контроль; проведення атестації фахівців: заповнення особових карток персоналу, видача довідок з місця роботи та характеристик; введення графіків та табелів обліку робочого часу в бухгалтерську програму 1С (версія 7.7, версія 8.1; 8.2),; обчислення трудового стажу та заповнення лікарняних листків непрацездатності; розроблення та складання бінес-плану, положень про відділи та посадових інструкцій; складання штатного розпису та внесення змін до нього, оформлення відряджень працівникам; співпраця з державними організаціями; здача звітності у державні структури), оформлення пенсій в т.ч. науковим працівникам; пошук персоналу через інтернет, ЗМІ ; складання профілю посади, розміщення оголошень в ЗМІ та в інтернеті; попередній відбір резюме фахівців; проведення телефонних інтерв'ю; проведення первинних співбесід; представлення кандидатів керівництву компанії)
2010р - 2012р. - начальник відділу кадрів та партійного обліку, головний бухгалтер
ДРО,
- інспектор з кадрів департаменту персоналу «Sanahant»
2009р -2010р - інспектор з кадрів департаменту персоналу Корпорації "FRG"
2008р- 2009р. старший інспектор відділу управління персоналом Європейського
університету
2006 р.- 2008р. - секретар-помічник Президента банку «Iмексбанк»;обробка вхідної, вихідної
документації; планування і організація робочого дня керівника; складання графіку
роботи керівника; бронювання готелів, авіаквитків; організація прийомів,
конференцій; ведення кадрової документації (прийом, відпустки, переведення,
звільнення, підбір персоналу та формування кадрового резерву)
2002-2006р. - начальник відділу кадрів, економіст та секретар Українського державного
проектно-вишукувального інституту "Укрдіпроліс" (ведення повного обсягу
кадрової документації з "0")
1988-2002р. - директор школи, вчитель початкових класів
Знання мов: українська, російська-вільно, англійська-базова
Комп'ютер: Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook , 1С (версія 7, версія 8),
Windows 9x/2000/XP, DP 2000.
Хобі : Спорт, мистецтво, музика.
Особисті якості: Чесність, порядність, пунктуальність, комунікабельність відповідальність,
уважність, оперативність, чіткість у виконанні поставлених завдань.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: