• PRO

Вікторія

Інспектор відділу кадрів, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець організаційно-кадрового відділу

з 10.2016 по 02.2022 (5 років 4 місяці)
Представництво ТОВ "Газтранзит", м.Київ (дослідження кон'юктури ринку та виявлення громадської думки (штат 110 осіб))

Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства; оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення; ведення графіків відпусток, облік відпусток та контроль їх використання; облік листів непрацездатності; ведення особових справ та їх зберігання; ведення трудових книжок та їх зберігання; ведення архіву кадрової документації, обліку журналів; видача довідок про досвід роботи. Надання консультацій персоналу стосовно чинного законодавства. Ведення кадрів в программі 1С 8.3; ФоксПро

Провідний інспектор з кадрів

з 01.2015 по 10.2016 (1 рік 9 місяців)
ПАТ "Укргазпроект", м.Київ (діяльність в сфері інжиніринга, геології і геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, (штат 200 чол.)

Ведення всього кадрового спектру робіт: прийняття, звільнення з роботи відповідно до законодавства, переведення, надання відпусток (всіх видів), ведення табелю обліку робочого часу, оформлення пенсій, лікарняних, робота з архівом, видача довідок про досвід роботи, підготовка посадових інструкцій, штатного розпису, облік персоналу в 1С 8.2, здача звітності

Менеджер з персоналу

з 07.2014 по 10.2014 (3 місяці)
ТОВ "Авто Експерт", м.Київ (Фінанси, банки, страхування)

• оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток; • ведення кадрів в 1С7.7, 1С8.2, ЗУП
• складання та внесення змін до штатного розпису, посадових інструкцій; • заповнення трудових книжок, їх зберігання;
• формування особових справ та їх зберігання; • облік листків непрацездатності; • ведення табелю обліку робочого часу
• формування кадрової звітністі

Провідний фахівець з персоналу та обліку кадрів

з 06.2012 по 11.2013 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Європроф", м.Київ (Компанія з виробництва металопластикових конструкций (штат 68 чол.)

• підбір персоналу, закриття вакансій товариства
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення обліку кадрів в 1С 8.2, ЗУП
• складання штатного розпису, посадових інструкцій
• заповнення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• веденння обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• звітність
• виконання обов'язків офіс-менеджера (замовлення канцтоварів і т.п.)

Спеціаліст 1 категорії відділення роботи з персоналом

з 07.2005 по 12.2007 (2 роки 5 місяців)
ВДСО при УМВС України в Черкаській області, м.Черкаси (Позавідомча охорона (штат 600 осіб))

Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства:
• підбір персоналу
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• ведення обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• оформлення всих видів пенсій
• здача звітності в статистику, центр занятості і т.п.

Інспектор з кадрів і військового обліку

з 06.1996 по 03.2005 (8 років 9 місяців)
ВАТ "Черкаський річковий порт" (штат 160-480 чол.), м.Черкаси (річковий транспорт, вантажоперевезення, добування піску)

• підбір персоналу; • оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання всих видів відпусток; • ведення трудових книжок, особових справ та їх зберігання; • табельний облік; •облік листків непацездатності; • веденння військового обліку, бронювання, здача звітності у військкомат, центр зайнятості, статистику;
• формування посадових інструкцій, штатного розпису
• проведення вводних інструктажів
• проведення атестації робочих місць
• проведення кваліфікаційних комісій плавскладу
• оформлення всих видів пенсій
• видача архівних довідок про стаж роботи, довідок про роботу і т.п.

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент організацій, м.Черкаси
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки 1 місяць)

здобула кваліфікацію спеціаліста Менеджера-економіста

Черкаський кооперативний технікум

Организація діловодства, м.Черкаси
Середня спеціальна, з 1988 по 1990 (1 рік 9 місяців)

Здобула кваліфікацію техніка-організатора

Додаткова освіта та сертифікати

Всеукраїнський кадровий конгрес, вебінари MCFR, Expertus: кадри

2018-2020рр.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Windows
  • 1С ЗУП
  • Опыт работы с трудовым законодательством
  • Опыт работы в банкротстве предприятий
  • Досвід роботи з трудовим законодавством
  • Досвід роботи в банкрутстві підприємств

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
відповідальна, уважна, швидко вчуся новому, маю бажання працювати й развиватися в команді, вмію аналізувати й логічно мислити.
Велике бажання придбати знання й навички в нових сферах діяльності.

Рекомендації надам за необхідністю

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: