- PRO
Вікторія
Інспектор відділу кадрів, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 53 роки
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2074121/
Досвід роботи
Провідний фахівець організаційно-кадрового відділу
з 10.2016 по 02.2022
(5 років 4 місяці)
Представництво ТОВ "Газтранзит", м.Київ (дослідження кон'юктури ринку та виявлення громадської думки (штат 110 осіб))
Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства; оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення; ведення графіків відпусток, облік відпусток та контроль їх використання; облік листів непрацездатності; ведення особових справ та їх зберігання; ведення трудових книжок та їх зберігання; ведення архіву кадрової документації, обліку журналів; видача довідок про досвід роботи. Надання консультацій персоналу стосовно чинного законодавства. Ведення кадрів в программі 1С 8.3; ФоксПро
Провідний інспектор з кадрів
з 01.2015 по 10.2016
(1 рік 9 місяців)
ПАТ "Укргазпроект", м.Київ (діяльність в сфері інжиніринга, геології і геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, (штат 200 чол.)
Ведення всього кадрового спектру робіт: прийняття, звільнення з роботи відповідно до законодавства, переведення, надання відпусток (всіх видів), ведення табелю обліку робочого часу, оформлення пенсій, лікарняних, робота з архівом, видача довідок про досвід роботи, підготовка посадових інструкцій, штатного розпису, облік персоналу в 1С 8.2, здача звітності
Менеджер з персоналу
з 07.2014 по 10.2014
(3 місяці)
ТОВ "Авто Експерт", м.Київ (Фінанси, банки, страхування)
• оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток; • ведення кадрів в 1С7.7, 1С8.2, ЗУП
• складання та внесення змін до штатного розпису, посадових інструкцій; • заповнення трудових книжок, їх зберігання;
• формування особових справ та їх зберігання; • облік листків непрацездатності; • ведення табелю обліку робочого часу
• формування кадрової звітністі
Провідний фахівець з персоналу та обліку кадрів
з 06.2012 по 11.2013
(1 рік 5 місяців)
ТОВ "Європроф", м.Київ (Компанія з виробництва металопластикових конструкций (штат 68 чол.)
• підбір персоналу, закриття вакансій товариства
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення обліку кадрів в 1С 8.2, ЗУП
• складання штатного розпису, посадових інструкцій
• заповнення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• веденння обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• звітність
• виконання обов'язків офіс-менеджера (замовлення канцтоварів і т.п.)
Спеціаліст 1 категорії відділення роботи з персоналом
з 07.2005 по 12.2007
(2 роки 5 місяців)
ВДСО при УМВС України в Черкаській області, м.Черкаси (Позавідомча охорона (штат 600 осіб))
Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства:
• підбір персоналу
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• ведення обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• оформлення всих видів пенсій
• здача звітності в статистику, центр занятості і т.п.
Інспектор з кадрів і військового обліку
з 06.1996 по 03.2005
(8 років 9 місяців)
ВАТ "Черкаський річковий порт" (штат 160-480 чол.), м.Черкаси (річковий транспорт, вантажоперевезення, добування піску)
• підбір персоналу; • оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання всих видів відпусток; • ведення трудових книжок, особових справ та їх зберігання; • табельний облік; •облік листків непацездатності; • веденння військового обліку, бронювання, здача звітності у військкомат, центр зайнятості, статистику;
• формування посадових інструкцій, штатного розпису
• проведення вводних інструктажів
• проведення атестації робочих місць
• проведення кваліфікаційних комісій плавскладу
• оформлення всих видів пенсій
• видача архівних довідок про стаж роботи, довідок про роботу і т.п.
Освіта
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Менеджмент організацій, м.Черкаси
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки 1 місяць)
здобула кваліфікацію спеціаліста Менеджера-економіста
Черкаський кооперативний технікум
Организація діловодства, м.Черкаси
Середня спеціальна, з 1988 по 1990 (1 рік 9 місяців)
Здобула кваліфікацію техніка-організатора
Додаткова освіта та сертифікати
Всеукраїнський кадровий конгрес, вебінари MCFR, Expertus: кадри
2018-2020рр.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь Internet
- 1С
- MS Outlook
- Windows
- 1С ЗУП
- Опыт работы с трудовым законодательством
- Опыт работы в банкротстве предприятий
- Досвід роботи з трудовим законодавством
- Досвід роботи в банкрутстві підприємств
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
відповідальна, уважна, швидко вчуся новому, маю бажання працювати й развиватися в команді, вмію аналізувати й логічно мислити.
Велике бажання придбати знання й навички в нових сферах діяльності.
Рекомендації надам за необхідністю
Схожі кандидати
-
Інспектор з кадрів, начальник відділу, менеджер з персоналу, рекрутер
Дистанційно -
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ, Дистанційно -
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 грн, Дистанційно -
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Дистанційно -
Спеціаліст з управління персоналом, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
14000 грн, Одеса, Дистанційно -
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи
18000 грн, Київ, Малин, Дистанційно