Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 березня 2024 PRO

Володимир

Комерційний директор, керівник компанії

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 08.2023 по нині (8 місяців)
ТДВ «Глухівський хлібокомбінат», Глухів (Харчова промисловість)

Управління та розвиток підприємства, управління усіма відділами комбінату
•Створення, погодження та ведення бюджету компанії, звітність за фінансовий результат;
•Управління персоналом, побудова бізнес-процесів;
•Економічне обґрунтування проєктів, технічний супровід останіх;
•Управління проєктами, формування структури та команди;
•Робота із Замовниками, підрядниками, постачальниками;
•Контроль якості виконання робіт, вирішення поточних питань щодо проектів та роботи підпрємства взгалом;
•Формування фінансових показників проєктів, залучення додаткових інструментів управління;
•Розробка стратегії вирівнювання процесів.

Комерційний директор

з 05.2022 по 07.2023 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «МБ Фуді», Київ (Харчова промисловість)

Керівництво усім процесом просування основних напрямків компанії:
•побудова ділерскої мережі;
•прямі перемовини з ключовими гравцями включаючи національні та регіональні мережі України;
•координація маркетинговых активностей з онлайн-просування;
•организація заходів з оффлайн-просування.
Досягнення:
Було проведено систематизацію та автоматизацію процесів прямих продажів, пропрацьований дилерській канал, запущений та адаптований відділ продажу.

Заступник комерційного директора

з 10.2020 по 02.2022 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Тульчинмясо», Київ (Харчова промисловість)

•аналіз ринку та пошук шляхів розвитку ввіреної категорії;
•участь в створені та затверджені стратегії розвитку категорії на найближчі 2-3 роки;
•аналіз продажів й оптимізація асортименту;
•аналіз бази ТОП кліентів й пошук перспективних партнерів по Україні;
•ціноутворення та конкурентна політика по категорії;
•планування й контроль за реалізацією промо-заходів;
•створення навчальних матеріалів різного формату та навчанні співробітників продажів;
•планування й проведення сезонних та інших активностей з продуктами категорії (розпродажі, стимулювання й залучення клієнтів);
•переговори з національними та регіональними мережами;
•розробка продукту для ВТМ для мереж й повний цикл роботи з партнерами;
•створення критеріїв та інструкцій з перевірки й тестуванню нових продуктів;
•робота з сервісним центром по браку й поверненням;
•взаємодія з сміжними відділами по запуску нових продуктів.

Заступник генерального директора

з 12.2018 по 09.2020 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Аромікс-Груп", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Розробка та впровадження різноманітних систем та пропозицій для покращення продуктивності компанії.
• Управління блоком продажів компанії.
• Реалізація стратегій, бізнес-планів та проєктів компанії.
• Ухвалення оперативних комерційних рішень.
• Проведення переговорів та зустрічей.
• Розробка та запуск нового асортименту, а також введення та супровід його на ринку країни.

- Досягнення:
• Укладання комерційних контрактів із мережами «Фора», «Рост», «Копійка», «Варус», «Фуд-Трейдинг»;
• Створення нової категорії та відповідно запуск нового асортименту під власною ТМ, що спричинило виконання цілей за обсягом та прибутку на 15% за перші три місяці;
• Розширення та ротація асортименту в національному каналі ТМ «Аромікс» (середнє SKU з 11 до 23), внаслідок зниження повернень та приросту продажів до 20% за аналогічний період.

Директор філії

з 09.2016 по 10.2018 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Глобінський мясокомбінат", Київ (Харчова промисловість)

- Обовязки:
• управління діяльністю філії (РЦ) з метою досягнення стратегічних цілей компанії (у підзвітності 2 філії (київська, білоцерківська)), (у підпорядкуванні директор з продажу, національний менеджер з ключового роздрібу, національний менеджер з HORECA, начальник транспортного відділу, начальник відділу аналітики , начальник технічного відділу, завідувач складом, начальник охорони), загальний штат підзвітного бізнесу 174 особи.
• стратегічне та оперативне планування ключових показників.
• планування бюджету та контроль його виконання та використання.
• підготовка, погодження та укладання договорів.
• організація ефективної взаємодії всіх відділів.
• встановлення та розвиток партнерських відносин із ключовими клієнтами компанії та партнерами.
• формування цінової політики підприємства.
• організація виконання планів з продажу та маржинального доходу.

- Досягнення:
• виконання цілей із продажу та прибутку на 100% за підсумками 2017 року. Приріст 2017/2016 обсягом на 110%
• збільшення нумеричної дистрибуції до 98% у каналі «Роздріб»
• успішний запуск нової категорії – Молочна продукція (Сир твердий, плавлений сир) ТМ «Глобіно».
• створення та впровадження стандартів роботи та системи звітності всіх відділів, згодом впроваджена на весь холдинг.
• впровадження системи звітності та узгодження «Бітрікс-24».
• створення та проведення центрів оцінки торгової команди, формування внутрішнього кадрового резерву в кожному відділу.
• оптимізація всіх логістичних ланцюгів РЦ, що за результатами призвело до зниження витрат на 20% та зростання коефіцієнта відвантаження через РЦ на 90%.
• за результатами 2018 та 2017 років, філію визнано, як найпершу динамічно розвиваючу, зайнявши рекордну частку в 35%, серед продажів усіх філій компанії.

Комерційний директор

з 02.2015 по 09.2016 (1 рік 7 місяців)
ДП "Мілкіленд Україна", Київ (Харчова промисловість)

• розробка та впровадження стратегії розвитку компанії у регіоні.
• управління торговими операціями та всіма брендами на ринку.
• стратегічне та оперативне планування KPI.
• організація роботи департаменту продажу, постановка задач, моніторинг та контроль виконання ключових показників.
• планування та контроль ефективності використання бюджету на в національних мережах.
• встановлення та розвиток партнерських відносин із ключовими клієнтами компанії, дистрибуторами та постачальниками.
• проведення аналізу діяльності дистрибуторів компанії на території, контроль виконання комерційних умов
• організація виконання планів з продажу та маржинального доходу компанії.

- Досягнення:
• виконання цілей із продажу напрямку ЦМП, приріст 2016/2015 в обсязі +30%, приріст 2015/2014 в обсязі 35%.
• виконання цілей з продажу у категорії фасованого масла, приріст 2016/2015 в обсязі +20%, приріст 2015/2014 року в обсязі 15%.
• виконання цілей з продажу у категорії твердого сиру, приріст 2016/2015 обсягом 30%
• створення системи адміністрування, системи звітності та системи узгодження між департаментами.
• створення стандартів роботи та функціональних обов'язків для всіх рівнів торговельного відділу.
• створення та впровадження мерчендайзингової та трейдмаркетингової стратегії компанії.

Регіональний менеджер

з 02.2013 по 01.2015 (1 рік 11 місяців)
ПАТ "Миронівський хлібопродукт" "МХП", Донецьк (Сільське господарство, агробізнес)

• управління діяльністю команди з продажу східного регіону.
• планування ключових показників діяльності торгового департаменту у межах комерційних умов франчайзі.
• організація роботи комерційного відділу, постановка завдань, моніторинг та контроль за виконанням ключових показників.
• планування бюджету на торгове обладнання з відкриття СММ.
• проведення переговорів із ключовими дистрибуторами, переробниками, франчайзі, встановлення партнерських відносин.
• контроль за виконанням торгівельних умов франчайзі, дистрибуторами.
• навчання та розвиток команди з продажу у рамках регіону.

- Досягнення:
• приріст продажів в обсязі 2015/2014 – 30%, 2014/2013 – 40%.
• план виконання відкриття фірмових магазинів 2015/2014 – 40%, 2014/2013 – 20%.
• збільшення частки ринку у східному регіоні України 2015/2013 до 90% (+20%).
• зростання рейтингу філії з 6-го місця на 2-ге за обсягом продажів за один рік (2014р.).
• найкраща філія України за підсумками 2014 року.

(ASM) Area Sales Manager

з 05.2003 по 01.2013 (9 років 8 місяців)
Danone, Херсон, Миколаїв, АР Крим (Харчова промисловість)

• управління діяльністю команд з продажу з метою виконання ключових показників, збільшення обсягу продажів, покращення візуалізації, домінування на поличному просторі, виконання всіх KPI.
• встановлення партнерських відносин та проведення переговорів із ключовими клієнтами, дистрибуторами на ввіреній території.
• навчання та розвиток команди супервайзерів, торгових представників, мерчандайзерів та промоутерів.
• складання, організація та контроль виконання плану розвитку.

- Досягнення:
• динамічний приріст обєму продажів рік у рік.
• зростання нумеричної дистрибуції.
• збільшення частки полочного простору з 30% у 2005 р. до 50% у 2013 р., приріст 20%.
• запуск нового каналу продажу, результатом чого стало зростання обєму продажу на 35%, а PPED знизилася з 5% до 1%.
• виконання ключових показників на 100%.
• у період з 2011р по 2013р. South Region двічі був номінований як «Кращий регіон» і один раз отримав номінацію «Кращий стартап року».

Освіта

Херсонський Національний Технічний Університет

Економіки та менеджменту. Менеджмент виробничої сфери., Херсон
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Більш як 25 тренінгів, коуч-сесій та мастер-класів.

з 2007 по 2021 р.р.

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК MS PowerPoint

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — середній

Рекомендації

Рекомендації надам за запитом

Рекомендації надам за запитом

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• досвід розробки стратегії, плану розвитку компанії та управління бізнесом більш як 19 років;
• розробка цінової та маркетингової політики компанії;
• великий досвід управління компаніями, відділами, департаментами, участі у переговорах;
• вміння аналізувати маркетингову інформацію та комерційні пропозиції;
• пошук можливостей для підвищення прибутковості та рентабельності бізнесу;
• проведення організаційних змін та побудова систем взаємодії між структурами компанії;
• комплексний підхід до вирішення поставлених цілей та завдань, аналітичний склад розуму, відмінні навички переговорника, якості лідера.


Вища економічна освіта. Досвід роботи у сфері продажу (FMCG) – понад 19 років. Досвід роботи на керівній посаді понад 16 років.
Маю успішний досвід в організації та управлінні прямими та не прямими продажами, оперативній побудові кількісної та якісної дистрибуції у всіх каналах збуту, розробці та плануванні KPI стратегічного плану та їх реалізації, плануванні ресурсів, розробці та впровадженні комерційної політики щодо роботи з дистрибуторами, успішний досвід формування нової структури з продажу для розвитку нових категорій та брендів. Успішний досвід запуску бізнесу, планування та управління трейд маркетинговими активностями, управлінням логістичними операціями.
Вмію будувати структуру організації та налагоджувати командні взаємини. Маю практичні знання у галузі менеджменту, маркетингу та роздрібної торгівлі, управлінням персоналу.
Маю активну життєву позицію, захоплююсь спортом, авто-мотоспорт, гірські лижі, вітрильний спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: