Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 липня 2023

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2081542

Экономист, офис-менеджер, деловод, помощник руководителя, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Сахновщина
Готовий працювати:
Дніпро, Краснокутськ, Лозова, Сахновщина, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ІРИНА АНАТОЛІЇВНА
Харківська обл. Сахновщинський район
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 23.01.1988р.

МЕТА
•заміщення вакантної посади економіста, бухгалтера, оператора ПК, офіс-менеджера, діловода відділу кадрів;
•робота в дружньому колективі;
•кар’єрне зростання та відповідний рівень заробітної плати.

ОСВІТА
•У 2003 році закінчила Городнянську ЗОШ І-ІІ ступенів. Маю свідоцтво з відзнакою.
•У 2006 успішно завершила навчання в Краснокутському аграрному ліцеї за спеціальністю "Бухгалтер, оператор комп’ютерного набору ІV розряду". Маю диплом з відзнакою.
•У 2006 році за результатами співбесіди вступила в Харківський інститут економіки, фінансів та міжнародної торгівлі - факультет «Фінанси», заочне відділення.
•У 2010 році здобула ступінь бакалавра за спеціальністю «Економіка підприємства.
•У 2011 році здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю «Облік і управління персоналом» .

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
•У 2006-2007 рр., працювала інженером-проектувальником газових ліній (програма AutoCad) у ПП «Ритм» Сахновщинського р-ну. Обов’язки: складання електронного плану газифікації будинка, споруди, населеного пункту; виготовлення паперового плану газифікації.

•У 2008-2009 рр. – діловод відділу кадрів (Програма «Кадри+») Харківської обласної дитячої клінічної лікарні №1 (м.Харків). Обов’язки: кадровий облік працівників, ділова документація.

•У 2009-2010 рр. – оператор комп’ютерного набору, помічник гол.бухгалтера Краснокутської районної ради. Обов’язки: забезпечення набору текстів, внесення даних у програму 1С (первинний облік), поточні роботи.

•з 2011 та по 2013р. – економіст ТОВ «Аграрний дім» Агрохолдинг Кернел (рослинництво - понад 10 тис.га; тваринництво - понад 2000 гол). Обов’язки: ведення щоденної оперативної звітності в розрізі видів робіт та галузей спрямування, хронометражі робіт (карта робочого дня працівника, хронометраж механізованих робіт у полі, проведення контрольних надоїв по МТФ), контроль за використанням ПММ (щомісячна інвентаризація ПММ у баках машин та тракторів, у цистернах станцій для заправки), контроль за витратами по мобільному зв’язку, перевірка правильності списання ПММ (подорожні листи), доведення до працівників внутрішніх Процедур та розцінок агрохолдингу, щомісячна звітність по витратам рослинництва та тваринництва, ведення ділової переписки.

• 2013 - 2019 р. – – зоотехнік ТОВ «Аграрний дім», Агрохолдинг Кернел (понад 2200 голів ВРХ). Обов’язки: щоденна статистична звітність по отриманню валового надою та приплоду, реєстрація приплоду в програмі «Animal Farm», доведення раціону годівлі ВРХ до працівників МТФ, щомісячний зоотехнічний звіт про рух поголів’я, визначення щоденної потреби у забезпеченні МТФ кормами, замовлення матеріалів для ідентифікації ВРХ та контроль за їх використанням, співпраця із ДП «Агентство реєстрації та ідентифікації тварин», ведення щоденного обліку результатів тваринництва в програмі "ОРСЕК" та "КОГНОС", забезпечення документообороту в зоотехнічно-ветеринарному відділі.

3 2019 - зоотехнік племрепродуктора СТОВ "Хоробор Агро", Кернел. Щоденна статистична звітність, щомісячна звітність, аналіз динаміки розвитку, оформлення та успішне здобуття статусу племінного для господарства,ведення щоденного обліку результатів тваринництва в програмі "ОРСЕК" та "КОГНОС", забезпечення документообороту в зоотехнічно-ветеринарному відділі.

Незважаючи на поточну роботу, працювала на посадах секретаря-референта та інспектора з кадрів на період їх відпусток.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, відповідальна, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Маю властивість швидко навчатись новим методам роботи.
Шкідливих звичок не маю. Одружена, маю доньку.


ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Володію російською мовою, вивчаю англійську мову. Рідна мова – українська.
•досвідчений користувач Windows, пакету MС Office, Internet, програми 1С 8.2, електронної пошти Microsoft® Office Outlook.
•за період навчання у ліцеї здобула 3-тє місце в Міжнародному конкурсі знавців української мови ім.Петра Яцика на обласному рівні – досконало володію української мовою як документально, так і усно на практиці.
•при працевлаштуванні маю потребу в забезпеченні житлом (як аналог - компенсація вартості проживання).
Розгляну варіанти із працевлаштування сім’єю (чоловіком).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: