• PRO

Сергій

Оператор баз даних, 20 000 грн

Розглядає посади: Оператор баз даних, Оператор call-центру, Оператор диспетчерської служби, Адміністратор, Оператор телефонних продажів, Оператор технічної підтримки
Вид зайнятості: повна
Вік: 40 років
Місто проживання: Первомайськ (Миколаївська обл.)
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Оператор баз даних, Оператор call-центру, Оператор диспетчерської служби, Адміністратор, Оператор телефонних продажів, Оператор технічної підтримки
Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Первомайськ (Миколаївська обл.)
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 10.2021 по 04.2025 (3 роки 6 місяців)
ООО"Смартер", Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

-У мої обов'язки як оператора call-центру входило консультування фізичних і юридичних осіб, що призвело до збільшення кількості укладених угод на 15%.

-Щоденно обробляв понад 100 дзвінків, ведучи клієнтську базу у CRM.
Забезпечував високий рівень клієнтської підтримки та задоволеності

Консультант з бізнес-процесів

з 05.2020 по 09.2020 (4 місяці)
ООО"Смартер", Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

-Проводив активний пошук потенційних клієнтів через холодні дзвінки та встановлення контактів з керівниками.

-Уклав понад 20 контрактів за 4 місяці, що призвело до значного розширення клієнтської бази компанії.

Керівник відділу продажів

з 05.2019 по 04.2020 (11 місяців)
ТОВ"Эргономіка України", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

-Збільшив обсяг продажів на 30%, впровадив CRM та сучасні методики.

-Побудував відділ продажів з нуля для ринків Європи, США та ОАЕ.

-Збільшив обсяг продажів на 30%, впровадив CRM та сучасні методики.

-Організував ефективний процес продажів, що призвело до підвищення продуктивності та підвищення доходів компанії.

Менеджер з продажу

з 01.2019 по 03.2019 (2 місяці)
ТОВ Контакт Центр Киев, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Ефективно взаємодіяв з холодною базою клієнтів, що призвело до підвищення конверсії на 10%.
-Проводив супровід угод від першого контакту до підписання договору.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2017 по 12.2018 (1 рік 11 місяців)
Skyeng — онлайн-школа по вивченню англійської мови, Дистанційно (Освіта, наука)

-Під час роботи в якості менеджера по роботі з клієнтами здійснював активні дзвінки та обробку вхідних запитів, що призвело до найвищих показників конверсії у команді.

-Мої зусилля були відзначені публічним визнанням від президента компанії.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2016 по 12.2016 (7 місяців)
VGI, Дистанційно (Охорона, безпека)

-Активно розширював клієнтську базу шляхом проведення переговорів та укладення нових угод.

-Ефективно виконував обов'язки з підтримки інтересів клієнтів та вирішення їхніх питань.

-Досягав успіхів у веденні переговорів та досягненні взаємовигідних угод.

-Забезпечував високий рівень задоволеності клієнтів та підвищував їхню лояльність.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2015 по 04.2016 (9 місяців)
Елтіс, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Охорона, безпека)

-У мої обов'язки як менеджера по роботі з клієнтами входило ведення переговорів з клієнтами для укладення угод, робота з документацією та обслуговування бази клієнтів.

-Я успішно супроводжував процес укладення угод, забезпечуючи високу якість обслуговування та задоволення клієнтів.

-Мої навички у веденні переговорів допомагали забезпечувати взаємовигідні умови угод для обох сторін, що сприяло підвищенню обсягів продажів та відновленню відносин з партнерами.

Оператор ПК

з 02.2014 по 07.2014 (5 місяців)
Фармастор, Київ (Роздрібна торгівля)

-У своїй роботі я вносив товарні позиції в базу даних, контролював залишки товарів на складі та формував різноманітні звітності.

-Мої обов'язки включали точне і оперативне виконання цих завдань, що дозволило підтримувати ефективний облік та управління запасами.

-Результатом моєї роботи була підвищена ефективність складського обліку та забезпечення потреб клієнтів учасника.

Освіта

Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Вчитель української філології, вчитель англійської мови, Миколаїв
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Delite school

2007 2 місяця

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Сумлінність
  • Продаж B2B

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Ключові навички:

Ефективна комунікація, активне слухання та робота з запереченнями

Ведення CRM, аналітика клієнтських даних, персоналізація підходу

Активні продажі, переговори, побудова довгострокових відносин

Планування, організація роботи, стратегічне мислення

Вирішення конфліктів, клієнтоорієнтованість, емоційний інтелект

Стресостійкість, швидка адаптація до змін, робота в команді

Досягнення:

Найкращий показник конверсії заявок у оплати

Збільшення продажів на 30% у керівній ролі

Укладення понад 20 контрактів за 4 місяці

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: