Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 6 травня 2022 PRO

Александр

Технический директор, юрист (АХО, медицина, фармацевтика), 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний адміністратор

з 01.2012 по 10.2013 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Кандія" (Дистриб’юція високотехнологічних виробів медичного призначення)

Забезпечення безперебійного функціонування підприємства, адміністративно-господарське та юридичне супроводження діяльності, забезпечення безпеки бізнесу (в тому числі економічної та інформаційної).

Заступник директора

з 01.2010 по 12.2011 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Алькон-Інвест» (Інвестиційний маркетинг)

Адміністративні питання, юридичне супроводження господарської діяльності, забезпечення безпеки бізнесу (в тому числі інформаційної).

Заступник директора

з 07.2006 по 12.2009 (3 роки 5 місяців)
ДП «Кримський регіональний центр адаптації і конверсії» МО України (Капітальне будівництво, охорона, транспорт)

Керівництво АГВ, автогосподарством та службою охорони

Освіта

Національна академія внутрішніх справ, друга вища освіта

Правознавчий, Київ
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 6 місяців)

Українсько-фінський інститут менеджменту й бізнесу (Севастопольська філія)

Факультет менеджменту, спеціальність – менеджмент організацій, кваліфікація - фахівець, Севастополь
Вища, з 1992 по 1997 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Активність

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Професійні навички
•організаційні навички керівної роботи,
•знання законодавства України,
•співпраця з правоохоронними органами,
•забезпечення безпеки підприємства ( в тому числі інформаційної),
•забезпечення функціонування автопарку підприємства,
•підбір, перевірка і навчання персоналу,
•режимний контроль підприємства,
•проведення службових розслідувань,
•забезпечення господарського обслуговування і належного стану адміністративних приміщень,
•контроль раціонального витрачання матеріалів і засобів,
•визначення стратегії закупівель,
•проведення аналізу ринку,
•управління локальними постачальниками,
•проведення переговорів,
•організація оформлення необхідних матеріалів для укладення договорів,
•підготовка планів і звітності.

Особисті якості
Пунктуальність, відповідальність, наполегливість, уміння працювати під тиском, комунікабельність, уміння працювати з людьми, прагнення до самовдосконалення, аналітичний склад розуму, уміння працювати в команді і приймати самостійні рішення, спеціальна фізична підготовка (служба в спецпідрозділах, офіцер запасу).

Права водія (категорія В, видані в 1995 році), власний автомобіль

Курси з охорони праці та пожежної безпеки (2015-2016), цивільного захисту (2019), IV група з електробезпеки

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: