Резюме от 18 мая 2018

Кузьменко Любов Олексіївна

Економіст, 8 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
7 мая 1986 (32 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Бухгалтер цеха готовой продукции

с 09.2017 по наст. время (8 месяца)
ПАТ "Укрпластик", Киев (Упаковочный материал)

Помічник менеджера по збуту нафтопродуктів

с 06.2016 по 04.2017 (10 месяца)
"Навтотрейд ресурс", Киев (автозаправний комплекс)

Адміністратор

с 08.2015 по 05.2016 (9 месяца)
Клуб для батків з малюками Зернятко, Киев (Освіта)

Провідний економіст

с 01.2006 по 01.2014 (8 лет)
АТ «Райффайзен Банк Аваль», Киев (Финансы, банк)

На посаді старшого контролера-касира.

с 07.2004 по 10.2006 (2 года 3 месяца)
Деснянському відділенні № 8451 Ощадного банку України в м. Києві, Киев (Финансы, банк)


Дополнительная информация

Резюме
Кузьменко Любов Олексіївна
Дата народження: 07 травня 1986 рік
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: м. Київ
Сімейний стан: Заміжня, є дитина 4 роки.
Освіта:
Закінчила у 2010 році Київський гуманітарній інститут. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіст-фінансист.
Досвід роботи:
З 05 липня 2004 року по 02 жовтня 2006 року працювала у Деснянському відділенні № 8451 Ощадного банку України в м. Києві на посаді старшого контролера-касира.З 10 січня 2006 року працювала в АТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаді провідний економіст. в 2014 році звільнилася за власним бажанням .
Професійні навики:
* Відкриття, закриття та обслуговування поточних, карткових, депозитних рахунків в національній та іноземній валюті, нарахування та сплата відсотків. Заказ, видача та обслуговування карток * Відправка та виплата переказів.
* Виконання різних видів платіжних документів, щоденне формування документів дня та звітів, встановлення курсів обміну валют, введення касових журналів, видача довідок.
* Обслуговуванню юридичних осіб (обслуговування поточних рахунків юридичних осіб ,видача чекових книжок та виплата по ним, формування платіжних доручень)
* Здійснення валютно-обмінних операцій, приймання та видача готівки через касу,POS - термінал, по чеку, введення та формування касових документів, журналів, заказ інкасації
Професійні навики:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навики роботи с Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, 1С підприємство ) та робота з банківським програмним забезпеченням та обладнанням
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність.
Мета:
Можливість придбання знань і досвіду необхідних для подальшої професійної діяльності , можливість кар’єрного зросту, гідна заробітна плата.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: