Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 травня 2023 PRO

Дмитро

Директор підприємства

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

СЕО та Керуючий партнер у проекті

з 02.2021 по 02.2022 (1 рік)
T/R.E, Київ (Нерухомість)

Партнерство з юридичною компанією із ТОП-50 Юр компаній України з реорганізації окремого напрямку – брокеридж об'єктів нерухомості.

Розробив та реалізував піврічний план заходів, розрахував та вів бюджет, підготував типові КП та договори, презентації лотів, стандарти роботи, перелік основних та додаткових послуг напрямку
Актуалізував поточну базу об'єктів (понад 60 об'єктів – ділянки від 5 соток до 2 тис га, аграрні та промислові комплекси, офісні та торгові центри. Структури угод – продаж корпоративних прав чи об'єктів нерухомості, власники – юридичні та фізичні особи, у тому числі нерезиденти).
Здійснив пошук та аналіз інформації за більш ніж 100 запитами по об'єктах за період (Використовуючи публічні та непублічні джерела інформації - Публічна кадастрова карта України, МІАС ЗМД Містобудівний кадастр Києва, ДПТ районів, ЄДРРП, ДЗК, Онлайн-сервіси перевірки компаній (Youcontrol, Open Data, онлайн-ресурси з оголошеннями, аукціонами, документація від власників об'єкту (правовстановлююча, технічна, дозвільна тощо), адвокатські запити до державних органів тощо
Розробив та впровадив «Алгоритм кваліфікації лотів» (Етапи, джерела інформації, ключові дані, формат збору, зберігання, оцінки, презентації)
Впровадив CRM (вибір платформи, підбір інтегратора, опис воронок «купівлі», «продажу», «супроводу», інтеграція, експорт даних, доопрацювання, запуск, робота в базі)
Налагодив ефективну взаємодію з юристами та адвокатами з 4х практик – Будівельної, Земельної, Корпоративної та Судової.
Налагодив ефективну взаємодію з нотаріусами, реєстраторами, співробітниками банків, інженерами-землевпорядниками, геодезистами, оцінювачами та іншими учасниками ринку.


Підготував 2 платних розгорнутих (по 150 стор.) звіта для клієнта по «Оцінці поточної ринкової вартості земельної ділянки» (100 га у Києво-Святошинському районі, 14 га у Васильківському районі Київської області (фасад Одеської траси) – аеро та топозйомка ділянки, локації, оцінка масиву сусідніх ділянок, ситуація згідно з містобудівною документацією (генплани, комплексні плани просторового розвитку тощо), висновки з технічного та інженерного аудиту, підсумковий висновок про вартість, рекомендації.

Закрив семимісячну комплексну угоду щодо купівлі 11 ділянок у 6 продавців площею понад 7 гектарів, бюджет 1,5 млн у.о. під котеджне містечко у Київській області (пошук реальних власників, перемовини, укладання попереднього та основного договорів, супровід угод (нотаріат, банки))

Керував перемовним процесом між власником та потенційним покупцем Бізнес центру GBA 5 тис м.кв. м. Київ бюджет понад 5,5 млн у.о., (due diligence, експертна оцінка об'єкта, продаж корпоративних прав, юрисдикції України та Кіпру)

Операційний директор групи компаній

з 08.2020 по 02.2021 (6 місяців)
ZV Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Проаналізував поточний стан операційної діяльності компанії загалом та кожного проекту окремо. Визначив больові точки та пріоритети для впровадження змін.

Організував та координував роботу відділів компанії (фінансового, юридичного, СБ, ІТ, HR, відділу комунікацій, маркетингу, будівельного, проектного, продаж та сервісу)

Погоджував щомісячні бюджети та плани заходів щодо відділів та проектів

Контролював фінансову звітності компанії (CF, PL, BS)

Повністю реорганізував систему фінансування проектів, посилив стан фінансової дисципліни компанії.

Реалізував функції Служби замовника з проектів QDRO (qdro.zv.ua [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») та TDF (будівництво 8 будинків преміум класу, оздоблювальні роботи в 5 будинках QDRO) у котеджному містечку "Коник".

Безпосередньо контролював хід виконання будівельних робіт
Створив кошторисно-ревізійний відділ та інтегрував до нього функцій фінансово-економічної безпеки.

Спільно працював зі СБ за напрямками економічної, інформаційної та кадрової безпеки.

Ввів на посаду керівника юридичного відділу, забезпечив формування системи звітності, координував роботи відділу з поточних завдань (продаж об'єктів нерухомості, договірна робота, питання корпоративних прав, господарські та цивільні судові процеси)

Приймав безпосередню участь у формуванні команди, проводив співбесіди з кандидатами на топові позиції (Керівник проекту з будівництва заводу, головного архітектора, головного інженера, начальника дільниці, керівника архітектурного відділу, керівника юридичного відділу, кошторисно-ревізійного та ін.)

Приймав участь у підготовці до продажу земельних ділянок

Контролював роботу відділу маркетингу з лідогенерації та поточних маркетингових заходів.

Розробляв та погоджував з власником Цілей на 2021 рік за проектами та компанії в цілому

Організовував переведення співробітників офісу на віддалений режим у зв'язку з локдауном

Координував роботи проектів:

SOLA capsule (tobesola.com [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - підсумки 3 місяців презентацій прототипу, аналіз лідів, дослідження міжнародних ринків, тестування роботи прототипу для формування ТЗ серійної версії, питання інтелектуальної власності та авторських прав)

Prefab - будівництво модульного будинку, проектування серійної версії SOLA capsule та інші спецпроекти

Завод м. Бровари (дільниця 3.5 га з недобудованими 3-ма цехами площею 11 тис м.кв.) Пошук оптимального сценарію з введення в експлуатацію, підготовчі роботи для реалізації сценарію (переговори з ДАБІ м. Бровари, отримання МБУіО, ТУ, підбір підрядника для проектування) , підготовка даних для формування інвестиційного кошторису та графіка робіт

Координував підготовку проведення антирейдерських заходів

Контролював роботу компанії-брокера за цінних паперів – розробка системи звітності (структура, показники, періодичність), щомісячні збори за підсумками, аналіз торгових операцій, біржових котирувань акцій портфелю.

Директор з розвитку

з 12.2019 по 08.2020 (8 місяців)
NAI Ukraine, Urban Experts, Київ (Нерухомість)

NAI Ukraine - українське представництво NAI Global, що входить до TOP-3 світових брендів на ринку нерухомості, одного з найбільших світових брокерів, який представлений у 55 країнах, у 400+ офісах із 7000+ працівників.

Проаналізував поточний стан компанії в цілому та в кожному напрямку: консалтинг та оцінка, проектування, брокеридж ТРЦ та офісної нерухомості.

Проаналізував усі розроблені концепції девелопменту та редевелопменту та інших продуктів напрямку консалтинга та оцінки за весь період роботи компанії, у тому числі доступних до аналізу концепцій від компаній-конкурентів.

Сформував детальний план та графік розвитку компанії на рік у цілому та по кожному напрямку.

Сформував єдину систему звітності працівників, систему звітів керівників напрямків. Ініціював та впровадив єдину систему звітів з усіх об'єктів брокериджу (Lavina Mall, Blockbuster Mall, Aprel City, Goodlife, Oasis та ін.).

Привів до порядку документи по об'єктах (презентації, Tenаnt-mix, КП, планування, рент-роли, шаблони БТС та ОДА, шаблони звітів тощо).

Безпосередньо реалізовував частину функцій служби внутрішньої безпеки

Розробив та впровадив Стандарти роботи брокерів компанії.

Розробив перелік посадових обов'язків керівника проекту з брокериджу ТРЦ.

Організував та реалізував перехід всієї компанії з на режим віддаленої роботи в період локдауну у зв'язку з COVID-19.

Проводив операційне управління співробітниками відділу брокериджу в період віддаленої роботи та після поновлення роботи в офісі.

Провів заміна команди маркетингу - підбір та адаптація нового керівника, участь у підборі нових співробітників. Координував та контролював роботу напрямку.

Змінив керівника напрямку офісної нерухомості. Сформував нову концепцію напрямку офісної нерухомості. Розробив та узгодив з власником план заходів, графік та бюджет.

Ініціаціював та приймав участь у розробці нових послуг напрямку консалтингу

Проект «Школа Брокерів» - Приймав безпосередню участь у розробці концепції Школи брокерів та системи стажування. Розробив структуру курсу. Координував я та контролював роботи керівника проекту з навчання. Приймав участь у програмі, розробці та постановці практичних завдань, іспит, коригував курсу за підсумками.

CRM система – Проаналізував існуюче ПЗ, сформував перелік коригувань, сформував ТЗ для інтегратора, контролював реалізацію. Забезпечував заповнення карток клієнтів актуальними даними. Контролював роботу брокерів на базі.

Проектний відділ - Впровадив практику роботи з детальними графіками, їх коригуванням, систему звітів, систему взаємодії із субпідрядниками та замовниками. Допомагав з реалізацією, переговорами з клієнтами та управлінням проектами з дизайну ТРЦ Ocean Mall, ТРЦ Aprel City, ТЦ Podolyany. Розробляв пропозиції щодо зміни структури відділу, ролей, процесів тощо. Ініціаціював перехід відділу до практики проектного менеджменту.

Розвивав тендерний напрямок у компанії

Директор з розвитку

з 10.2018 по 08.2019 (10 місяців)
Ексклюзивний дистриб'ютор "Orac Decor" в Україні, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керував продажами у каналі дистрибуція (вся Україна) та роздріб (шоурум 110 м.кв.). 4 регіональні менеджери, 2 менеджери бекофісу, 2 менеджери в шоурумі. Міста 50т+, салони, центри комплектації, інтернет-магазини, торгові точки, дизайн студії, будівельні компанії

Контролював дотриманням роздрібних цін та систем знижок, приймав участь у вирішенні конфліктних ситуацій із замовленнями

Формував прогнози, розробляв плани продажів по компанії, групам товарів та кожному співробітнику на підставі аналітики у різних розрізах та аспектах масиву з понад 25 тис відвантажень.

Побудував системну роботу із Захистами проектів, Резервами, Замовленнями, Сплатами, Дебіторською заборгованістю.
Розробляв системи постійних звітів у 1:С УТП 8.3 регіональним менеджерам для підготовки до відряджень, зустрічей, дзвінків, оцінки ситуації в регіоні в цілому та з кожним контрагентом та побудові заходів з стимулювання продажів.

Постійно працював з базою 1:С УТП 8.3 за для доопрацювання звітів, розподілу прав доступу, карток контрагентів та товарів, сегментації контрагентів за видами діяльності та регіонами, впровадження азів категорійного менеджменту, формування для програміста переліку з понад 20 інших доопрацювань у 1:С у тому числі по воронкам продажів, конверсіям, коефіцієнтам покриття, лідам та інше.

Сформував ТЗ та підібрав платформи CRM (між bpm'online sales, amoCRM, 1:C, OneBox), підбирав підрядника, визначив бюджет, терміни, етапи для CRM системи з урахуванням існуючих каналів продажу та структури компанії, майбутнього інтернет-магазину, нових проектів і те, що 95% всіх процесів нині ведуться через 1:С 8.3. Пройшов навчання web-курсу по 1: CRM 3.0 ПРОФ для розуміння логіки, можливостей і обмежень, складнощів майбутнього переходу, інтеграції продуктів і т.п.

Формував ТЗ під WordPress та WooCommerce, підбирав підрядника, визначяв бюджет, терміни, етапи для створення нестандартного інтернет-магазину з додатковими плагінами допомоги у підборі товарів та керованою видачею альтернативних товарів (ап та крос сейл) з опціоналом віртуальної АТС та чат-ботом, інтеграцією всіх модулів з 1:С та CRM системою

Працював на вирішенням проблем зі стоком шпалер. Три торгові марки середнього та преміум класу, понад 10 тис рулонів.
Організував робу із створення електронного каталогу (інтернет-магазин закритого типу для дилерів), розробив заходи щодо активізації продажів.

Побудував системну роботу з рекламними матеріалами компанії (вежі, стенди, валізи з базовими зразками, новинки, каталоги тощо). Провів інвентаризацію по всіх контрагентах, встановив правила передачі, повернення, оновлення. Побудова звітів у 1:С щодо оцінки ефективності інвестицій у рекламні матеріали. Розробив проект національно програми з оновлення та заміни зразків у дилерів

Організовував та керував всіма роботами з реалізації дизайн-проекту нового офісу на 150 м.кв. Керував всіма закупівлями за специфікаціями проекту.

Комерційний директор

з 05.2014 по 10.2017 (3 роки 5 місяців)
BUILDING EVOLUTION, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Контролював та допомагав з реалізацією понад 60% усіх об'єктів компанії за всіма напрямками діяльності компанії (Дизайн та Архітектура; Будівництво; Ремонт; системи Вентиляції, Кондиціювання та Опалення; Комплектація об'єктів під ключ; Охоронні системи та системи Відеоспостереження).

Безпосередньо керував найбільшими проектами/об'єктами компанії (Квартири з бюджетами 300-500 тис. у.о., дизайн-проект на 980 м.кв. Центрального офісу "Київстар" тощо) (див. Портфоліо https://drive.google.com/file/d/0Byutnp50kgytQzZ6SEMtU2hWWWM/view?usp=drive_web))
Особисті продажі, в середньому, становили 35% продажів відділу. Одночасно вів як менеджер від 3 до 7 об'єктів і контролював роботу менеджерів відділу на їх об'єктах. Здав понад 20 об'єктів за період.

За період моєї роботи в компанії річний обсяг продажів зріс у 6 разів (до 70 млн. грн.), щомісячна кількість проектів/об'єктів – у 4 рази (до 20 на місяць), чисельність офісного персоналу зросла у 4 рази (до 50 осіб) . Було сформовано комерційний відділ та відділ маркетингу, а також в окремі бізнес-напрямки виділилися дизайн студія, інженерний відділ, відділ логістики, напрямок охоронних систем та систем відеоспостереження.

Керував проектами з клієнтами-іноземцями (переговори, документація, супровід – все англійською мовою)

Представляв компанію як підрядника з ремонтних робіт та інженерних мереж на презентаціях проектів дизайн студій "Yodezeen", "Zasutsky Architects", "EVO design" та ін. Надалі вів проекти як менеджер.

Перевіряв робочу документацію з усіх дизайн проектів на наявність помилок, нестиковок, неможливості виконання та подавав зауваження для внесення коригувань

Складав кошториси з ремонту на підставі проекту (12 розділів ремонту, 55 видів робіт, 110 видів матеріалів), загальний бюджет проекту, графіки виконання робіт, авансових платежів, строків постачання матеріалів. Формував звіти за підсумками.

Набув великого досвіду в роботі з Преміальними об'єктами та VIP клієнтами, досвідом взаємодії з дизайн-студіями як підрядник з реалізації проектів, тонкощами преміального сегменту товарів та матеріалів.

Здобув великий практичний досвід у роботі з різними субпідрядниками - на якому етапі готовності об'єкта запрошувати, як подавати технічні завдання, як вести торги/переговори про умови закупівлі (ціна, терміни, аванс, доплати), контролювати якість робіт тощо.

Здобув великий практичний досвід у роботі з віконними системами, корпусними та м'якими меблями, освітленням, покриттям для підлоги, стіновими панелями, дверними системами, сантехнікою, мармуром, оніксом, гіпсовою ліпниною тощо.

Регіональний директор

з 08.2013 по 02.2014 (6 місяців)
Эко-Маркет, Киев (Роздрібна торгівля)

16 магазинів – 1 гіпермаркет, 11 супермаркетів, 4 мінімаркети. При них - 5 пекарень, 4 кулінарні цехи, 7 м'ясних цехів, 3 рибні.
Географія - 8 магазинів у Києві, 3 - Бучі, 2-Вишгороді, 2-Фастові,1-Ірпені.
Команда - 2 територіальних директора та аналітик відділу продажів

Основне завдання - Контроль та підвищення ефективності роботи магазинів регіону, цехів власного виробництва, забезпечення виконання плану продажу та EBIT по магазинах та власному виробництву.

Формував та захищав планові показники по товарообігу та місячні бюджети по кожному магазину
Підібірав, звільняв, переміщував ключовий персонал магазинів
Контролював та забезпечував дотримання стандартів компанії в магазинах регіону
Контролював та покращив ключові показників операційної діяльності магазинів (ТО, чеки, Списання, Втрати, Доступність товару на полицях, Оборотність, Накопичення браку по магазину та цехам виробництва тощо)
Контролював замовлення, викладення, продаж та списання за товарами власного виробництва.
Контролював та забезпечував заходи щодо мінімізації списань по овочах та фруктах
Контролював та корегував замовлення магазинів за товарами фреш групи
Контролював та забезпечував дотримання стандартів роботи складської логістики на магазинах
Формував пропозиції з асортименту, планограм та мерчендайзингу в магазинах

Перші результати роботи команди:

Успішно відкрили та надалі успішно функціонує новий магазин у регіоні (Київ, вул. О.Теліги 15)
Наведено порядок у складах магазинів, забезпечено формат адресного зберігання.
Магазини регіону успішно пройшли перевірку готовності до новорічних продажів (торговий зал, стан складів та робочих приміщень, цехів виробництва тощо) контроль готовності провели Операційний директор, Керівник та заступники за напрямами департаменту власного виробництва та Генеральний директор компанії
Показники за Тайним покупцем за стандартами роботи та за Якістю товарів на полицях (2 паралельні виміри) у регіоні показали позитивну динаміку і регіон з останнього місця піднявся на 3 позиції вгору.
Оптимізували систему контролю та звітності за Списаннями, Продажами, Онлайн продажами промо артикулів.
Оптимізували механізм контролю продажу промо товарів власного виробництва
Сформовано та подано на затвердження зобов'язання щодо товарообігу та EBIT по кожному магазину на 2014 рік
Розроблено та відправлено на затвердження план заходів щодо підвищення ефективності магазинів регіону в усіх напрямках - маркетинг, асортимент, мерчандайзинг, персонал

Регіональний директор

з 06.2011 по 02.2013 (1 рік 8 місяців)
Comfy, Київ (Роздрібна торгівля)

Липень 2011 - Лютий 2012 - Філіальний директор (Київська філія, 7 магазинів, річний оборот понад USD 70 000 000)

Лютий 2012 - Лютий 2013 Регіональний директор (Центральний регіон - Харків, Полтава, Кременчук, Кропивницький, Черкаси - 9 магазинів, річний оборот більше USD 80 000 000)

Основне завдання – Керування, контроль та підвищення ефективності роботи магазинів регіону, забезпечення виконання плану продажу.

Розробляв, подавав на затвердження та захищав місячні плани продажу у розрізі магазинів, відділів, торгових зон, фокусних категорій, аксесуарів, сервісних продуктів.
Розробляв, подавав на затвердження та захищав KPI по магазинах (середній чек, структура чека, коефіцієнт конвертації трафіку, маржа, частка та оборот за кредитом, проникнення по сервісним продуктам та аксесуарам до основного товару, повернення за товаром, структура продажів за маяками, оцінками Таємних Покупців, доступності продавця , і т.п.)
Подавав пропозиції у коригуванні штатного розкладу по магазинах
Контролював графіки роботи персоналу магазинів на місяць
Контролював дотримання стандартів роботи магазинів регіону в розрізі торгових (стандарти та технології продажів, зовнішнього вигляду, активності в залі) та «неторгових» процесів (мерчандайзинг; підготовка до Промо циклів та Акцій; переоцінка; прийом, зберігання, переміщення товару склад-зал; щомісячна) інвентаризація залишків товару тощо)
Керував усіма питаннями щодо персоналу магазинів (прийом, адаптація, навчання, переміщення, атестація, квотування, підвищення, звільнення тощо)
Особисто продавав та консультував покупців у магазинах регіону
За результатами рейтингу формував аналітичні звіти для магазинів, встановлював ключові показники (фокуси уваги) наступного місяця для кожного магазину.
Приймав участь у роботі з державними органами з питань перевірок магазинів регіону
Проводив оцінку потенційних локацій під нові магазини.
Приймав участь у відкритті нових магазинів

Результат:
За підсумками роботи у Київській філії було призначено Регіональним директором Центрального регіону.
Ввірений мені регіон зі статусу «депресивного» за підсумками року увійшов до ТОП 3 за Рейтингом Мережі (сукупний рейтинг по 10 KPI 7 регіонів України – виконання плану, конверсія, середній чек, структура чека, частка кредиту, частка сервісу та аксесуарів тощо) .).
Якісне зростання Центрального регіону було окремо відзначено Власником компанії
Середнє виконання місячних планів з ТО 94,5%, Позитивна динаміка з абсолютної більшості KPI.
За підсумками четвертого кварталу регіон зайняв перше місце за показником доступності продавця (оцінка часу початку контакту з покупцем у кожній із 5 зон маркету)
Один маркет зі статусом "на закриття" став одним із найкращих у регіоні за динамікою показників, особливо за рівнем сервісу
Директори маркетів на щорічній атестації або підтвердили свої категорії або отримали підвищення.

Директор департаменту збуту

з 06.2010 по 02.2011 (8 місяців)
Керуюча компанія мережі гіпермаркетів "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)

Загальне керування департаментом: відділом маркетингу та реклами, планово-економічним відділом, відділом організації торгівлі, технологічним бюро власного виробництва, відділом по взаєминам з клієнтами.
у безпосередньому підпорядкуванні – 24 чол.: 5 начальників відділів, 12 лінійних фахівців, 6 керуючих гіпермаркетами;
у опосередкованому підпорядкуванні - 88 осіб: 4 заступники керівників з продажу, 14 шефів секторів, 30 менеджерів з продажу, 40 продавців


Керував та контролював продаж всієї торгової мережі (6 гіпермаркетів):
1. Узгоджував планограми всього гіпермаркету, секторів, відділів;
2. Розробляв та затверджував плани сезонних операцій на рік, погоджував планограми сезонних операцій;
3. Організовував контроль за дотриманням стандартів мерчандайзингу;
4. Оптимізував асортимент, контролював введення та виведення артикулів з асортименту;
5. Контролював питання ціноутворення;
6. Узгоджував, затверджував та контролював показники (кількість чеків, середнього чека, товарообігу, націнки, товарних дірок, оборотності, залишків, списань тощо) по відділах та всьому гіпермаркету;
7. Контролював щотижневі звіти від шефів секторів кожного гіпермаркету за наслідками продажів;
8. Контролював замовлення, представленість у торговому залі та результати продажу товарів власних торгових марок («По-нашому», «Offer», «Easy&Good») та товарів проектів «Китай» та «Одеса»;
9. Організовував, погоджував та контролював використання додаткових місць продажу в залі (паллети, кошики тощо);
10. Контролював та погоджував промо-заходів на торгових майданчиках;
11. Контролював та погоджував заходи відділу маркетингу торгових майданчиків та відділу маркетингу керуючої компанії тощо.
Брав участь у складанні та затвердження доходної частини піврічного та річного бюджету (товарообіг, націнка, gross margin) кожного гіпермаркету.


Результати:
Забезпечив виконання планових показників мережі у межах 92%
Забезпечив ефективну взаємодію відділів продажу кожного гіпермаркету, відділів департаменту збуту з іншими департаментами та відділами керуючої компанії з метою досягнення тактичних та стратегічних цілей компанії.
Забезпечив ефективну взаємодію з питань маркетингу між гіпермаркетами "Караван" та ТРЦ "Караван".
Підвищив ефективність відділу розвитку власних торгових марок (СТМ) у питаннях графіка виходу нових товарів, нормативних показників за проектом, концепцій дизайну нових товарів, узгодження планограм, замовлень, постачання та результатів торгівлі товарами під СТМ.
За час роботи склалася повна «картинка» роботи мережі, причинно-наслідкових зв'язків усіх показників, сезонності, активності, взаємовідносин з постачальниками, особливостями втрат, списань, інвентаризацій, бюджетування гіпермаркетів та окремих проектів усередині компанії (СТМ, імпорт, кулінарія тощо). п.), стандартних та нестандартних способів підвищення KPI гіпермаркетів в цілому та по кожному відділу зокрема

Керівник департаменту продаж

з 10.2009 по 05.2010 (7 місяців)
Українська Аграрна Лізинговая Компанія, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Організація фінансування (кредитування від Райффазен Банк Аваль, лізинг) та продаж сільгосптехніки світових брендів CLAAS, CASE IH, KUHN, LEMKEN, KLEINE, GREAT PLAINS, GERINGOFF)

Основне завдання – Почати будувати системний відділ продажів, впровадити CRM систему, провести заміну старого складу менеджерів, підібрати та організувати проведення навчання менеджерів (принципова позиція компанії – кандидати не повинні мати досвіду роботи на сільськогосподарському ринку), підвищити ефективність роботи менеджерів, контролювати ефективність, оптимізувати бізнес-процеси та взаємодію департаменту продажів з підрозділами компанії, забезпечити виконання плану продажів, організовувати взаємодії компанії та Райффайзен Банк Аваль (РБА) за напрямками «фінансування потокової діяльності компанії» (кредитування оборотних коштів) та «інвестиційне фінансування» (Кредитування під придбання техніки).

Результати:

Побудував систему підбору, навчання, адаптації та атестації менеджерів – 12 менеджерів у Харківську, Донецьку, Дніпропетровську, Запорізьку, Одеську, Кіровоградську, Київську, Хмельницьку, Полтавську області від первинної співбесіди до навчання та виходу у «полі».
Провів заміну складу менеджерів департаменту, які не відповідали новим вимогам компанії до ефективності, результативності та дисципліни.
Розробив та впровадив систему розподілу клієнтів серед менеджерів компанії
Розробив та впровадив систему KPI для менеджерів з продажу та регіональних директорів департаменту продажів
Адаптував під бізнес-процеси компанії та впровадив CRM систему на базі Microsoft Dynamic CRM
Побудував систему контролю за кожною потенційною угодою кожного менеджера
Побудував та впровадив систему взаємодії менеджерів департаменту продажу з підрозділами закупівель, бренд менеджерів, запасних частин, логістики, сервісу, регіональними дирекціями Райффазен Банк Аваль.

Керівник проєкту впровадження бізнес-процесів

з 01.2009 по 07.2009 (6 місяців)
Climate Systems, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Сфера діяльності - розробка та реалізація комплексних рішень у вентиляції та кондиціонуванні

Розробив, прописав та впровадив усі бізнес-процеси компанії:

"Активні Продажі", "Роздрібні продажі", "Сервіс (інжиніринг)", "Логістика", "Фінанси", "Маркетинг", "Управління". Загальна структура – Бізнес-процес, підпроцеси, додатки (форми звітів, бланки, інструкції тощо, що безпосередньо з цим процесом чи підпроцесом)

Спроектував та впровадив системи взаємодії між підрозділами компанії, збалансованих показників, звітів щодо реалізації стратегічних завдань, мотивації працівників, критерії оцінки роботи кожного співробітника

Розробив та реалізував програму реструктуризації відділів компанії

Організував та проводив навчання співробітників по процесах та регламентах

Окремо для відділу продажів Розробив, прописав та впровадив:

• Бізнес-процес «Активний продаж «Роздрібний продаж»
• Систему планування обсягів продажу
• Систему складання та контролю за дотриманням бюджету
• Структуру та регламент ведення бази даних щодо клієнтів
• Систему звітності менеджерів (з вирви продажів) та роботи з базою даних по клієнтам
• Критерії оцінки роботи (якісні та кількісні критерії)
• Систему мотивації, посадові інструкції
• Систему кар'єрного зростання всередині відділу
• Критерії оцінки рівня кваліфікації
• Критерії розподілу клієнтів серед менеджерів
• Правила складання комерційних пропозицій
• Програму досягнення планових показників з продажу для кожного співробітника та відділу в цілому (сегменти, канали збуту, показники активності)
• Систему підвищення кваліфікації працівників відділу
• Систему оцінки рівня задоволеності клієнтів

Удосконалив інструменти для менеджерів:

Сайт компанії, Прайс-листи, Опитувальний лист (технічне завдання), Комерційна пропозиція (структура та наповнення для різних типів клієнтів та рівня контакту з клієнтом), Презентація, портфоліо рекомендаційних листів, програма лояльності для посередників та постійних клієнтів

Розробив стратегію компанії на наступні 2 роки

• Провів аналіз ринку за сегментами та підсегментами (клієнти, конкуренти, продукт тощо)
• Розробив стратегію розвитку компанії на два роки (цільовий сегмент, позиціонування, реструктуризація відділів, систем взаємодії та процесів, асортиментний портфель, ціноутворення, тактика продажів, критерії оцінки співробітників, критерії оцінки рівня компетенції, критерії оцінки досягнення стратегічних завдань тощо)
• Розробив стратегію маркетингу (з цільовими показниками та критеріями оцінки)
• Розробив рекламну кампанію на сезон весна-літо 2009 року (з цільовими показниками та критеріями оцінки)

Керівник мережі магазинів, Керівник департаменту развитку концерну

з 06.2007 по 12.2008 (1 рік 6 місяців)
Концерн «IPG», Київ (Роздрібна торгівля)

Основне завдання на посаді Керівника департаменту розвитку концерну
Розробка та реалізація заходів щодо оптимізації роботи та підвищення ефективності компаній Концерну:
«Асоціація Виробників Паркету України» - мережа магазинів підлогових покриттів
«ІнексУкрПаркет» - завод з виробництва паркету
«Boat Trade Studio» - продаж яхт та катерів Luxery сегменту
«Тиха Гавань» - продаж яхт, катерів, мототехніки
«Premium Auto» - продаж автомобілів бізнес та преміум класів

Основне завдання на посаді Керівника роздрібної мережі «Асоціації Виробників Паркету України»
Забезпечення зростання продажу та прибутку кожного підрозділу - 7 магазинів по Україні – «Паркетний Світ» м. Київ, Харків, Дніпропетровськ, Чернігів, Кривий Ріг; "Гіпермаркет Паркету" м.Київ; «Паркет Підлога» м.Київ.
Контроль та відповідальність за 70% обсягів продажів компанії (60 млн. грн. за рік)

Керівник відділу маркетинга, маркетолог

з 04.2006 по 06.2007 (1 рік 2 місяці)
РІА “Импресс”, Київ (Видавництво, поліграфія)

Журнал "Мир Семьи", газета "Агробізнес сьогодні"
та "Центр дитячої та сімейної психології"
Квітень 2006-Грудень 2006 - маркетолог
Січень 2007-Червень 2007 – керівник відділу маркетингу

Освіта

Національна академія природоохоронного та курортного будівництва

Економіки та менеджменту, Сімферополь
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Магістр менеджменту, з відзнакою. Переможець у номінації "Кращий студент факультету економіки та менеджменту"

Додаткова освіта та сертифікати

Виїзний семінар (резиденс) для топ-менеджерів з управління бізнесом

2007, 5 днів

ТОВ «NTA», Семінар «Майстер побудови системного відділу продажу на ринку B2B»

2010, 2 дні

Корпоративні програми навчання для керівників

2011-2013

Семінари та тренінги від постачальників обладнання, будівельних матеріалів, підрядників з різних напрямків

2014-2017

Діловий освітній тур на завод Mitsubishi Electric у Таїланд

2017, 10 днів

WEB-курс «Практика роботи у „1С:CRM редакції 3.0“»

2019, 1 місяць

Знання і навички

MS Office MS Excel MS Word MS PowerPoint CRM Windows Бітрікс24 Битрикс24 Бухгалтерський облік Бухгалтерский учет MS Access 1С:Бухгалтерія 1С:Бухгалтерия MS Visio OLAP SalesDrive

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Стисло про досвід:

Досвід роботи на керівних посадах у понад 10 бізнесах - 4 роздрібні мережі (продукти харчування, побутова техніка, будівельні матеріали), 3 дистрибуторські компанії, 2 будівельні, 1 консалтингова та девелоперська, 2 холдингові компанії, 1 юридична, 1 видавництво.

Більше 10 років досвіду у розробці та вдосконалені бізнес-процесів та впроваджені системних змін.

Більше 10 років у Продажах та Керуванні продажами - Рітейл ("COMFY", "Караван", "ЕкоМаркет"), Дистрибуція ("Orac Decor", "АППУ", "УкрАгроліз") та Проектні продажі ("Building Evolution", "Urban Experts", NAI Ukraine, ZV Development, LF))

Понад 10 років у проведенні складних переговорів та успішного укладання контрактів.

Понад 10 років практики формування, контролю, оптимізації бюджетів підрозділів та компанії загалом.

Понад 8 років керування будівельними проектами (концепції, робоча документація, кошториси, графіки, підбір та контроль підрядників, реалізація проектів)

Висока експертиза у брокериджі об'єктів нерухомості - земельні ділянки, комерційна та житлова нерухомість, об'єкти незавершеного будівництва

Понад 5 років у підборі підрядників, постачальників, ведення переговорів про закупівлю, роботи з документообігом (ТЗ, КП, договори, акти тощо).

Більше 4 років досвіду роботи з інтеграторами та розробниками ПЗ - CRM, web developers, SaaS (написання та узгодження ТЗ, торгів за бюджетами, контролю роботи, впровадження продуктів, навчання персоналу тощо)

Дуже висока експертиза у збиранні та аналізі масивів даних, побудові трендів та прогнозів, плануванні продажів, ключових показників компанії та бюджетуванні, написанні регламентів, бізнес-процесів, чек-листів, інструкцій, скриптів тощо.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: