Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 травня 2018

Сергей

Заместитель директора, управляющего, руководитель отдела, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник отдела сервиса и гарантии

з 09.2014 по нині (9 років 7 місяців)
ПАТ "Закарпаття-АВТО", Ужгород (СТО ( продажа и обслуживание автомобилей))

Додаткова освіта та сертифікати

Курс "Організація системи охорони праці на підприємстві"

2015,2017

Курс " Стандарты обслуживания клиентов сервиса. Клиентоориетированность. Работа с возражениями и конфликтами"

2015

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Машкаринець Сергій Ілліч

Дата народження:28.10.1974р.
Контактні телефони:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
2003рМАУП(Міжрегіональна Академія управління персоналом )магістратура з відзнакою. Спеціальність «Менеджмент організацій». Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

2001р. МАУП бакалаврат з відзнакою. Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

1998р.МАУП коледж з відзнакою .
Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

Досвід роботи:

З 09.09.14 ПАТ "Закарпаття-АВТО"
Начальник отдела сервиса и гарантии

З 26.04.13
ПП Мишак Р.Ф. на посаді комерційного директора


05.11.12 -25.04.13
КП «Ужгородпарквідео» Ужгородської міської ради, посада директора.

2005-2012ПП Мишак Р.Ф. на посаді комерційного директора ( роздрібно-оптова торгівля продовольчими та непродовольчими товарами, алкогольно-тютюновий відділ, надання послуг).

2001-2005ТОВ «Нива»- економіст з матеріально-технічного забезпечення .
1998-2001
ТОВ «Нива»-складника(комірника)
1992-1998ЗАТ “ЗакарпаттяЛада» - оператор ЕОМ
Професійні навички:

- приймання та документальний супровід приватного та державного автотранспорту для ремонту;
- ведення документального обліку та звітності товарного складу, виписка прибутково-видаткових накладних;
- документальне приймання-видача запчастин та паливно-мастильних матеріалів;
- звітність(денна, місячна, товарна);
- матеріально-технічне забезпечення діяльності ТОВ «Нива»;
- замовлення, прийняття, облік, видача на торговий підрозділ товарів продуктової та промислової груп;
- ведення складського обліку та обліку по підрозділам;
- забезпечення організації діяльності підприємства (матеріально-технічне)
- забезпечення кадрами ( прийняття та звільнення) підприємства;
- забезпечення товаром алкогольно-тютюнової, продуктової та промислової груп ( замовлення, контроль приймання та документальній супровід руху товарів по торговим підрозділам );
- контроль за залишками товарів ( кількість, якість, терміни придатності );
- контроль своєчасної сплати рахунків, накладних;
- контроль своєчасної сплати податків та зборів;
- вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
- контроль за рухом готівки на підприємстві;
- ведення переговорів з постачальниками продукції ( керівниками, супервайзерами, торговими агентами ).
Великий досвід спілкування з людьми різних соціальних груп. Досвід ведення та укладання договорів,підготовки , ведення обліку та звітності ( у тому числі частини бухгалтерського). Досвід роботи з програмами.
Управління персоналом до 20-ти чоловік.

Знання мов:Англійська-шкільний рівень,російська -досконало.
Додаткові відомості Володіння ПК,1С Бухгалтерія, MS Office, Склад.
Посвідчення водія АВС-категорій

Особисті якості :Комунікабельність,чесність,відповідальність, пунктуальність, здатність до навчання, прагнення професійного зросту, вміння працювати як самостійно, так і в команді.


м.Ужгород

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: