Резюме от 16 сентября 2018

Мельник Оксана Александровна

Деловод, помощник руководителя, секретарь, 15 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
27 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

КНУКіМ

Культурология, книговедение, библиотековедение и библиография, Киев
Высшее, с 09.2008 по 06.2013 (4 года 9 месяцев)

Магистратура


Рекомендации

Сухецкая Елена Николаевна
Директор департамента по работе с персоналом, "БТА БАНК", 096-944-38-82


Дополнительная информация

Мельник Оксана Олександрівна
З/П від 15 000 грн/міс.
07 жовтня 1990 р.(27 років)
Тел.моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
Вересень 2008 р. – Червень 2012 р. – КНУКіМ , факультет «Культурології», спеціальність «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія», бакалавр.
Вересень 2012- 2013 рр. магістр «книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія».
Досвід роботи:
Лютий 2017- Вересень 2018 ТОВ «Hosting Ukraine»
Посада- помічник директора/офіс -адміністратор
Обов’язки:
•Заключення і заповнення договорів з контрагентами.
•Контроль обміну та підготовка бухгалтерських документів
•Написання бізнес-процесів офіс-адміністратора та частково бухгалтерії.
•Організація повного постачання обладнання для роботи дата-центру та офісів.
•Облік обладнання з присвоєнням S/N в адмін-базі.
•Підготовка довіреностей.
•Написання листів- звернень, інформаційних листів, планів-графіків.
•Ведення документації та журналів з охорони праці.
•Робота з держ. структурами (Київгаз, Київенерго, Благоустрій).
•Допомога з відкриттям ФОП та рахунків в банку.
•Ведення проектів
• Підготовка документів по оформленню працівників.

Листопад 2014 – 27.01.2017р. ПАТ « БТА банк»
Посада – секретар Секретаріату Управління документального забезпечення.
Обов'язки:
•Організація конференцій, семінарів, презентацій.
•Планування робочого дня керівника .
•Бронювання авіаквитків,готелей.
•Відкриття віз для керівника.
•Підготовка роздаткового матеріалу, канцелярського приладдя.
•Підготовка фінансових звітів.
•Контроль роботи відділу секретаріату.
Причина звільнення – заміна працівників у зв’язку зі зміною Голови Правління банку.

Лютий – липень 2014 – « City - State » - будівництво,оренда, продаж.
Посада – Помічник керівника
Обов'язки:
•Планування робочого дня керівника (зустрічі, телефонні дзвінки тощо).
•Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів).
•Участь в нарадах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
•Вивчення кореспонденції , що надійшла на ім'я керівника підприємства, підготовка відповідей або рішень та ведення журналів реєстрації вхідної і вихідної кореспонденції.
•Виконання інших обов'язків і доручень керівника в рамках своєї компетенції і спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.
Причина звільнення – скорочення персоналу у зв'язку із кризою в країні і звільненням керівника.

Червень – листопад 2013 – «Інвест Фактор» - будівництво,оренда ,продаж офісних приміщень.
Посада – технічний наглядач
Обов'язки:
•Контроль робочого персоналу.
•Технічний нагляд роботи на об'єктах.
•Контроль по усуненню недоробок і дефектів на об'єктах .
•Ведення переговорів з виконавцем будівельних робіт по встановленню термінів поставлених цілей.
•Прийом будівельних робіт.
•Ведення табеля обліку робочого часу.
•Забезпечення персоналу засобами для прибирання.
•Ведення звітів виконаних робіт та складання планів на наступний день.
•Підбір персоналу, проведення співбесід.
•Ведення звітності по підбору персоналу.
Причина звільнення – переведення на іншу посаду в компанію « City - State».
Професійні вміння:
Досвідчений користувач по роботі з оргтехнікою та ПК (Internet, Excel, Word, FitnessPro, Microsoft Outlook,Lotus ,Сота);
Наявність водійського посвідчення категорії "В".
Володіння мовами:
Рідна мова – українська, російська; англійська мова – початковий рівень.
Про себе:
відповідальна, здатна аналізувати великий потік інформації, вмію знаходити підхід до складних ситуацій, маю бажання вдосконалюватись у професійних навичках.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: