Марина

Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, 35 000 грн

Розглядає посади:
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, Адміністратор ресторану, Адміністратор клініки, Офіс-менеджер, Фахівець з обліку, Бухгалтер з первинної документації, Постачальник, Головний бухгалтер, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Ресепшионіст

з 08.2022 по 11.2024 (2 роки 3 місяці)
Готель Neliya Beach (Готельно-ресторанний бізнес)

Знання і навички

  • Дисциплінованість
  • Комунікабельність
  • Управління командою

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ЯКОВЕНКО МАРИНА ВІКТОРІВНА

Бухгалтер,адміністратор в офіс,помічник керівника



П р о с е б е

Дата народження: 06 вересня 1980р.
Сімейний стан : розведена,маю доньку 18 років
Домашня адреса: м.Бровари вул.Черняховського 23б кв.299
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

О С В І Т А
1997-2002рр.,Національний Університет харчових
технологій,інженер харчового обладнання- очна форма
навчання
Міжгалузевий університет управління
2004-2005р.,бухгалтер-«Облік і аудит»-очна форма навчання

Д О С В І Д Р О Б О Т И

2002-2003рр-інженер теплоенергетики,інженер служби
наладки.
2005-2006рр.-бухгалтер на виробництві (складський облік
2006-2009рр.-бухгалтер будівельної галузі.
2010—2012рр. інженер теплоенергетики
2012 -2014рр –заступник головного бухгалтера роздрібної торгівлі (аптечні заклади)
2014-2017-2019-2020 -2024 заступник головного бухгалтера (будівництво).
Эдиний бухгалтер -оптова торгівля.роздрiбна торгiвля.
Эдиний бухгалтер -транспортні послуги,перевезення,сдача в оренду спецтехніки.Імпорт,ГТД.Ведення ФОП на різних системах оподаткування.


П Р О Ф Е С І Й Н І Н А В И К И

Легко вчусь, відповідальна,вмію організувати роботу в
колективі.
- організація і постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
- формування і здача фінансової, статистичної і податкової звітності;
- облік заробітної плати;
- облік розрахунків з постачальниками і покупцями;
- облік ОС, матеріальних і нематеріальних активів;
- облік банківських операцій;
- кадри.
-облік РРО.
-складський облік.
- робота з первинною документацією;
- складання звітності по зарплаті.
-реэстрація податкових накладних в системі M.E.Dok,розрахунки коригування.
Упевнений користувач: MS Office(Word, Exсel, Power Point), навички роботи з Інтернет(Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox),1С :Предприятие ,7.7, 8.3,SAP.Електронне складання звітів в системі M.E.Dok, Клієнт-банк.,импортГТД.Адміністративно-кадровий працівник,помічник керівника,офіс менеджер.-1 рік.


О С О Б И С Т І Я К О С Т І Порядність, відповідальність, комунікабельність,
вміння доводити справу до кінця, легко знаходжу
спільну мову з людьми.

Поштова скринька [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>