Зберегти підхожі вакансії стало простіше та зручніше

Резюме від 28 серпня 2018 PRO

Щенніков Євген Олександрович

Національний менеджер з продажу, керівник напрямку, відділу, виконавчий директор

Повна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
42 роки
Місто:
Львів
Готовий до переїзду в:
Київ, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Національний Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, відділ споживання поза межами дому, Professional

з 10.2016 по 12.2017 (1 рік 2 місяці)
Jacobs Douwe Egberts (JDE), Київ (виробництво кави та напоїв на основі кави)

Ключові обов’язки:
-Розробка стратегій роботи з існуючими та потенційними ключовими клієнтами
-Розробка та впровадження торгових умов для ключових клієнтів для забезпечення конкурентної переваги ринкової пропозиції в сегменті B2B при здійсненні реорганізації відділу
-Ведення переговорів про умови співпраці та залучення нових клієнтів, визначення ключових факторів росту у каналах та їх використання (прогнозований об’єм продаж напрямку близько 0,7 млн EUR за 2017 рік, визначений план досягнення 2 млн EUR у 2018)
-Бюджетування, управління інвестиційними проектами крос-функціональне, спільно з клієнтами
-Відновлення роботи у вендинговому каналі як найбільш динамічному для швидкого зростання частки компанії в сегменті споживання поза межами дому

Основні досягнення:
-Забезпечив зростання чистих продажів підрозділу по роботі з ключовими клієнтами до +25% у вартості у 2017 порівняно з 2016
-Розробив процедуру оцінки привабливості проекту, що вимагає капітальних інвестицій з існуючими та новими клієнтами з врахуванням основних перемінних (P&L, продуктовий портфель, капітальні та інші інвестиції, тощо) з горизонтом планування до 5 років
-Розпочав розвиток проекту активації вендингової торгівлі з потенціалом швидкого отримання додаткових продажів у сумі 160 тис. EUR у 2017; 1,3 млн EUR – у 2018 та подальшого стабільного зростання темпами +40-50% на протязі 5 років
-Уклав прямий контракт з одним з ключових вендингових операторів України; інкрементальний ріст частки вендингового ринку у Києві з близько 1% до 10%, підтверджений потенціал досягнення частки в 30% до 2020 р.

Регіональний Менеджер, відділ споживання поза межами дому, Professional

з 06.2016 по 10.2016 (4 місяці)
Jacobs Douwe Egberts (JDE), Львів (виробництво кави та напоїв на основі кави)

Ключові обов’язки:
-Планування діяльності та управління процесами для забезпечення ключових показників ефективності бізнес-партнерами напрямку споживання поза межами дому (Західна Україна, 9 областей)
-Управління регіональним бюджетом, покращення ефективності діяльності партнерів (P&L, оптимізація затрат, торгова структура, інвестиції в обладнання тощо)

Основні досягнення:
-Організував процес інформаційного взаємо обміну між компанією та бізнес партнерами, включаючи щоденні оперативні дані
-Забезпечив більшу точність та ефективність процесу планування в розрізі асортименту, періодів, фізичних обсягів та вартостей (точність планування виросла з 60% до 93% у 3 кварталі 2017
-Забезпечив виконання плану продажів в умовах падіння ринкового попиту у 3-му кварталі [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)% в об’ємі порівняно з 90% середнім виконанням відділу Professional)

Регіональний менеджер з продажу / Key Account Manager

з 03.2014 по 06.2015 (1 рік 3 місяці)
Mars Inc. / ТОВ «МАРС Україна», Львів (Виробництво кондитерської продукції і кормів для домашніх тварин)

Ключові обов’язки:
-Управління партнерами дистриб’юторами з метою виконання плану продажів і узгоджених ключових параметрів роботи, забезпечення кількісного та якісного обслуговування клієнтів, підтримання складських запасів, графіків поставок, платіжної дисципліни
-Розвиток продажів і дистрибуції на території за допомогою польових команд і роботи з ключовими клієнтами, підбір, навчання та розвиток співробітників

Основні досягнення:
-Досягнув росту обсягів продажів вище середнього по країні +16% у 2014
-Уклав зразковий по виконанню стандартів компанії контракт найбільшим ключовим клієнтом регіону та найкращий по ефективності інвестицій контракт з національною мережею АЗС
-Виступив спів-лідером і розробником системи роботи регіональних працівників компанії у національному проекті, покликаному забезпечити виконання контрактних умов у роздрібних мережах (2014-2015)
-Виступив переможцем програми визнання і заохочення працівників компанії (Recognition, 2014)

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 03.2005 по 02.2014 (8 років 11 місяців)
Mars Inc. / ТОВ «МАРС Україна», Київ / Львів (провідний міжнародний виробник кондитерської продукції та товарів для домашніх тварин)

Ключові обов’язки:
-Ведення переговорів з існуючими і потенційними ключовими клієнтами для узгодження найкращих умов роботи; затвердження комерційних і юридичних умов роботи (прямі контракти з клієнтами роздрібними мережами, дистриб’юторами, комплексні трьохсторонні контракти); координація діяльності всіх сторін для подальшого забезпечення виконання договорів
-Впровадження узгоджених умов за допомогою прямих підлеглих і віддалених команд
-Управління всіма активностями компанії в процесі виконання договорів: налагодження поставок клієнтам, контроль подальшого товароруху у внутрішній логістичній системі клієнтів, управління асортиментом і товарними запасами, забезпечення обумовленої представленості товарів на полицях і додаткових місцях продажу, вирішення документарних, юридичних, бухгалтерських питань, управління прибутковістю контракту
-Формування довгострокового партнерства з ключовими клієнтами/ дистриб’юторами згідно стратегії компанії по формуванню статусу пріоритетного постачальника
-Категорійний менеджмент, просування передових світових практик в побудові категорії у клієнтів
-Управління бюджетом на трейд-маркетинг, планування, реалізація і аналіз промо заходів
-Підбір, навчання та супровід нових працівників, оцінка ефективності, розвиток персоналу

Основні досягнення:
-Досягнув росту обсягів продажів вище середнього по країні: +45% у 2010, +22% у 2011, +15% у 2012, +10% в 2013
-Постійно виконував річні прогнози обсягів продажу та прибутковості, управляв загальними інвестиційними бюджетами в розмірі 2,8 млн. грн. для забезпечення виконання цілей по продажам та ефективності інвестицій
-Забезпечив постійне зростання продуктової лінійки в асортиментних матрицях клієнтів – роздрібних мереж на 10%-100% більше визначеного компанією мінімально необхідного асортименту
-Запровадив відмінну якість дисплея та дистрибуції згідно стандартів компанії, налагодив введення нових продуктів в асортимент клієнтів на протязі 1-2 тижнів порівняно з середнім показником по компанії 4 тижня
-Розвинув команду залучених і вмотивованих польових працівників, 23 безпосередніх підлеглих у 5 областях України з найнижчим рівнем ротації персоналу
-Отримав у клієнта статус зразкового постачальника та режим найбільшого сприяння
-Запровадив систему звітності і збору актуальних даних з віддалених територій, отримував визнання за коректність і оперативність обміну інформацією
-Успішно діяв як ментор в навчанні штатних працівників з подальшим визнанням їх досягнень компанією
-Виступав переможцем програм визнання і заохочення працівників компанії: 2009, 2010, двічі у 2012

Територіальний менеджер з продажу

з 05.2004 по 03.2005 (10 місяців)
ПАТ «Оболонь», Київ / Тернопіль (Національний виробник пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв)

Основні обов’язки:
-Стратегічне і тактичне планування продажів у регіоні, їх забезпечення через дистриб’юторські компанії, узгодження умов роботи з ключовими клієнтами регіону
-Планування і реалізація промо-заходів для збільшення продажів, підтримка загальнонаціональних програм
-Моніторинг, аналіз і прогнозування ринку
-Навчання і управління командою торгових представників (8 чоловік)

Основні досягнення:
-Змінив і підвищив ефективність бізнес процесів всередині компанії-дистриб’ютора (підпорядкованість і схема роботи торгових представників, обов’язковий асортимент для різних типів роздрібних каналів продажів, стандарти мерчендайзингу тощо)
-Сприяв постійному перевиконанню плану продажів на території на протязі [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») років
-Отримав визнання і диплом за найбільш популярний бренд у регіоні в своїй категорії

Директор філії ДП «Універсал Тернопіль»

з 05.2003 по 04.2004 (11 місяців)
ТПП «Універсал», Тернопіль (ексклюзивний дистриб’ютор продукції компанії Unilever у Західній Україні)

Основні обов’язки:
-Керівництво новоствореною компанією та персоналом, штат компанії 15 чоловік
-Складання і виконання бізнес-плану, досягнення стратегічних пріоритетів, бюджетування діяльності, розвиток продажів та дистрибуції на ринку регіону
-Організація роботи працівників офісу і команди торгових представників, забезпечення складських запасів, вчасних поставок продукції та розрахунків

Основні досягнення:
-Успішно запустив роботу нової компанії (самостійна юридична особа), збільшив клієнтську базу більш ніж в 10 разів, розширив територію і якість дистрибуції до 92% від загальної кількості роздрібних торгових точок
-Потроїв товарооборот компанії на території за один рік з 150 тис. грн. в середньому в попередні до початку роботи місяці до стабільного середньомісячного обороту [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») тис. грн. у 2003

Керівник відділу продажу

з 04.2001 по 05.2003 (2 роки 1 місяць)
СП «Global Cosmed Ltd.», Тернопіль (Виробництво товарів побутової хімії для дому)

Основні обов’язки:
-Забезпечення продажів продукції компанії у Західній та Центральній Україні (12 областей) через роботу з компаніями-дистриб’юторами та регіональними торговими представниками
-Визначення оптимального складського запасу, розміщення замовлень на заводах-виробниках (2 площадки в Україні, імпорт частини асортименту з Польщі), організація доставки на склади, планування продажів і контроль виконання
-Керівництво персоналом відділу продажів та віддаленими регіональними торговими представниками, 14 чоловік в підпорядкуванні
-Аналіз ринкових даних, розробка і впровадження маркетингової політики для продукції, розробка заходів для стимулювання продажів

Менеджер з продажу та маркетингу

з 11.2000 по 04.2001 (5 місяців)
СП "Global Cosmed Ltd.", Тернопіль (Виробництво товарів побутової хімії для дому)

Основні обов’язки:
- Участь у виробленні торгових умов для дистриб’юторів та регіональних торгових представників
- Розробка стандартів продукції, позиціонування, рекламних матеріалів

Фінансовий аналітик

з 06.2000 по 11.2000 (5 місяців)
СП "Globsl Cosmed Ltd.", Тернопіль (Виробництво товарів побутової хімії для дому)

Основні обов’язки:
- Фінансовий аналіз діяльності, собівартості продукції, прибутковості

Адміністратор роздрібної мережі

з 03.1998 по 06.2000 (2 роки 3 місяці)
ПП "Кромвель", Тернопіль (Гуртова та роздрібна торгівля парфумерно-косметичною продукцією, розвиток мережі магазинів Brocard)

Основні обов'язки:
- Адміністрування діяльності роздрібної мережі (3 магазини)
- Узгодження асортименту та ціноутворення
- Аналіз продажів та конкурентного середовища
- Підтримання товарних запасів, розміщення замовлень постачальникам та контроль їх виконання
- Ведення обліку та звітності

Основні досягнення:
- Роздрібний торгівля була визнана керівництвом компанії пріоритетним напрямком діяльності, що спричинило подальшу переорієнтацію бізнесу з гуртової торгівлі на розвиток роздрібної мережі та діяльність у сфері нерухомості і відкриття торгівельних центрів

Стажер відділу продажу

з 09.1997 по 02.1998 (5 місяців)
ПП "Кромвель", Тернопіль (Гуртова торгівля косметикою та парфумерією)

Ключові обов'язки:
- Допомога в діяльності відділу продажу
- Супровід контрактів та клієнтів
- Дослідження ринку, аналітика


Освіта

Тернопільський Національний Економічний Університет

Інститут Міжнародного Бізнесу і Менеджменту, Спеціальність "Міжнародна економіка і менеджмент", Тернопіль
Вища, з 09.1994 по 09.1998 (4 роки)

Диплом з відзнакою.
Дипломний проект на тему "Стратегії транснаціональних корпорацій в країнах з перехідною економікою".
Ключові тези дипломної роботи були включені в подальший академічний курс дисципліни "Міжнародна економіка і світова торгівля"


Додаткова освіта

  • Навчальна платформа Coursera (США). Он-лайн курс: An Introduction to Operations Management від Wharton Business School (2012, 2 місяця)
  • Навчальна платформа Coursera (США). Он-лайн курс: Organizational Analysis від Stanford University (2012, 3 місяця)
  • Навчальна платформа Coursera (США). Он-лайн курс: Successful Negotiation: Strategies and Skills від University of Michigan (2014, 3 місяця)
  • Winning Leadership for Remote Managers (Citrix Webinar Services) (2015, вебінар)
  • How to Effectively Lead and Coach Remote Employees (Citrix Webinar Services) (2015, вебінар)
  • Навчальна платформа Coursera (США). Он-лайн курс: Think Again: How to Reason and Argue від Duke University (2015, 4 місяця)
  • LearnEnglish Pathways, British Council (2017, 3 місяці)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Досвідчений користувач
    Windows, MS Office, Internet, хмарний обмін даними
    1C: Підприємство, Lotus Notes
  • Ведення переговорів, навички впливу (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Управління ключовими клієнтами (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Значний досвід роботи в галузі FMCG (17 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Комплексні консультативні продажі, В2В (6 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Категорійний менеджмент, трейд-маркетинг (5 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Управління продажами та дистриб’юторами (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Підбір і розвиток персоналу (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Формування і ведення ефективних команд (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Сильны аналітичні навички (17 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Прийняття рішень в умовах невизначеності та швидких змін (15 років досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • Орієнтація на дію та результат (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Здатність до швидкого навчання (17 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Кваліфікований, орієнтований на результат професіонал з успішним досвідом розвитку бізнесу та організації процесів, збільшення продажів, ефективного управління ключовими клієнтами, управління територією і дистрибуцією продукції, формування і розвитку продуктивних команд.
Глибокі знання ринку споживчих товарів і трендів розвитку.
Досвід в забезпеченні клієнтів найкращими рішеннями, новими підходами і технологіями.
Здатний ефективно працювати в умовах стислих термінів і середовища, що швидко змінюється, вести складні проекти, приймати рішення та діяти в умовах невизначеності.
Відмінні аналітичні навички, здатність працювати з великими масивами інформації.
Сильні організаційні навички, великий досвід крос-функціональної взаємодії в компанії та із зовнішніми партнерами.
Стратегічне перспективне мислення та про-активний підхід до роботи.
Більше 15 років досвіду управління, розвитку та лідерства в командах.
Кваліфікований, орієнтований на результат професіонал з успішним досвідом розвитку бізнесу та управління ключовими клієнтами, управління територією і дистрибуцією продукції, формування і розвитку ефективних команд.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: