Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 серпня 2016

Людмила

Менеджер ВЭД по нетарифному регулированию, специалист отдела качества

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Томашевська Людмила Едуардівна



Дата народження15 травня 1977 року
Проживання
м. Бориспіль


Мобільний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Електронна адреса

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

2006р.Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу. Спеціальність - облік і аудит
2000р.Агротехнічний коледж, спеціальність - бухгалтерський облік

Стаж роботи:


25 липня 2005року – 8 липня 2009 року


ПрАТ “Альба Україна”

Посада: спеціаліст по нетарифному регулюванню відділу митного оформлення Департаменту зовнішньої економічної діяльності

Обов’язки:
Робота з державними організаціями, отримання дозвільних документів для розмитнення товарів
(лікарські засоби, вироби медичного призначення, косметична продукція, БАДів)
-дозвіл Комітету по контролю за наркотиками на ввезення препаратів, що містять комбіновані наркотичні речовини;
-сертифікація продукції, проведення відбору зразків з митного складу для лабораторних випробувань;
-індивідуальне ліцензування в Міністерстві економіки;
-визначення кодів УКТЗЕД в Торгово-промисловій палаті Києва та сертифікати походження на експорт;
-отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи;
-отримання дозволу на відкриття СТЗ та МС;
-отримання листів Мінекології, СЕС, Карантин

Сертифікат про навчання на курсах митних брокерів





10 липня 2009 року


ПП “Фармлогістика”

Посада: спеціаліст по нетарифному регулюванню відділу митного оформлення,
спеціаліст відділу контролю якості, бухгалтер.

Обов’язки: Робота з державними організаціями, отримання дозвільних документів для розмитнення товарів.
Робота з державними організаціями, отримання дозвільних документів для подальшого продажу товарів (лікарських засобів, виробів медичного призначення, косметичної продукції, БАДів)
Бухгалтер. (1С- 8.2)
взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками, акти звірки з контрагентами.
введення і обробка первинної бухгалтерської документації.
рознесення банківської виписки.
Клієнт-банк.
виписка податкових накладних , реєстрація в М.Е. Doc.
Валютний контроль.



Додаткова інформація:

Рідна мова: українська, російська

Іноземна мова: англійська (Pre-intermediate)

Комп’ютерні навикиMicrosoft Office(Word, Excel ),Internet Explorer, Outlook(E- mail), RunBox.

Знання оргтехніки присутні

Особисті якості: відповідальна, старанна, пунктуальна, справедлива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: