Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 грудня 2020

Татьяна

Менеджер проектів, координатор, адміністратор, керівник, заступник, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ОСВІТА:
1993 – 1997 - КНЕУ. Факультет управління трудовими ресурсами.
Бакалавр економіки.
1997 – 1998 - Магістратура КНЕУ. Факультет управління трудовими ресурсами. Магістр менеджменту персоналу.
Додатково:
2005 - Учбовий центр «Golden Staff», курс навчання “Менеджер по персоналу, HR», сертифікат в наявності.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
06.2017 – 03.2019 - ТОВ «Меркс Інтеріо», м. Київ, менеджер по персоналу. Підбор персоналу, рекрутінг – 80% робочого часу: формування профілю вакантної посади, пошук, відбір кандидатів, проведення перших телефонних інтерв’ю, презентація кандидатів керівникам підрозділів, участь у наступних інтерв’ю, формування Job offer, участь у адаптації нового співробітника, допомога у входженні в посаду. Аналіз плинності кадрів, проведення анкетування при звільненні. Організація та проведення корпоративних свят.
Результат: при дуже обмеженому ресурсі – якісне та швидке закриття вакансій.
11.2015 – 08.2016 - АРТ-ГОТЕЛЬ «БАККАРА», м. Київ, спеціаліст з продажу конференц-сервісу
Організація та супровід заходів та конференцій на території готелю, бронювання та обслуговування туристичних груп, прорахунок кошторисів, формування та ведення бази клієнтів, вивчення конкурентів, розсилка спеціальних пропозицій від готелю за допомогою MAILCHIMP, участь у розробці маркетингових та рекламних кампаній, підготовка щомісячної звітності.
Результат: усні та письмові подяки від вдячних клієнтів за якісний та вчасно наданий сервіс.
02.2015 – 10.2015 - ТОВ «Видавництво РОДОВІД», м. Київ, виконавчий директор.
Організація та контроль ефективної діяльності підприємства, пошук потенційних партнерів, покупців, ведення переговорів щодо видавництва книжок з друкарнями, авторами, редакторами, робота з дебіторською заборгованістю компанії, участь та представлення видавництва на книжкових ярмарках та форумах.
Результат: вдвічі зменшила дебіторську заборгованість, як член команди видавництва отримала нагороду на Львівському книжковому форумі за найкращу книжку.
01.2012 – 07.2014 - ТОВ “АПТ-УКРАЇНА” («АПТ Дніпро»), м. Київ, менеджер по персоналу, 120 чол.
Побудова кадрової служби з нуля: розробка організаційної структури компанії та впровадження її в дію, пошук кандидатів відповідно до профілів посад, проведення інтерв’ю, прийом документів та оформлення на роботу.
Впровадження заходів з адаптації та супроводу нових співробітників, введення їх в посаду. Сформувала внутрішній кадровий резерв. Ведення кадрового діловодства за допомогою (1С-8.2.ЗУП). Пойшла кадровий аудит.
Участь у розробці мотиваційних програм – сформований компенсаційний пакет для співробітників (проведення тендерів та переговорів на послуги медичного страхування та спортивних клубів). Організувала та провела ряд корисних анкетувань, корпоративних тренінгів та навчань, курсів, корпоративних свят. Участь у формуванні корпоративної культури.
Розробляла та відстоювала бюджети, пов’язані з витратами на персонал. Здійснювала консультування з кадрового законодавства.
10.2009 - 12.2011 -ТОВ “АПТ Дніпро”, м. Київ
Інспектор відділу кадрів з повним циклом обов’язків – документальний супровід прийняття, звільнення, переведення, відпустки персоналу. З 06.2010 по 12.2011 року виконувала роботу дистанційно (основне місце роботи в цей час канал «1+1»)
05.2001 – 11.2008 ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА, м. Київ - агент відділу відстежування, фахівець з сервісної інформації, керівник відділу недоставлених вантажів.
СПЕЦІАЛЬНІ ЗАННЯ: Користувач ПК на базі ОС Windows: вільно користуюсь офісними пакетами Microsoft, маю значний досвід роботи в Internet, 1С-8.2.ЗУП, MAILCHIMP, Bitrix24, Fidelio, SAP, соціальні мережі. Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – середній рівень.
ПРОФЕСІЙНЕ: Маю відмінні організаторські та лідерські здібності. Володію чистою грамотною мовою. Люблю людей та вмію з ними працювати. Маю активну життєву позицію та почуття гумору. Добросовісно ставлюся до роботи та швидко адаптуюся до нової, не боюся труднощів, брати на себе відповідальність. Працездатна, чесна, вимоглива, відкрита, комунікабельна. Досвід продажів В2В, В2С, проведення презентацій, організації майстер-класів,участі у тендерах на Prozorrо, у міжнародних виставках.
ОСОБИСТЕ: Люблю театр та кіно, море та вино, піші прогулянки вулицями та двориками різних міст та складати індивідуальні туристичні маршрути для подорожей.Не люблю мас-маркет.
Є досвід допомоги та супроводження американської родини, яка всиновила дитину з України. Досвід роботи на парламентських виборах в 2012 та 2014 р.р. – працювала в штабах.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: