Резюме от 15 ноября 2017 PRO

Вуйко Тетяна Володимирівна

Менеджер з постачання, 10 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
25 июля 1985 (32 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер відділу постачання та логістики

с 05.2017 по наст. время (6 месяцев)
ТОВ "Тріо Двері", Київ (Оптова та роздрібна торгівля міжкімнатних та вхідних дверей)

• Прийом і обробка замовлень від продавців.
• Запуск замовлень в роботу.
• Закупівля матеріалів.
• Вирішення питань по рекламаційним зверненням з фабриками-виробниками дверей.
• Контролювання оплати.
• Контроль поставок, цін згідно прайс-листу.
• Консультування продавців.
• Ведення переговорів з постачальниками.
• Укладання договорів.
• Робота з первинними документами. Ведення внутрішнього документообігу.

Менеджер відділу постачання та логістики

с 02.2016 по 05.2017 (1 год 3 месяца)
ТОВ "Наші двері", Київ (Оптова та роздрібна торгівля міжкімнатних та вхідних дверей)

• Створення номенклатури.
• Прийом і обробка замовлень від продавців.
• Запуск замовлень в роботу.
• Закупівля матеріалів.
• Вирішення питань по рекламаційним зверненням з фабриками-виробниками дверей.
• Контролювання оплати.
• Контроль поставок, цін згідно прайс-листу.
• Консультування продавців.
• Ведення переговорів з постачальниками.
• Укладання договорів.
• Робота з первинними документами. Ведення внутрішнього документообігу.

Менеджер з продажу та обслуговування

с 10.2014 по 09.2015 (11 месяцев)
ПП "Кластер-Плюс", м. Київ (Національний системний інтегратор діяльність якого спрямована на впровадження інженерних систем і мереж.)

•Формування Комерційних пропозицій.
•Підбір обладнання та формування послуг.
•Створення і розширення клієнтської бази.
•Консультування клієнтів.
•Укладання договорів.
•Робота з первинними документами. Ведення внутрішнього документообігу.

Менеджер з продажу

с 08.2008 по 08.2014 (6 лет)
Магазин "Елітком", (Роздрібна торгівля комп'ютерної техніки і комплектуючих деталів. Ремонт комп'ютерної техніки.)

•Формування замовлення товарів.
•Створення і розширення клієнтської бази.
•Консультування клієнтів.
•Укладання договорів.
•Робота з первинними документами. Ведення внутрішнього документообігу.
•Проведення продажі всього товарного асортименту.
•Розміщення та викладання товару на стелажах.
•Проведення інвентаризації.

Оператор комп’ютерного набору.

с 08.2006 по 11.2007 (1 год 3 месяца)
Студія "Контраст", (Набір тексту і швидкий друк фотографій.)

Страховий агент у районному відділені

с 04.2004 по 05.2004 (1 месяц)
НАСК «Оранта», (Всі види страхування.)

•Залучення клієнтів.
•Робота з базою даних клієнтів.
•Укладання договорів.


Образование

Черкаський державний технологічний університет

Факультет: "Інформаційні управляючі системи та технології", спеціальність:"Автоматизовані системи керування виробництвом", Черкаси

Высшее, с 09.2004 по 06.2010 (5 лет 9 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    •Встановлення, налаштування, обслуговування ОС Windows 98/2000/XP/Vista/7.
    •Встановлення різного програмного забезпечення для платформи ОС Windows.
    •Налаштування комп’ютерних мереж.
    •Користування офісних програм MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Front Page) на рівні просунутого користувача.
    •Базове знання програми 1C.
    •Знання комп'ютерного заліза.

Знание языков

  • Украинский — средний
  • Русский — средний
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості:
•Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, сумлінність.
•До поставлених завдань відношусь відповідально та добросовісно.
•З повагою ставлюсь до співробітників та клієнтів.
•Легко і швидко сприймаю все нове.
•Маю велике бажання працювати і навчатись новому, підвищувати свій професійний рівень.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: