Резюме від 10 грудня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2396771/

Директор по персоналу

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Леся Шадура

Дата народження 16.03.1980 Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Сімейний стан: одружена; маю доньку 10р.

Освіта:
Київський університет права Національної академії наук України
диплом магістра (вища освіта за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юрист).

Міжрегіональна Академія управління персоналом
диплом спеціаліста (вища освіта за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юрист, спеціалізація комерційне та трудове право).

Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г.С.Сковороди
диплом спеціаліста (вища освіта за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Історія», кваліфікація вчитель історії та правознавства).

Навчальний курс «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001: 2008 та ISO 19011: 2011» (TMS Україна – офіційний представник TÜV SÜD)

Навчальний курс ЄБА (Європейської Бізнес Асоціації) «Ефективний HR-менеджмент» (Партнер: Міжнародний інститут бізнесу)

Школа ЄБА з рекрутменту (SCHOOL PARTNER: WORLD STAFF ®)
- робота з кандидатами; методи оцінювання кандидатів; особливості рекрутменту у сфері ІТ.

ТОВ «Радар - центр» Навчальний курс з питань охорони праці.

Профі - центр Стрельнікових» Навчальний курс «HR-практик. Директор з персоналу + 1 С».

Навчальний курс «HR-практик. Начальник відділу кадрів + 1 С».

Інститут професійних технологій «Організація підбору персоналу. Кадрове діловодство».

Київський міський центр зайнятості та Об’єднання підприємців XXI ст. «Основи кадрового менеджменту»:

ТОВ «Карго Консалт» «Удосконалення кадрової політики підприємства, розвиток законодавства про працю. Співпраця підприємства з соціальними фондами»

Навчальний центр «Перспектива – XXI століття» «Бухгалтер».

Знання мов: Українська, російська – досконало; англійська - базова.

Комп’ютер: Windows Millennium, Word, Excel, Power Point, Access, internet;
1-С 7.7. (Зарплата і кадри), 1-С 8.1 (Зарплата і управління персоналом).

Досвід роботи у відділі управління персоналом:
- кадрове планування , підбір персоналу, переміщення / просування працівників, звільнення, консультації для керівників, співбесіди із звільненими працівниками;
- кадрове діловодство: ведення обліку особового складу і встановленої документації щодо кадрів, оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, оформлення трудових договорів, формування і ведення особових справ працівників та внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, підготовка довідок, надання відпусток, оформлення документів для призначення пенсій працівникам, облік листків непрацездатності, ведення табельного обліку, військовий облік, складання звітності, складання та оформлення колективних договорів, правил внутрішнього трудового розпорядку, штатного розпису;
- розрахунок заробітної плати працівників;
- навчання персоналу: планування і бюджетування, організація; адаптація прийнятих працівників;
- мотивація персоналу: розробка системи оплати праці, заохочувальних, компенсаційних виплат, підтримка нематеріальних заохочень;
- оцінка персоналу, розробка і застосування системи оцінки; атестація персоналу;
- організаційний розвиток: складання і підтримка положень про підрозділи, посадових інструкцій, супроводження змін структури організації;
- підтримка корпоративної культури компанії: видання корпоративної газети, участь в організації і проведенні корпоративних заходів, організація корпоративної діагностики.

Моїми перевагами є:
- володіння професійними знаннями в системі HR;
- досвід роботи у великих міжнародних компаніях;
- налагодження роботи служби управління персоналом з «нуля»;
- виконання функцій служби управління персоналом декількох компаній (груп компаній) одночасно;
- проходження перевірок Центру зайнятості, Мінпраці, Фонду соціального страхування, аудиту;
- отримання дозволів на працевлаштування іноземців.

грудень 2011р. – по теперішній час ARGUS Group of Companies
Керівник відділу персоналу (за суміщенням виконуюча обов’язки директора одного з підприємств групи компаній)

листопад 2006р. – червень 2011р. Дочірнє підприємство «FM LOGISTIC Dniepr»
Спеціаліст по роботі з персоналом

серпень 2006р. – листопад 2006р. ДП МОУ «Укрвійськбуд»
Директор по персоналу

червень 2005р. – серпень 2006р. ЗАТ «Виробнича проектно-будівельна фірма «Модус» Менеджер по персоналу

серпень 2002р. - червень 2005р. Торгово- економічний коледж Київського Торгово- економічного університету Викладач трудового та комерційного права


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: