Резюме от 17 февраля 2017

Ключевська Ірина Іванівна

Бухгалтер-материалист, 3 500 грн/мес.

Неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
15 марта 1991 (26 лет)
Город:
Ужгород


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Бухгалтер по матеріалам

с 12.2013 по наст. время (4 года)
ТДВ"Патент", (Поліграфія)

Навчилась працювати в 1С та різною документацією


Образование

УжНУ

Економічний,економіка підприємства, Ужгород

Высшее, с 09.2008 по 06.2013 (4 года 9 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    1С 7.7, Клієнт-Банк, Exel, поштові програми, Оutlook.
    Які потрібно навчусь

Знание языков

  • Английский — средний

Дополнительная информация

Ключевська Ірина Іванівна

Дата народження: 15.05.1991 рік

Сімейний стан: не заміжня

Адреса проживання: м. Ужгород, вул. Шишкіна,7Б

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Досвід роботи:
01.12.13 - 30.05.13 – модельне агенство «One models»
Менеджер:
-організація та набір учнів до модельної школи;
-організація конкурсів краси та модельних показів;
-налагодження співпраці з іноземними модельними агентствами;
-по сумісництву виконувала функції букера.
2.12.2013 –ТДВ «Патент» (по сьогоднішній день)
Бухгалтер по матеріальним звітам:
-щомісячний матеріальний звіт в 1С(залишок,прихід,списання)
-виписка авансових звітів,довіреностей,банківські виписки «Клієнт-Банк»(1С)
-щомісячна переоцінка валюти, реєстр чеків з ПДВ(1С)
- актування бракованої продукції та контроль за її утилізацією
- проведення інвентаризації
- прихідне ПДВ та занесення податкових накладних в книгу придбань(1С)
З 2015р. виконую функції касира (прихідний, розхідний касовий ордер, виплата авансу та з/п, здача готівки в банк та отримання готівки по чековій книзі
Освіта:
2001- 2008 – Ужгородська гімназія
2008- 2013 – Ужгородський національний університет, спеціальність - економіка підприємства

Курси і тренінги:
2009 - тренінг на тему: “Управління проектами та підготовка проектів”, Словаччина (отримала сертифікат)
2010 – тренінг на тему: “Україна в євроатлантичній інтеграції: можливості і проблеми”, Словаччина (отримала сертифікат)
2010 – тренінг на тему: “Східна політика ЄС: Сусідство, Ідентичність та Безпека”, Cловаччина (отримала сертифікат)
2011- брала участь в реалізації проекту Міжнародного фонду “Відродження” “Візова політика Угорщини та Словаччини в консульських установах на території Закарпатської області”
2012 - англійські курси “Life English” (отримала сертифікат)
Навички:
- впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми, 1С 7.7, Exel, Клієнт-Банк)
- водійські права категорії "В"
- маю планово-організаторські здібності
Хоббі:
Майстриня з квілінгу (продаж робіт)
лижний спорт, легка атлетика
Особисті якості:
- Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
- Організаторські якості, комунікабельність;
- Відповідальна та вимоглива до себе;


Сохранить в отклики Уже в откликах
Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: