Резюме від 23 листопада 2021 PRO

Шатайло Алла Олексіївна

Офіс-менеджер, адміністратор, продавець-консультант

Повна зайнятість.

Вік:
29 років
Місто:
Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Клієнт-менеджер

з 04.2021 по 08.2021 (4 місяці)
Домашня кухня (приготування та доставка комплексів харчування для офісів та клінік), Обухів (Общепит)

1. Уточняти актуальне меню на день для роздачі в залі та зміни в меню доставки.
2. Протягом дня приймати заявки від відвідувачів, передавати на кухню, розраховувати клієнтів. Всі доходи по готівці (зал + кліники) вносити в excel таблицю та здавати касу в кінці тижня.
3. Комунікація з клієнтами (клініками), приймати всі заявки та передавати на кухню.
4. Складання та друк таблички по витраті хліба за день.
5. Друк подорожнього листа на кожен день згідно маршруту водіїв . Ведення таблиці по газу-бензину для внутрішнього обліку.
6. Створення видаткових накладних по всім клієнтам в iicoOffice, проби, друк накладних та сертифікатів якості.
7. Заповнення табличок відвантажень для людини на доставці (що і в якій кількості відвантажується на кожну з клінік).
8. Звірка з клієнтами по оплаті, контролювання виставлення і передачу актів на оплату та повернення єкземплярів ( зберігання скан копій в папках мережі).
9. Відправлення меню клієнтам та роздруківка меню для кухни на різні цехи.
10. Заповнення бланків по дезинфекції/ дератизації контейнерів, машин та об'єкту постачання.
11. Відправлення директору звіту по накладним в кінці робочого дня.

Помічник технічної служби

з 12.2020 по 03.2021 (3 місяці)
ПП "Обухівміськвторресурси", Обухів (Утилізація та переробка вторсировини)

Обов'язки:
1. Написання заявок на оплату рахунків, написання службових записок в 1С
2. Оформлення актів виконаних робіт по ремонту обладнання, актів прийому-передачі обладнання на тестування
3. Оформлення бланків та ведення відомості по ДТП
4. Звіт по металу, акти вводу в експлуатацію виготовленого обладнання
5. Перевірка звіту по заправці автомобілів
6. Звіт по перевірці швидкості та використання пального по УМТ
7. Звіт по витратам палива
8. Ведення таблиці мийки транспорту
9. Ведення електронного реєстру справ юриста
10. Перегляд відеореєстраторів в кабіні авто та виявлення порушень водіїв
та інше

Менеджер з продажу меблів

з 02.2016 по 08.2020 (4 роки 6 місяців)
Меблевий магазин "Уют", Обухів (Роздрібний продаж меблів на замовлення)

Обов'язки:
1. Консультація клієнтів в салоні, виявлення потреб покупця;
2. Допомога у виборі матеріалів корпусних та м'яких меблів;
3. Розробка проекту в програмі PRO100 (кухні, шафи-купе, гардеробні, передпокої і т.д);
4. Розрахунок вартості меблів та додаткових послуг;
5. Укладання договорів; виписка первинної документації;
6. Врегулювання конфліктних ситуацій;
7. Контроль виконання замовлень на виробництві;
8. Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, химия, замовлення матеріалів та зразків)

Офіс-менеджер

з 08.2015 по 04.2016 (8 місяців)
"Big House", Обухів (Нерухомість)

Обов'язки:
1. Проведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами;
2. Робота з базою даних на комп'ютері (Word, Excel);
3. Подача і редагування оголошень на інтернет-порталах;
4. Організація та контроль роботи офісу;
5. Доручення керівника.

Помічник архіваріуса

з 02.2015 по 05.2015 (3 місяці)
Українськая Архівна Компанія, Київ (Управління та зберігання документації)

Обов'язки:
1. Збереження документів, прийом та видача;
2. Ведення бази даних, журналу реєстрацій;

Продавець-консультант

з 07.2014 по 12.2014 (5 місяців)
EVA, Київ (Магазин парфюмерії та косметики)

Обов'язки:
1. Надання консультації покупцям;
2. Контроль цінників і термінів придатності;
3. Організація викладки товару по планограммі;


Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Облік і аудит, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
•Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel) Google docs, PRO 100, iicoOffice, Internet портали і соц.мережі;
•Грамотна усна і письмова мова;
•Володіння оргтехнікою;


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ціль: знайти стабільну і комфортну роботу з можливістю особистісного розвитку та професійного росту.

Особисті якості: відповідальна, уважна, пунктуальна, акуратна в роботі, комунікабельна, стресостійка, вмію працювати в команді, бистро навчаюсь. Заміжня, шкідливих звичок не маю.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: