Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 жовтня 2017

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами, секретар

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Диспетчер факультету соціальної та психологічної освіти

з 09.2012 по нині (11 років 7 місяців)
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Освіта, наука)

1.Ведення діловодства деканату відповідно до переліку документів:
копії наказів, екзаменаційні і залікові відомості студентів, навчальні та особисті картки студентів, книга обліку контингенту студентів, журнал обліку видачі довідок, журнал обліку академічних довідок та дипломів про вищу освіту, книга обліку студентів, які закінчили університет, і реєстрації видачі дипломів, зведення руху контингенту студентів, зведення про підсумки екзаменаційної сесії.
2.Забезпечення своєчасного внесення даних по роботі факультету в систему 1С.
3.Робота зі студентами та викладачами факультету щодо організації майбутніх подій та заходів.

Освіта

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Факультет соціальної та психологічної освіти. Спеціальність: Соціальна педагогіка. Спеціалізація: Практична психологія. Кваліфікація: Викладач соціальної педагогіки, практичний психолог., Умань
Вища, з 2010 по 2013 (2 роки 9 місяців)

Диплом магістра з відзнакою.
Під час навчання в університеті займала посаду психолога для студентів, будучи волонтером при Студентській соціально-психологічній службі університету.

Додаткова освіта та сертифікати

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Курси користувача програмного забезпечення"1С:Бухгалтерія 8.2"

2013 рік, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Діловодство

Знання мов

Російська — середній

Додаткова інформація

Таранюк Юлія Едуардівна

Дата народження: 22 серпня 1991 г.
Громадянство: Українка
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан: заміжня, дітей немає.
Бажаний графік роботи: повний робочий день.
Ціль: отримати посаду менеджера по роботі з клієнтами, реалізувати свій потенціал і досвід.

Освіта:
Вересень 2008 – червень 2010 р.
Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка.
Відділення соціальної та корекційної освіти.
Спеціальність: Соціальна педагогіка.
Кваліфікація: Соціальний педагог.
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.

Вересень 2010 – червень 2013 р.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Факультет соціальної та психологічної освіти.
Спеціальність: Соціальна педагогіка. Спеціалізація: Практична психологія.
Кваліфікація: Викладач соціальної педагогіки, практичний психолог.
Диплом магістра з відзнакою.
Під час навчання в університеті займала посаду психолога для студентів, будучи волонтером при Студентській соціально-психологічній службі університету.

2013 р.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла тичини.
Курси користувача програмного забезпечення «1С: Бухгалтерія 8.2 ».

Досвід роботи:
09.2012 р. — нинішній час
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Посада: диспетчер факультету соціальної та психологічної освіти.
Посадові обов’язки:
1.Ведення діловодства деканату відповідно до переліку документів:
копії наказів, екзаменаційні і залікові відомості студентів, навчальні та особисті картки студентів, книга обліку контингенту студентів, журнал обліку видачі довідок, журнал обліку академічних довідок та дипломів про вищу освіту, книга обліку студентів, які закінчили університет, і реєстрації видачі дипломів, зведення руху контингенту студентів, зведення про підсумки екзаменаційної сесії.
2.Забезпечення своєчасного внесення даних по роботі факультету в систему 1С.
3.Робота зі студентами та викладачами факультету щодо організації майбутніх подій та заходів.

Професійні навички та знання:
Досвід ведення переговорів.
Знання основ діловодства.
Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel), Internet
Грамотна усна і письмова мова.

Знання іноземних мов:
Російська - розмовна.
Англійська - зі словником

Особистісні якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, активна життєва позиція. Властиві організаторські здібності, оперативність, здатна швидко навчатися новим видам діяльності. Націленість на результат. Стресостійкість. Прагнення до професійного та особистого зростання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: