Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 листопада 2017

Ірина

Інспектор з кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Досвід роботи:
Березень 2016р.-по даний час- секретар керівника ТОВ "Малікс-Мєд"
Функціональні обов'язки:
Ведення особових справ, трудових книжок та особових карток працівників;
Формування особових справ працівників;
Оформлення прийняття, звільнення працівників;
Підготовка наказів про прийняття, переведення, звільнення працівників, про надання відпусток, зміну прізвища, про відрядження тощо;
Розрахунок стажу роботи, оформлення і облік листів тимчасової непрацездатності;
Ведення табелю робочого часу;
Ведення журналів та книг, що стосуються кадрового діловодства;
Ведення штатно-посадової книги;
Підготовка звітів;
Підготовка та видача довідок працівникам;
Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції.

Грудень 2015р.-Лютий 2016р. - оператор інформаційно-комунікаційних мереж ТОВ "Телеконтакт".

Січень 2012р. - Вересень 2014р. - головний спеціаліст Відділення ПАТ “КБ “Надра” Житомирське РУ.
Функціональні обов'язки:
Ведення особових справ, трудових книжок та особових карток працівників;
Формування особових справ працівників;
Оформлення прийняття, звільнення працівників;
Підготовка наказів про прийняття, переведення, звільнення працівників, про надання відпусток, зміну прізвища, про відрядження тощо;
Розрахунок стажу роботи, оформлення і облік листів тимчасової непрацездатності;
Ведення табелю робочого часу;
Ведення журналів та книг, що стосуються кадрового діловодства;
Ведення штатно-посадової книги;
Підготовка звітів;
Підготовка та видача довідок працівникам.

Філія ВАТ КБ «Надра» Житомирське Регіональне Управління:
Жовтень 2009р. - грудень 2011р. - контролер відділення.
Листопад 2008р. -Лютий 2009р. - економіст підрозділу процесингу платежів та валютного контролю операційного блоку.
Жовтень–Листопад 2008р.- асистент менеджера по роботі з фізичними особами центрального відділення.
Жовтень 2007р.- Вересень 2008р. – працівник по формуванню кадрових справ працівників філії.

Освіта:
2002-2007рр. - «Європейський університет», факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Фінанси».

Додаткові відомості:

Володіння мовами: українська та російська- вільно, англійська- високий рівень.
Знання комп’ютера: користувач ПК (пакет MS Office, Total Commander, користування електронною поштою, Інтернет).
Особисті якості: Відповідальність, порядність, цілеспрямованність, оперативність, комунікабельність, швидко навчаюсь, прагнення до вдосконалення та нових знань.

Схожі кандидати

HR-менеджер
Житомир

HR-менеджер
Житомир

Менеджер з персоналу
17000 грн, Житомир

Менеджер з персоналу
15000 грн, Житомир

Менеджер з персоналу
Житомир

Менеджер з персоналу
15000 грн, Житомир, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: