Катерина
Сервіс-, офіс-менеджер, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2462418
Досвід роботи
Сервіс Менеджер
з 08.2018 по нині
(5 років 8 місяців)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація, ведення та контроль комунікації з клієнтом;
Обробка клієнтських звернень та відгуків;
Вирішення проблемних кейсів з клієнтами;
Контроль прийому на ремонт і видачі товару з ремонту;
Контроль та підготовка до відправки в сервісний центр клієнтського товару;
Контроль строків ремонту, правил зберігання товару на складах;
Контроль дотримання закону про ЗПП при поверненні/обміну товарів та послуг;
Організація конекту між відділами компанії задля вирішення звернень клієнтів;
Звітність по NPS;
Взаємодія з різноманітними службами контролю торгової діяльності (СЗПП, ТПП)
Робота з первинною документацією, оргтехнікою;
1С, ERP, HelpDesk, CRM(Bitrix, Creatio), MS office, Teams, Google meet, Skype, Outlook
Спеціаліст з обслуговування
з 10.2017 по 06.2018
(8 місяців)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)
Робота з документацією;
Прием та видача техніки після ремонту;
Прием звернень покупців з приводу обміну/повернення товарів та послуг;
Контроль інформаційного стенду;
Вирішення організаційних питань роботи магазину;
Взаємодія з авторизованими сервісними центрами з приводу ремонту та строків.
Фахівець з якості
з 05.2016 по 09.2017
(1 рік 4 місяці)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Прийом на ремонт, обмін, повернення техніки;
Підготовка до відправки в СЦ бракованної техніки та прийомка;
Робота з документацією;
Оформлення товарних накладних;
Уцінка та підготовка до уцінки товару;
Вирішення звернень клієнтів, робота з проблемними покупцями;
Взаємодія з авторизованними сервісними центрами задля вирішення строків ремонту та уточнення інформації по проведенному ремонту;
Адміністратор
з 05.2015 по 11.2015
(6 місяців)
Монпасьє, Київ (Роздрібна торгівля)
1С;
Продаж товарів, допомога з вибором, консультація;
Формування замовлень асортименту магазина;
Ведення клієнтської бази;
Проведення переобліку ТМЦ;
Первинна бухгалтерська документація;
Освіта
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (Україна)
Спеціаліст з міжнародного права; факультет Міжнародних відносинин та права, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, комунікабельність, впевненість у прийнятті рішень, відповідальність, доброзичливість, уважність до оточуючих та величезна стресостійкість!
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ