Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 грудня 2023 PRO

Катерина

Сервіс-, офіс-менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Сервіс Менеджер

з 08.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація, ведення та контроль комунікації з клієнтом;
Обробка клієнтських звернень та відгуків;
Вирішення проблемних кейсів з клієнтами;
Контроль прийому на ремонт і видачі товару з ремонту;
Контроль та підготовка до відправки в сервісний центр клієнтського товару;
Контроль строків ремонту, правил зберігання товару на складах;
Контроль дотримання закону про ЗПП при поверненні/обміну товарів та послуг;
Організація конекту між відділами компанії задля вирішення звернень клієнтів;
Звітність по NPS;
Взаємодія з різноманітними службами контролю торгової діяльності (СЗПП, ТПП)
Робота з первинною документацією, оргтехнікою;
1С, ERP, HelpDesk, CRM(Bitrix, Creatio), MS office, Teams, Google meet, Skype, Outlook

Спеціаліст з обслуговування

з 10.2017 по 06.2018 (8 місяців)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)

Робота з документацією;
Прием та видача техніки після ремонту;
Прием звернень покупців з приводу обміну/повернення товарів та послуг;
Контроль інформаційного стенду;
Вирішення організаційних питань роботи магазину;
Взаємодія з авторизованими сервісними центрами з приводу ремонту та строків.

Фахівець з якості

з 05.2016 по 09.2017 (1 рік 4 місяці)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом на ремонт, обмін, повернення техніки;
Підготовка до відправки в СЦ бракованної техніки та прийомка;
Робота з документацією;
Оформлення товарних накладних;
Уцінка та підготовка до уцінки товару;
Вирішення звернень клієнтів, робота з проблемними покупцями;
Взаємодія з авторизованними сервісними центрами задля вирішення строків ремонту та уточнення інформації по проведенному ремонту;

Адміністратор

з 05.2015 по 11.2015 (6 місяців)
Монпасьє, Київ (Роздрібна торгівля)

1С;
Продаж товарів, допомога з вибором, консультація;
Формування замовлень асортименту магазина;
Ведення клієнтської бази;
Проведення переобліку ТМЦ;
Первинна бухгалтерська документація;

Освіта

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (Україна)

Спеціаліст з міжнародного права; факультет Міжнародних відносинин та права, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Знання і навички

Знання законодавства України Користувач ERP-системи Creatio User Bitrix24 MS PowerPoint Windows ЛИГА:ЗАКОН MS Office Комунікабельність Користувач 1С Грамотна усна та письмова мова Відповідальність Ведення документації Уміння користуватись оргтехнікою Ведення CRM Ведення соціальних мереж Стресостійкість Привітність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, комунікабельність, впевненість у прийнятті рішень, відповідальність, доброзичливість, уважність до оточуючих та величезна стресостійкість!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: