Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 липня 2020

Влада

Працівник бек-офісу банку, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Україна, 04111, м. Київ, вул.Щербакова, б.33, кв.48
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Азлер Влада Володимирівна

Ціль: робота в банку на позиції працівника бек-офісу у сфері операційного обслуговування юридичних та / або фізичних осіб.
Очікуваний рівень заробітної плати:
від 25 000 грн.
Відомості про себе:
Дата народження: 21.05.1981 р.

Освіта:
1998-2003рр. вища повна, Херсонський Державний Технічний Університет
Спеціаліст з фінансів
спеціальність «Фінанси»

Стаж роботи в банківській сфері: 16 років

Досвід роботи - АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК» з 2004 року по теперішній час
08.2016р. – по теперішній час начальник управління з питань
задоволення вимог кредиторів та підтримки
регіональної мережі
Департаменту операційної роботи
08.2014р. – 08.2016р. начальник відділу взаємодії з регіональними відділеннями
з питань операційної роботи управління з питань
задоволення вимог кредиторів
Департаменту операційної роботи
01.2013 р. – 08.2014р. начальник відділу
супроводження клієнтських рахунків
управління супроводження фінансових операцій
Департаменту операційної роботи
03.2007р. – 01.2013 р. заступник начальника
відділу по обслуговуванню рахунків в нац.валюті
головного операційного управління
10.2006р.– 03.2007 р. головний спеціаліст
відділу по обслуговуванню рахунків в нац.валюті
головного операційного управління
11.2004р. – 10.2006р. провідний спеціаліст
відділу по обслуговуванню рахунків в нац.валюті
головного операційного управління
08.2004р. – 11.2004р. спеціаліст І категорії
відділу

Професійні навички та знання:
-Обслуговування поточних рахунків юр. осіб (перевірка грошових чеків, прийом і відправка платіжних доручень юридичних осіб, оформлення заяв на внесення готівки на рахунки юридичних осіб, списання комісій на РКО, нарахування відсотків за залишки на поточних рахунках юридичних осіб, робота з платіжними вимогами) ;
-прийняття платежів від фізичних осіб без відкриття рахунку та перерахування .на рахунки юридичних осіб;
-підготовка відповідей на запити клієнтів, на запити нотаріальних контор, на запити органів ВДВС, ДПІ, МВС та інших служб;
-виконання постанов про арешт/зняття арешту коштів боржника
-підготовка документів та супроводження виїмок по рахункам клієнтів
-підготовка та надання інформації щодо розкриття банківської таємниці по рахункам клієнтів
-виконання та оформлення згідно чинного законодавства платіжних вимог/інкасових доручень (розпоряджень)
- супроводження обслуговування VIP клієнтів банку
-Обслуговування в системі «Корпоративний Клієнт-Банк»,
-участь у переході регіональної мережі банку на єдиний баланс для здійснення розрахунків через єдине МФО
-створення схем в АБС Профікс для зняття комісій по розрахунково-касовому обслуговуванню клієнтів юридичних осіб та здійснення централізованого приведення всієї банківської мережі до єдиних Тарифів,
-контроль та нарахування відсотків за вільними залишками коштів на поточних і депозитних рахунках клієнтів
-Контроль та заведення до АБС індивідуальних тарифів по обслуговуванню поточних та депозитних рахунків клієнтів
-здійснення контролю та проведення платіжних документів клієнтів, які надійшли до банку по системі «Клієнт-Банк»
-контроль за повнотою та правильністю введення тарифних схем і шаблонів до САБ по депозитним договорам та поточним рахункам клієнтів.
-бухгалтерське супроводження депозитарних сейфів
-досвід роботи з розгалуженою філіальною мережею банку
-участь у ліквідаційній процедурі банку
-складання реєстру акцептованих вимог кредиторів
-здійснення листування з підрозділами банку з питань, що входять до компетенції відділу
-вирішення організаційних питань.
Впевнений користувач Windows, Microsoft-Office, Internet, Outlook Express, СЕД Докс;
Робота з банківськими програмами - Profix (ОДБ).
Володіння іноземними мовами: українська, російська - вільно, англійська - базовий.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: