Резюме от 19 января 2017

Мигалатій Альона Михайлівна

Заместитель руководителя, 8 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
16 января 1983 (34 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Провідний фахівець відділу розрахунково-касового обслуговування клієнтів Департаменту операційної підтримки

с 04.2016 по наст. время (1 год)
ПАТ "Банк Траст" м. Київ, Київ (Банк)

- Проведення безготівкових платежів по системі клієнт-Банку
- Відкриття/закриття рахунків (поточних, депозитних) для юридичних осіб-клієнтів Банку; та осіб- підприємців;
- Нарахування комісії за відкриття рахунку, встановлення Клієнт-Банку та розрахунково-касове обслуговування Клієнтів Банку;
- Відправлення повідомлень до ДПА у разі відкриття, закриття поточних, депозитних рахунків Клієнтів Банку;
- Обслуговування поточних, депозитних рахунків юридичних та осіб-підприємців;
- Нарахування відсотків на залишки за поточними, депозитними рахунками клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Нарахування відсотків за депозитними рахунками клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та перерахування відсотків Клієнтам;
- Зберігання юридичних справ клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Здійснення фінансового моніторингу та ідентифікації клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також операцій за рахунками;
- Контроль своєчасного погашення заборгованості за операції РКО клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Здійснення блокування/розблокування рахунків клієнтів на підставі Постанов про арешт коштів, надання відповідей та інших листів на запит щодо арештів за рахунками клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
-Виконання платіжних вимог на безакцептне списання коштів з рахунків боржників клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
-Відкриття і закриття закриття сейфа-сховища.
- Контроль касових операцій
- Підготовка довідок, листів на запит клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Консультування співробітників регіональних дирекцій та інших підрозділів щодо операцій, які виконує фахівець.

Старший спеціаліст з операційної роботи (Заступник начальника відділення)

с 08.2006 по 08.2014 (8 лет)
ПАТ «Універсал Банк», група Eurobank EFG Group (АКБ”Універсальний”), м. Київ, Киев (фінанмова)

Поточний та послідуючий контроль за правильністю проведення операційної і касової роботи відділення
Заміна керуючого відділення у разі його відсутності (у тому числі підписання договорів, заяв-підтверджень, офіційних листів і інших документів від імені Банку).
- контроль за: заведенням клієнтів в програмних системах; відкриттям і закриття рахунків фізичних осіб і юридичних осіб; видачею клієнтам кредитних продуктів, контроль касових операцій та контроль коректності використання касових символів; здійснення контролю за правильністю ідентифікації клієнтів; відкриття/ закриття операційного дня відділення; відкриття і закриття приміщення відділення, відкриття і закриття сейфа-сховища, ревізія операційної каси відділення Банку.
Контроль авторизації всіх виконаних трансакцій в системі до закриття операційного дня відділення;
формування операційних документів відділення по кожному виконавцю, виконання остаточного формування операційних документів; контроль за додержанням працівниками вимог внутрішніх нормативних документів Банку і нормативних документів НБУ (у тому числі Правил здійснення фінансового моніторингу та програм його здійснення, Програми ідентифікації тощо).
Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг, що надаються клієнтам на відділенні Банку


Дополнительное образование

  • Міжреріональна Академія управління персоналом «Фінансовий аналітик в банку»,свідоцтво про підвищення кваліфікації. (2015 рік,2,5 міс.)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Microsoft Word, Microsoft Excel, Інтернет.

Дополнительная информация

Освіта:

2016р. Українсько-Польський ВНЗ "Центрально-Європельский Університет",факультет "Фінанси та кредит",
диплом бакалавра"Фінанси"


2015р. Міжрегіональна Академія управління персоналом «Фінансовий аналітик в банку»,
свідоцтво про підвищення кваліфікації

1998-2001 р. Могилів-Подільський технологічний технікум "Бух.облік та аудит"
диплом спеціаліста «Бухгалтерський облік»


Досвід роботи :
ПАТ "Банк Траст" м. Київ
З 15.04.2016 по теперішній час
Провідний фахівець відділу розрахунково-касового обслуговування клієнтів Департаменту операційної підтримки
- Проведення безготівкових платежів по системі клієнт-Банку
- Відкриття/закриття рахунків (поточних, депозитних) для юридичних осіб-клієнтів Банку; та осіб- підприємців;
- Нарахування комісії за відкриття рахунку, встановлення Клієнт-Банку та розрахунково-касове обслуговування Клієнтів Банку;
- Відправлення повідомлень до ДПА у разі відкриття, закриття поточних, депозитних рахунків Клієнтів Банку;
- Обслуговування поточних, депозитних рахунків юридичних та осіб-підприємців;
- Нарахування відсотків на залишки за поточними, депозитними рахунками клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Нарахування відсотків за депозитними рахунками клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та перерахування відсотків Клієнтам;
- Зберігання юридичних справ клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Здійснення фінансового моніторингу та ідентифікації клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також операцій за рахунками;
- Контроль своєчасного погашення заборгованості за операції РКО клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Здійснення блокування/розблокування рахунків клієнтів на підставі Постанов про арешт коштів, надання відповідей та інших листів на запит щодо арештів за рахунками клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
-Виконання платіжних вимог на безакцептне списання коштів з рахунків боржників клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
-Відкриття і закриття закриття сейфа-сховища.
- Контроль касових операцій
- Підготовка довідок, листів на запит клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Консультування співробітників регіональних дирекцій та інших підрозділів щодо операцій, які виконує фахівець.

Прат СК «Ренесанс Життя» м.Київ
З 20.09.2014-23.06.2015-Директор філіі
Рекрутинг та навчання персоналу.
Проведення ділових переговорів

ПАТ «Універсал Банк», група Eurobank EFG Group (АКБ”Універсальний”), м. Київ (2006-2014)
З 17.01.2014 року по 22.08.2014 – Старший спеціаліст з операційної роботи (Заступник начальника відділення)

Досвід управління колективов від 8 чоловік.
Поточний та послідуючий контроль за правильністю проведення операційної і касової роботи відділення
Заміна керуючого відділення у разі його відсутності (у тому числі підписання договорів, заяв-підтверджень, офіційних листів і інших документів від імені Банку).
- контроль за: заведенням клієнтів в програмних системах; відкриттям і закриття рахунків фізичних осіб і юридичних осіб; видачею клієнтам кредитних продуктів, контроль касових операцій та контроль коректності використання касових символів; здійснення контролю за правильністю ідентифікації клієнтів; відкриття/ закриття операційного дня відділення; відкриття і закриття приміщення відділення, відкриття і закриття сейфа-сховища, ревізія операційної каси відділення Банку.
Контроль авторизації всіх виконаних трансакцій в системі до закриття операційного дня відділення;
формування операційних документів відділення по кожному виконавцю, виконання остаточного формування операційних документів; контроль за додержанням працівниками вимог внутрішніх нормативних документів Банку і нормативних документів НБУ (у тому числі Правил здійснення фінансового моніторингу та програм його здійснення, Програми ідентифікації тощо).
Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг, що надаються клієнтам на відділенні Банку

3 14.06.2011 16.01.2014 року -Старший спеціаліст з обслуговування клієнтів (Заступник начальника відділення)
3 14.05.2008- переведена на посаду спеціаліст з обслуговування клієнтів
З 30.08.2006-14.05.2008-провідний економіст відділу по обслуговуванню індивідуальних клієнтів

15.02.2005-21.08.2006
АКБ” Промислово-інвестиційний банк”, м. Києва
Посада: старший контролер –касир відділу ощадної справи та пластикових карток,
07.12.2005р переведена на посаду економіста відділу ощадної справи та пластикових карток.

01.10.2003-12.02.2005
Голосіївське відділення № 5398 м. Києва ВАТ” Державний ощадний банк України”
Посада:контролер-касир.

Особисті якості: Цілеспрямована, високоорганізована, швидко навчаюсь , комунікабельна
вільне володіння українською та російською мовами, робота з ПК: Microsoft Word, Microsoft Excel, Інтернет.
Сімейний стан: розлучена
Діти: син -15 років

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: