Не знаете, как найти работу? С нашей суперинструкцией вы сможете все!

Резюме от 6 июля 2018

Наконечна Мар'яна Ігорівна

Директор ресторана

Полная занятость.

Дата рождения:
2 февраля 1980 (38 лет)
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Наконечна Маряна Ігорівна


Мобільний телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-Mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса: м. Львів вул.Бігова-5


Ціль: Отримати посаду Директора/менеджера ресторану
Освіта:
1997– 2001р.Львівська комерційна академія за спеціальністю Менеджер організації та здобула кваліфікацію менеджера – економіста.
2007р.підтвердила свій диплом у Великобританії.
2007р. успішно здала академічний рівень англійської мови від Кембіджського університету ESOL Examination.
Досвід роботи:
2001 –2005 «JBT»- компанія, у Великобританії яка займалась наданням послуг ресторанного сервісу по усіх готелях Лондона.
•Обслуговування гостей(сніданки ,обіди , вечері ,банкети , фуршети) .
•Прийом замовлень від гостей
•Обслуговування А-ля карт
•Обслуговування Silver- servise, VIP.

Основні досягнення:
Була обрана на конкурсній основі для банкету на якому була присутня королева Великобританії Елизавета.
2005–2008 «Heythro park resort» - асистент менеджера по конференц-заходах і банкетному обслуговуванню.
•Взаємодія з іншими підрозділами компанії;
•Організація та контроль за проведенням заходів, зустрічей, акцій;
•Навчання персоналу.
•Вирішення конфліктних ситуацій.
•Організація роботи персоналу (45 осіб)

Основні досягнення:
Створення позитивного іміджу підрозділу.
Розгляд моєї кандидатури на посаду менеджера.

2008 «Євроготель» Адміністратор ресторану
• Взаємодія з іншими підрозділами компанії;
•Організація та контроль за проведенням заходів, зустрічей, акцій;
•Навчання персоналу.
•Вирішення конфліктних ситуацій.
•Організовувала роботу персоналу
•Розробка та впровадження програми мотивації та адаптації.
•Розробка навчальних матеріалів для працівників компанії, посадових інструкцій.


2009 –2010 Ресторан«Деліс» -Адміністратор ресторану
•Організація та контроль за проведенням заходів, зустрічей, акцій;
•Навчання та підбір персоналу.
•Вирішення конфліктних ситуацій.
•Організація роботи персоналу
•Розробка та впровадження програми мотивації та адаптації.
•Розробка навчальних матеріалів для працівників компанії, посадових інструкцій.
•Контроль якості страв.



2010 – до сьогодні ПАТ ТГК «Дністер» мережа готелі «Прем’єр Інтернешнл»
Адміністратор ресторану
•Взаємодія з іншими підрозділами компанії;
•Організація та контроль за проведенням заходів, зустрічей, акцій;
• Організовувала роботу персоналу (29 осіб)
•Контроль якості страв
•Навчання персоналу.
•Вирішення конфліктних ситуацій.


Пройдені тренінги:
•Тренінг для тренерів. Навчання персоналу.
•Стандарти обслуговування.
•Робота з конфліктами, скаргами
•Стандарти роботи з гостем.

Додаткова інформація:
•Особисті якості:
• Цілеспрямована, комунікабельна, рішуча, відповідальна, відкрита, високі лідерські якості, вміння працювати в команді, вимоглива до себе і інших.
•Знання мов: укр., рос. англ.. – вільна,польська. білоруська – середній.
•ПК – вільне володіння, спеціалізовані програми – R-keper


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: