Резюме от 13 октября 2017 PRO

Базарник Олена Юріївна

Головний бухгалтер

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
2 июля 1969 (48 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний бухгалтер

с 04.2011 по наст. время (6 лет 6 месяцев)
ПП "Електродім"+СПД ФО(десять), Львів (Оптова торгівля)

Керівництво бухгалтерським відділом(2 особи).Ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку ЮРИДИЧНИХ ОСІБ на загальній системі оподаткування, платників ПДВ, формування та подання податкової звітності державним органам в програмах 1С Бухгалтерія, АБ ОФІС, М.Е.DOC.
Одночасно веду облік та формую звітність з поданням державним органам для ФОП з найманими особами.
Нарахування зарплати, лікарняних, відпускних
Контроль за належним оформленням первинних документів, контроль договорів з контрагентами на відповідність вимогам бухгалтерських, податкових , юридичних нормативних актів.
Складання та подача електронної звітності в органи ДФСУ, ПФУ за допомогою програми М.Е.DOC, ОПЗ
Робота з різними інтенфейсами Клієнт-Банків.
Здійснення контролю за дотриманням податкового трудового господарського законодавства
Співпраця з контрагентами по укладених договорах, дотриманням останніх змінених вимог до податкових накладних(в системі електронного адміністрування ПДВ)
Кадрове діловодство, участь у перевірках контролюючих органів.

Головний бухгалтер

с 07.2000 по 03.2015 (14 лет 8 месяцев)
«Атлантик Телеком», Львів (•Виробництво послуг. Оптова торгівля. Консультації, навчання та впровадження програми ”1С Бухгалтерія”-7.7 на різних підприємствах)

-Ведення бухгалтерського (згідно Національних ПсБО) і податкового обліку
-Формування та подання податкової, бухгалтерської звітності
-Ведення усіх ділянок бухгалтерського обліку у відповідності до вітчизняних стандартів бухгалтерського обліку та податкового законодавства, формування бухгалтерської, фінансової та управлінської звітності підприємств на загальній системі оподаткування та підприємців на спрощеній системі оподаткування (2,3 групи Е.П. та загальна система) (нарахування заробітної плати, ведення обліку основних фондів і запасів, дебіторів і кредиторів, підзвітних осіб, нарахування податків, формування бухгалтерських і податкових операцій в 1С-Бухгалтерія, ЗЕД, транспортно-експедиційні послуги, реєстрація ФОП та їх закриття) Компанія займається будівельно-монтажними послугами, комп»ютерними мережами,технічними пристроями до них, а також їх технічним супроводом, імпорт, експорт, транспортно-експедиційними послугами, виробництво, оренда, консультативні послуги, тощо.
-Моніторинг чинного законодавства України у відповідності до господарської діяльності компанії.
-Одночасне обслуговування ФОП з найманими особами.
-Взаємодія з контролюючими органами, супровід перевірок.
-Управління документообігом на підприємстві, грошовими потоками підприємства, підготовка звітності для керівництва.
-Нарахування заробітної плати, підготовка банківських і касових документів, пов’язаних з виплатою заробітної плати


Додаткові відомості про досвід роботи.
2009-2010рр.- Головний бухгалтер ДП ЛНДПІ "ЛьвівбудмНДІпроект"
2010р- Фінансовий експерт ПП АФ "Система-Аудит"(спеціалізувалася на виробництві)
2006-2008рр.- Головний бухгалтер ПП «Міралюкс» Вантажні перевезення. Експедиційна діяльність. ЗЕД. Імпорт а/м, експорт послуг.
1995-2000рр.-Головний бухгалтер ТзОВ «Форт Акцент», ТзОВ «Юридична фірма «АСПІ»»








;


Образование

ДУ “Львівська політехніка”

Облік і аудит., Львів

Высшее, с 09.1988 по 07.1998 (9 лет 10 месяцев)

Освіта1-А ВИЩА1988–1993 Львівський політехнічний інститут
•Факультет Автоматики.
•Спеціальність: Інформаційно-вимірювальна техніка.

Освіта2-А ВИЩА1996–1998 ДУ “Львівська політехніка”Факультет Економіки.
•Спеціальність: Облік і аудит.


Дополнительное образование

  • Інститут підвищення кваліфікації АТ «КОНЦЕРН-ЕЛЕКТРОН»Львів (1994р.)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Робота з компьютером, ПЗ: Впевнений користувач ПК :1С (7.7, 8.2) - бухгалтерія, word, excel, МЕДОК, управлінська звітність.
    • ”1С Бухгалтерія”7.7-досконале володіння, 8.2
    • офісними програмами (Word, Excel)- вільне володіння
    • клієнт-банк, інтернет-банкінг-досвідчений користувач
  • Маю водійські права (1 год опыта)
    Начинающий, более 4-х лет назад.

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — средний

Дополнительная информация

Особисті переваги

- швидко та легко навчаюся
- досвід успішного проходження перевірок
- відмінне знання податкового законодавства та національних стандартів обліку
-ретельність, старанність, відповідальність,порядність
-логічне мислення, досвідчений користувач ПК(офіс, інтернет ),
-здатність аналізувати, здійснювати податкове планування, управління грошовими потоками
- ініціативність, відповідальність за прийняття рішень
-комунікабельність, організаторські здібності
- стратегічне мислення, вміння реалізовувати ефективну фінансову політику
-відмінне знання всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку , знання профільного законодавства
-структурований підхід до роботи, орієнтація на результат


Сімейний стан:Одружена, дві дочки (13 років та 17 років).
Захоплення: Література, подорожі, спорт.
Вимоги до очікуваної роботи: дружній колектив, соціальні гарантії та конкурентна оплата праці за висококваліфіковану роботу


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: