Резюме від 20 листопада 2022PRO

Богдана

Навчання персоналу, керівник, менеджер по роботі з персоналом, клієнтами, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Волочиськ
Готовий працювати:
Волочиськ, Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер

з 11.2018 по нині (4 роки 2 місяці)
АТ “А-БАНК”, Волочиськ (Банківська справа, фінанси, кредитування)

-Дотримуватися вимог "Правил внутрішнього трудового розпорядку
-Сумлінно виконувати свої трудові обов'язки.
-Не розголошувати відомості, що складають банківську або комерційну таємницю, а також іншу інформацію конфіденційного характеру, прямо або побічно пов'язану з діяльністю "Банку".
-Знати і виконувати вимоги чинного законодавства, а також внутрішніх нормативних документів "Банку"
-Перебуваючи на робочому місці, дотримуватись затвердженого у “Банку” порядку табелювання.

Наставник Тернопільської філії

з 09.2017 по 05.2018 (8 місяців)
Національна мережа магазинів гаджетів ЖЖУК, Тернопіль (Навчання персоналу)

Обов'язки:
Стажування нових працівників;
Контроль за виконанням показників філії;
Допомога, вирішення проблемних питань при зверненні працівників філії;
Відкриття нових Торгових Точок;
Збір та обробка інформації від працівників, аналіз даних, за вказівкою директора філії;
Перевірка щотижневих фотозвітів;
Забезпечення належної роботи своєї торгової точки;
Нагляд за своєчасним виконанням поставлених задач;
Контроль виконання плану торгової точки;
Планування графіка роботи працівників;
Проведення інвентаризації на іншому магазині, контроль за належним проведенням інвентаризації;
Обов'язкова заміна працівників на інших магазинах в разі необхідності;
Обов'язкова присутність на щомісячній нараді задля проведення підсумків минулого місяця, обговорення планів на наступний місяць, вирішення проблемних питань;
Професійна консультація Клієнтів;
Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, здійснення налаштувань та поповнення рахунку;
Робота з 1С (продаж/повернення товару, оформлення актів браку, прийом на гарантійний ремонт);
Забезпечення викладки товару та порядку в магазині;
Робота з РРО;
Ведення звітності та касової дисципліни;
Інкасація, задача торгової виручки в банк;
Проведення та звірка щомісячних інвентаризацій своєї торгової точки.

Досягнення:
Найкращий експерт Тернопільської філії, п'ятикратний переможець по результатам конкурсу ефективності продаж додаткових послуг від Червня 2016р. по Квітень 2018р.;
Найкращий ексерт компанії Жжук по результатам конкурса Жовтень-Грудень 2017р. серед усіх працівників мережі по Україні.

Керівник торгової точки

з 12.2016 по 05.2018 (1 рік 5 місяців)
Національна мережа магазинів гаджетів ЖЖУК, Волочиськ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
Забезпечення належної роботи торгової точки;
Нагляд за своєчасним виконанням поставлених задач;
Контроль виконання плану;
Планування графіка роботи працівників;
Обов'язкова присутність на щомісячний нараді задля проведення підсумків минулого місяця, обговорення планів на наступний місяць, вирішення проблемних питань;
Професійна консультація Клієнтів;
Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, здійснення налаштувань та поповнення рахунку;
Робота з 1С (продаж/повернення товару, оформлення актів браку, прийом на гарантійний ремонт);
Забезпечення викладки товару та порядку в магазині;
Робота з РРО;
Ведення звітності та касової дисципліни;
Інкасація, задача торгової виручки в банк;
Проведення та звірка щомісячних інвентаризацій своєї торгової точки.


Досягнення:
Найкращий експерт Тернопільської філії, п'ятикратний переможець по результатам конкурсу ефективності продаж додаткових послуг від Червня 2016р. по Квітень 2018р.;
Найкращий ексерт компанії Жжук по результатам конкурса Жовтень-Грудень 2017р. серед усіх працівників мережі по Україні.

Експерт з продажу

з 08.2015 по 05.2018 (2 роки 9 місяців)
Національна мережа магазинів гаджетів ЖЖУК, Волочиськ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
Професійна консультація Клієнтів;
Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, здійснення налаштувань та поповнення рахунку;
Робота з 1С (продаж/повернення товару, оформлення актів браку, прийом на гарантійний ремонт);
Забезпечення викладки товару та порядку в магазині;
Робота з РРО;
Ведення звітності та касової дисципліни.
Інкасація, задача торгової виручки в банк;
Проведення щомісячних інвентаризацій;

Досягнення:
Найкращий експерт Тернопільської філії, п'ятикратний переможець по результатам конкурсу ефективності продаж додаткових послуг від Червня 2016р. по Квітень 2018р.;
Найкращий ексерт компанії Жжук по результатам конкурса Жовтень-Грудень 2017р. серед усіх працівників мережі по Україні.

Бармен, офіціант, аніматор, оператор, фотограф.

з 12.2014 по 07.2015 (7 місяців)
кафе "Дитяча Примха", Волочиськ (Дозвілля, розваги)

Обслуговування відвідувачів. Організація та проведення дитячих свят. Замовлення, прийом та реалізація товару. Прийом замовлень на проведення свят та розробка меню. Підтримування чистоти та порядку в приміщені. Обробка документів, накладних, рахунків, договорів та всієї інформації, що в них розміщувалась.

Промоутер, проведення дигустацій.

з 12.2013 по 07.2014 (7 місяців)
Магазин "Смарті", Волочиськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)


Освіта

Тернопільський національний економічний університет

Економіки та управління, Тернопіль
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Тренінг Huawei (10 жовтня 2016 р)
  • Тренінг Lenovo (29 вересня 2016)
  • Тренінг "Техніка продаж" (20 вересня 2016)
  • Тренінг Prestigio (26 вересня 2016)
  • Тренінг "Бездоганний сервіс" (червень 2016)
  • Тренінг Lenovo (листопад 2015)
  • Тренінг "Техніка продаж" (01 жовтня 2015 р)
  • Тренінг Lenovo (31.10.2017)
  • Тренінг "Кративні продажі" (27.11.2017)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Знання ПК: середній рівень знань апаратного та програмного забезпечення ПК, Microsoft Office ( Word, Excel, Power Point ), мережевного обладнання, Internet-ресурсів, налаштування оргтехніки, використання графічних редакторів ( Adobe Photoshop, Point.NET ).
    Досвід роботи з професійним обладнанням та пристроями відтворення відео (зокрема проектор), налаштування 3D зображення, показ фільмів .
  • Досвід роботи з 1С та РРО (2 роки досвіду)
    Середній, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, вмію працювати в колективі та налагоджувати стосунки з людьми, швидко засвоюю інформацію та направляю всі сили на оперативну реалізацію поставлених завдань.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: