Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 грудня 2022 PRO

Марина

Секретар, адміністратор офісу, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар керівника

з 09.2018 по нині (5 років 7 місяців)
КП ЖЕК-13, Чернігів (Послуги для населення та бізнесу)

1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву.

Секретар

з 08.2016 по 10.2017 (1 рік 2 місяці)
КП ЖЕК-10, Чернігів (услуги населению)

1.Реєстрація вхідної і вихідної документації
2.Виконання доручень керівника
3.Складання листів
4.Прийом відвідувачів
5.Прийом телефонних дзвінків (Міні-АТС)
6.Підготовка документів для керівника

Эксперт-оценщик

з 11.2015 по 05.2016 (6 місяців)
ТОВ ПТ "Ломбард Надал и компания", Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С

Освіта

ЧНПУ им. Т.Г. Шевченка

Химико-биологический, экология и охрана окружающей среды, Чернигов
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 8 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office

Додаткова інформація

Малець Марина Василівна
Особисті дані:
Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
моб. тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
дата народження/ місце: 02.07.1987р. (повні 34), м. Чернігів
сімейний стан: не заміжня, дітей нема

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар (з/п від - 9000 грн. )

Мата:пошук посади адміністратора, офіс-менеджера

Освіта:
2004-2009 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Бакалавра»
2009-2010 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Спеціаліста»

Досвід роботи:

Вересень 2018 — по теперішній час КП «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради – секретар керівника
Обов'язки:

1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву;


Серпень 2016 — Жовтень 2017 - КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради – секретар
Обов'язки:

1. Реєстрація вхідної та вихідної документації
2. Організація прийому мешканців до керівництва та відвідувачів
3. Отримання та відправлення пошти в електронному варіанті і в письмовому;
4. Контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
5. Прийом та розподіл вхідних дзвінків ( Робота з міні-АТС)
6. Виконання особистих розпоряджень керівника.
7. Підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи керівника.

Листопад 2015 — Квітень 2016 - Експерт-оцінювач – «Надал і компанія» ПТ Ломбард ТОВ
Обов'язки:

1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С

Грудень 2011 - лютий 2014 — ПТ “Ломбард Розман і компанії” посада заступник завідувача Ломбардним Відділенням

Обов'язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів, Оцінка предметів техніки
3. Робота з касою, Первинна 1С бухгалтерія
4. Проведення інвентаризації
5. Контроль за роботою підлеглих.
6. Складання звітності для керівництва
7. Індивідуальна робота з клієнтом, виявлення потреб
8. Отримання та відправка пошти
9. участь в розробці, і супроводі рекламних акцій компанії

2008 - 2011 - КП «Новозаводське» Чернігівської міської ради, посада оператор по роботі з боржниками
Обов’язки:
1. контроль за оплатою боржника
2. складання списків для подачі в суд
3. формування звітності для керівництва
4. ведення документації

2007-2008 - ТОВ VEBExpress, посада спеціаліст управління продажу та розвитку бізнесу
Обов’язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг споживчого кредитування
2. прийом та перевірка документів клієнтів
3.формування кредитних справ
4.складання звітності для безпосереднього керівництва

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
вміння встановлювати контакти з людьми і розвивати їх , відповідальність , уважність , старанність , висока працездатність, пунктуальність, зібраність, уміння працювати в команді
Бажання навчатись і прагнення до професійного зростання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: