Резюме від 6 червня 2018 PRO

Степенко Олена Анатоліївна

Менеджер відділу, адміністратор офісу, асистент керівника, 20 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер офісу

з 03.2018 по нині (8 місяців)
OmniCampus, Киев (IT)

Менеджер служби обслуговування банкетів та конференцій

з 05.2015 по 02.2018 (2 роки 9 місяців)
President Hotel, Киев (President Hotel)

Організація роботи персоналу. Організація та проведення бенкетів, конференцій, виїзних заходів, ділових зустрічей. Зворотній зв`язок з гостем. Робота з касовим апаратом. Поточне планування та бюджетування підрозділу. Робота з внутрішньою документацією.

Менеджер з розвитку, менеджер з продажу, організації та обслуговуванню банкетів і конференцій.

з 08.2010 по 04.2015 (4 роки 8 місяців)
Готельний комплекс «Бабушкін сад», Киев (Готельно -ресторанна)

впровадження нових каналів продажів. PR, розвиток бренду, залучення клієнтів (на банкети, конференції, корпоративи, весілля, дитячі свята та інші заходи) за допомогою інструментів маркетингу і реклами; укладання договорів з клієнтами, ведення документообігу; організація та контроль проведення заходів та отримання зворотного зв'язку; співпраця із святковими та event-агентствами (спільна організація заходів).
http://babushkinsad.ua/

Менеджер з продажу

з 11.2009 по 06.2012 (2 роки 7 місяців)
Школа ресторанного бізнесу "Рест & Бар", (Повышение квалификации, переквалификация,Тренинговые компании,Бизнес-образование)

Продаж навчальних програм школи: семінари, вебінари, тренінги.
Виконання цільових показників: план по дзвінках, хвилинах, фінансовий план продажів. Пошук потенційних клієнтів, ведення комерційних переговорів, укладання договорів, підтримання наявної клієнтської бази, систематичне відвідування клієнтів, вивчення споживчого попиту.

Адміністратор ресторану

з 01.2009 по 11.2009 (10 місяців)
Ресторан «Старомак», (Ресторан)

зустріч відвідувачів; підтримку комфорту та приємної атмосфери для гостей в залі; управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу); робота з документацією, звіти, інвентаризації; дозвіл конфліктних ситуацій; організація і проведення банкетів.

Адміністратор банкетного відділу

з 11.2006 по 01.2009 (2 роки 2 місяці)
Готель "Опера", (Готельно -ресторанна)

підготовка і контроль проведення заходів, отримання зворотного зв'язку.

Касир

з 10.2005 по 11.2006 (1 рік 1 місяць)
Pub "O’Brien’s"., (Ресторан)

здійснення касових операцій; прийом та видача грошових коштів; перевірка грошових купюр; робота з первинною бухгалтерією; ведення авансових звітів.

Касир, офіціант

з 11.2004 по 10.2006 (1 рік 11 місяців)
Ресторан «Ширван-Шах»., (Ресторан)

сервірування столів, прийом замовлень від відвідувачів, обслуговування банкетів, навчання нових офіціантів роботи і спілкування з відвідувачами; здійснення касових операцій; прийом та видача грошових коштів; перевірка грошових купюр; робота з первинною бухгалтерією; ведення авансових звітів.


Освіта

Київський інститут землевпорядкування та інформаційних технологій

Фінанси, Київ
Вища, з 09.2005 по 07.2009 (3 роки 10 місяців)

Чернігівський державний інститут права та соціальних технологій

Фінанси, Фінансист-бухгалтер, Чернігів
Незакінчена вища, з 09.2002 по 07.2004 (1 рік 10 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Jira, Google документи, Internet, Windows, Access, Excel, Power Point та ін.


Рекомендації

  • Дмитренко Александр Анатольевич
    Директор, Готельний комплекс «Бабушкін сад», 095-271-88-67, dmit.alexs@mail.ru
  • Данилова Жанна Евгеньевна
    Директор, Ресторан «La Bodeguita del Medio», 050-355-75-79

Додаткова інформація

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ:
Маю знання та навички основ операційної діяльності в частині організації банкетів, конференцій та виїзних заходів, ділових зустрічей.
Навики управління персоналом, знання та навички організації роботи виділеного підрозділу.
Навики продажів та проведення переговорів.
Робота з постійними клієнтами, пошук нових.
Робота з внутрішньою документацією, укладання угод з клієнтами та компаніями підрядниками.


КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ:
Jira, Internet, Windows, Access, Excel, Power Point та ін.
.
РОБОТА З ОРГТЕХНІКОЯ:
сканер, факс, міні-АТС

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Маю організаторські та комунікативні якості;
можу приймати рішення самостійно;
орієнтуюся на результат;
швидко сприймаю нову інформацію;
вмію переконати та зацікавити;
акуратна,пунктуальна, дотримуюся фінансової дисципліни.


ЗАХОПЛЕННЯ ТА ІНТЕРЕСИ:
Туризм, плавання, читаю різну літературу для самовдосконалення.

БАЖАНА ПОСАДА:
Адміністратор, менеджер відділу по роботі з корпоративними клієнтами, менеджер з продажу банкетних і конференц-заходів, працівник маркетингового відділу, особистий помічник директора.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: