Резюме от 15 ноября 2017 PRO

Степенко Олена Анатоліївна

Асистент керівника, менеджер, адміністратор ресторану, готелю, 15 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
22 июня 1985 (32 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер служби обслуговування банкетів та конференцій

с 05.2015 по наст. время (2 года 7 месяцев)
President Hotel, Киев (President Hotel)

Організація роботи персоналу. Організація та проведення бенкетів, конференцій, виїзних заходів, ділових зустрічей. Зворотній зв`язок з гостем. Робота з касовим апаратом. Поточне планування та бюджетування підрозділу. Робота з внутрішньою документацією.

Менеджер з розвитку, менеджер з продажу, організації та обслуговуванню банкетів і конференцій.

с 08.2010 по 04.2015 (4 года 8 месяцев)
Готельний комплекс «Бабушкін сад», Киев (Готельно -ресторанна)

впровадження нових каналів продажів. PR, розвиток бренду, залучення клієнтів (на банкети, конференції, корпоративи, весілля, дитячі свята та інші заходи) за допомогою інструментів маркетингу і реклами; укладання договорів з клієнтами, ведення документообігу; організація та контроль проведення заходів та отримання зворотного зв'язку; співпраця із святковими та event-агентствами (спільна організація заходів).
http://babushkinsad.ua/

Менеджер з продажу

с 11.2009 по 06.2012 (2 года 7 месяцев)
Школа ресторанного бізнесу "Рест & Бар", (Повышение квалификации, переквалификация,Тренинговые компании,Бизнес-образование)

Продаж навчальних програм школи: семінари, вебінари, тренінги.
Виконання цільових показників: план по дзвінках, хвилинах, фінансовий план продажів. Пошук потенційних клієнтів, ведення комерційних переговорів, укладання договорів, підтримання наявної клієнтської бази, систематичне відвідування клієнтів, вивчення споживчого попиту.

Адміністратор ресторану

с 01.2009 по 11.2009 (10 месяцев)
Ресторан «Старомак», (Ресторан)

зустріч відвідувачів; підтримку комфорту та приємної атмосфери для гостей в залі; управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу); робота з документацією, звіти, інвентаризації; дозвіл конфліктних ситуацій; організація і проведення банкетів.

Адміністратор банкетного відділу

с 11.2006 по 01.2009 (2 года 2 месяца)
Готель "Опера", (Готельно -ресторанна)

підготовка і контроль проведення заходів, отримання зворотного зв'язку.

Касир

с 10.2005 по 11.2006 (1 год 1 месяц)
Pub "O’Brien’s"., (Ресторан)

здійснення касових операцій; прийом та видача грошових коштів; перевірка грошових купюр; робота з первинною бухгалтерією; ведення авансових звітів.

Касир, офіціант

с 11.2004 по 10.2006 (1 год 11 месяцев)
Ресторан «Ширван-Шах»., (Ресторан)

сервірування столів, прийом замовлень від відвідувачів, обслуговування банкетів, навчання нових офіціантів роботи і спілкування з відвідувачами; здійснення касових операцій; прийом та видача грошових коштів; перевірка грошових купюр; робота з первинною бухгалтерією; ведення авансових звітів.


Образование

Київський інститут землевпорядкування та інформаційних технологій

Фінанси, Київ

Высшее, с 09.2005 по 07.2009 (3 года 10 месяцев)

Чернігівський державний інститут права та соціальних технологій

Фінанси, Фінансист-бухгалтер, Чернігів

Неоконченное высшее, с 09.2002 по 07.2004 (1 год 10 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Internet, Windows, Access, Excel, Power Point та ін.

Рекомендации

  • Дмитренко Александр Анатольевич
    Директор, Готельний комплекс «Бабушкін сад», 095-271-88-67, dmit.alexs@mail.ru
  • Данилова Жанна Евгеньевна
    Директор, Ресторан «La Bodeguita del Medio», 050-355-75-79

Дополнительная информация

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ:
Маю знання та навички основ операційної діяльності в частині організації банкетів, конференцій та виїзних заходів, ділових зустрічей.
Навики управління персоналом, знання та навички організації роботи виділеного підрозділу.
Навики продажів та проведення переговорів.
Робота з постійними клієнтами, пошук нових.
Робота з внутрішньою документацією, укладання угод з клієнтами та компаніями підрядниками.


КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ:
Internet, Windows, Access, Excel, Power Point та ін.
.
РОБОТА З ОРГТЕХНІКОЯ:
сканер, факс, міні-АТС

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Маю організаторські та комунікативні якості;
можу приймати рішення самостійно;
орієнтуюся на результат;
швидко сприймаю нову інформацію;
вмію переконати та зацікавити;
акуратна,пунктуальна, дотримуюся фінансової дисципліни.


ЗАХОПЛЕННЯ ТА ІНТЕРЕСИ:
Туризм, плавання, читаю різну літературу для самовдосконалення.

БАЖАНА ПОСАДА:
Адміністратор, менеджер відділу по роботі з корпоративними клієнтами, менеджер з продажу банкетних і конференц-заходів, працівник маркетингового відділу, особистий помічник директора.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: