Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 вересня 2019 PRO

Oksana

HR-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник інженера з якості

з 11.2014 по нині (9 років 5 місяців)
Ambiente-Furniture Ukraine, Камянка-Бузький р-н, с. Колоденці (Виготовлення диванів на експорт)

- відправка зразків на тестування згідно з вимогами ІКЕА
- внесення Звітів про тестування та Деларації від виробників матеріалів в систему Connect
- заповнення таблиць по експорту продукції
- заповнення таблиці місячної звітності по експорту продукції
- внесення замовлень в Таблицю замовлень
- робота з притензіями в системі Casy

Офіс-менеджер, викладач англійської мови

з 09.2013 по 05.2014 (8 місяців)
Центр іноземних мов "Лінгвіст" (Навчання іноземних мов, підготовка до тестувань та переклади)

- надання інформації про курси, ціни та умови навчання;
- ведення телефонних розмов;
- формування бази даних потенційних клієнтів;
- заповнення сайтів;
- підтримка життєдіяльності офісу.

Стажування

з 09.2012 по 10.2012 (1 місяць)
Львівська міська рада (Департамент "Адміністрація міського голови" та Прес-служба)

Мої обов'язки і досягнення:
- Спілкування з відвідувачами;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Копіювання, сканування документів;
- Написання сценаріїв зустрічей керівника;
- Ведення протоколу наради (1 раз);
- Збір інформації для статей;
- Написання чорнових статей;
- Виїзд на брифінги (2 рази);
- Виконання інших доручень керівника.

Секрктар-перекладач

з 01.2008 по 11.2008 (10 місяців)
ТзОВ "Іралко Україна" (виробництво запчастин для автомобілів)

Освіта

Дрогобицький державний педагогічний університет ім.. Івана Франка

Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька), Самбір
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Вересень 1999 – Самбірське педагогічне училище ім.. Івана Филипчака
Липень 2002 - Спеціалізація: Діловодство
Кваліфікація: Діловод-референт, оператор комп’ютерної техніки

Додаткова освіта та сертифікати

Курси гідів

Жовтень 20111 - Травень 2012

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач Internet Windows

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — просунутий
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

OKSANA HUDZJO
Born on February 03,1984
1 Furmanska Street
Lviv, 72000, Ukraine
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), cell [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype ksenya2003
Single
Education

September 2002 - June 2007
Drogobych State Pedagogical University , Specialization: Pedagogic and Methods of secondary education, Qualification: Teacher of English and German languages and foreign literature

September 1999 - July 2002

Sambir Teachers training school, Specialization: Office management , Qualification: Records manager

Work experience

January -November 2008 –
Iralco Ukraine Ltd., Sambir, Ukraine, Secretary-translator
Company’s profile: production of decorative parts for cars
- Support of contacts between Ukrainian and Foreign sides;
- Answer telephone calls;
- Making copies and scanning documents;
- Translation of documents (financial reports, technical documents, job descriptions), census information with foreign partners and support team and also records of meetings;
- Oral and written, full and short translations in a stated time;
- Registration of business trip certificates;
- Filling in all the Bank blanks for the employees to get them an account cards;
- Registration of enterprise’s orders;
- Carrying out of office work, organization of the enterprise’s documents circulation, acts of the performed work;
- Organisation of visitors receiving;
- Booking of VIP services, hotels, taxi and lunches for support team;
- Booking of taxi for employees;
- Consultation For Excel, Word, Internet for other employees;
- Consultations for translations and writing the e-mails for other employees.
October 2011 - May 2012 - Guiding courses.
October 2006 till present time- give private lessons of English language.
Computer skills
Ms Windows, Ms Office, Ms Excel, Internet
Languages
Ukrainian (native), Russian (spoken), Polish (spoken), English (fluent)
Personal features: Communicative, sedulous, responsible, can work under pressure and in team.

CURRICULUM VITAE
Оксана Гудзьо
Дата народження – 03 лютого, 1984
Адреса: Україна, м. Льві , вул. Фурманська 1/9
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Незаміжня

Освіта
Вересень 2002 – Дрогобицький державний педагогічний університет ім.. Івана Франка
Червень 2007 Спеціалізація: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)
Кваліфікація: Вчитель англійської та німецької мов та зарубіжної літератури загальноосвітньої школи першого, другого та третього ступенів
Вересень 1999 – Самбірське педагогічне училище ім.. Івана Филипчака
Липень 2002 - Спеціалізація: Діловодство
Кваліфікація: Діловод-референт, оператор комп’ютерної техніки
Досвід роботи
Жовтень 2006 – Надаю приватні уроки англійської мови
Січень - Листопад 2008 – ТзОВ «Іралко Україна»,компанія з іноземними інвестиціями, секретар-перекладач
Профіль підприємства: виробництво запчастин для автомобілів
Основні обов’язки :
Переклад, забезпечення документообігу, відповідь на телефонні дзвінки
- Забезпечення зв’язку між українською та іноземною сторонами;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Копіювання, сканування документів;
- Здійснення перекладу документів (фінансових звітів, технічної документації, посадових інструкцій), матеріалів листування із іноземними партнерами та матеріалів нарад ;
- Виконання усних та письмових, повних та скорочених перекладів;
- Оформлення посвідчень про відрядження;
- Оформлення заяв для отримання банківських карток;
- Реєстрація наказів по підприємству;
- Ведення діловодства, організація документообігу підприємства, оформлення актів виконаних робіт;
- Організація приймання відвідувачів;
- Організація VIP, готелів, таксі та обідів для іноземних делегацій;
- Організація таксі для працівників підприємства;
- Консультування працівників по роботі з Word, Excel, Internet;
- Допомога іншим працівникам у написанні та перекладі E-mail повідомлень;
- Виконання інших доручень керівництва.
Жовтень 2011 - Травень 2012 - закінчила курси гідів.
Комп’ютерні навикиMs Windows, Ms Office, Ms Excel, Internet
Мови: Українська (рідна), російська (розмовна), польська (розмовна), англійська (вільна)
Особисті якості: комунікабельна, старанна, відповідальна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: