Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 вересня 2020 PRO

Галина

Менеджер з закупівель, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 12.2018 по нині (5 років 4 місяці)
Меблева компанія, Львів (меблева)

Менеджер із збуту меблевої та столярної фурнітури
•Організовувати збут товару компанії та постачання його клієнтам;
• виконувати встановлені плани по продажу товарів;
•забезпечувати продаж товарів по усім ключовим групам;
• розширювати кількість артикулів для продажу;
•виявляти потенційних споживачів товарів (оптові і роздрібні торгові підприємства, інші посередники, ін.) і встановлювати ділові контакти з ними;
•організовувати підписання договорів і іншої супровідної документації на постачання товарів клієнтам;
•контроль дебіторської заборгованості
•вести переговори з клієнтами та погоджувати з ними умови постачання та обсяги поставок;
•оформлення рекламацій від клієнта
•надавати консультації клієнтам з технічних питань, по гарантійним зобов’язанням і сервісним послугам;

Менеджер із збуту

з 02.2015 по 04.2017 (2 роки 2 місяці)
ТОВ “Профі-Стиль”, Львів (торгівля)

•гуртова та роздрібна торгівля матеріалами з деревини
•активний пошук нових клієнтів
•проведення переговорів з клієнтами та презентація продукції
•моніторинг ринку
•організація постачання продукції на склад
•організація логістики
•контроль дебіторської заборгованості
•організація роботи і розвиток філіалу

Менеджер із збуту ДСП, стільниць, МДФ та ОСБ.

з 08.2008 по 03.2014 (5 років 7 місяців)
ТОВ «КРОНО-УКРАЇНА», Кам’янка-Бузька (виробництво)

•Забезпечення оптової реалізації готової продукці підприємєва.
•Залучення до співпраці нових контрагентів та освоєння нових ринків збуту.
•Виконанння поточної операційної роботи з існуючимим контагентами.
•Робота в програмі SAP (EHP)
•Належні підготовка, облік та контроль усіх документів необхідних для реалізації готової продукції підприємства.
•Організація проведення маркетингових досліджень з вивчення споживчого ринку проведення аналізу попиту покупців.
•Розробка та впровадження заходів направлених на максимельне отримання прибутку від реалізації готової продукції в межах загальної стратегії підприємства.
•Підготовка проектів перспективних і річних планів реалізації продукції, складанні прогнозів збуту і розробленні рекламної стратегії.
•Пропозиції щодо коригування цін на продукцію, що пропонується, обсягів продажу, вибору каналів збуту, способів і часу виходу на ринок.
•Участь у ярмарках, виставках, із рекламування і реалізації Продукції.
•Організація зв'язків з-діловими партнерами, забезпечення своєчасне ви¬конання обов'язків перед контрагентами,
•Виконую роботу з укладання договорів на постачання готової продукції і узгодження умов постачання.
•Організовую і контролюю своєчасне відвантаження готової продукції у відповідності до укладених договорів.
•Контроль дебіторської заборгованості.

Менеджер із збуту ПВХ вікон та дверей

з 03.2007 по 07.2008 (1 рік 4 місяці)
ТзОВ «Світ-Комфорту Львів» (виробництво)

•Робота з замовленнями, які отримувала від дилера
•Калькуляція замовлення в програмі Klaes
•Введення інформації в програми Trust та Fly
•Подання замовлень у фінансово-обліковий відділ
•Підготовка необхідних документів: договору, рахунку, накладної, податкової накладної та акту виконаних робіт
•Формування щоденного, щотижневого та місячного звіту для фінансово-облікового відділу
•Відповідальність за вчасне закриття замовлення

Менеджер організації туризму

з 07.2004 по 11.2006 (2 роки 4 місяці)
туристична фірма «Гал-Круїз» (послуги)

•Продаж та презентація туристичного продукту в Туреччину, Єгипет, Польщу, Чехію, Угорщину, Чорногорію, Домініканську Республіку.
•Аналіз ринку туристичного продукту.
•Консультативна та роз’яснювальна робота з клієнтами, проведення переговорів.
•Робота з VIP-клієнтами.
•Робота з приватними клієнтами.
•Збільшення клієнтської бази даних (пошук нових клієнтів).
•Забезпечення постійного інформаційного супроводу клієнтів .
•Оформлення документів для відкриття туристичних віз.
•Страхування туристів та виписування «зелених карт».
•Супроводження групи під час туристичних поїздок за кордон.
•Участь в спеціалізованих виставках.
•Організація схеми рекламної діяльності.

Освіта

Львівський Національний університет ім.. Івана Франка;

Географічний, Львів
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

1999-2003 рр. – Львівський Національний університет ім.. Івана Франка; здобула базову вищу освіту за напрямком підготовки «Менеджмент» та здобула кваліфікацію бакалавра, денна форма навчання.
2003-2004 рр. – Львівський Національний університет ім.. Івана Франка; здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію магістр з менеджменту організацій

Знання і навички

MS Word MS Office Користувач Internet Windows Internet Explorer

Знання мов

  • Польська — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Посвідчення водія категорії "В".
Відповідальна, енергійна, комунікабельна, бажання навчатись, здобувати нові навики роботи та реалізовувати надбання, орієнтована на результат.
У вільний час займаюсь плаванням, спілкування з новими людьми, подорожую

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: