Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • PRO

Аліна

Фахівець з документообігу, адміністратор, 22 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 10.2023 по 08.2024 (10 місяців)
Ардента, Українська аналітично-консультативна компанія, ТОВ, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

–підготовка договорів про виконання робіт, додаткових угод, додатків до договорів; ведення реєстру договорів;
–підготовка партнерських договорів та актів виконаних робіт по ним;
–заповнення карток контрагентів в BAS Бухгалтерія та в MeDOC;
–відправка документів в MeDOC;
–контроль підписання документів в електронному чи паперовому форматі;
–ведення файлової системи, архіву, сканованих копій документів;
–реєстрація, відправка та одержання документів;
–допомога бухгалтеру, підготовка рахунків на оплату та актів виконаних робіт;
–робота в Бітрікс 24, а саме: внесення в CRM систему інформації по завданням, подіям, тощо;
–комунікація з контрагентами з питань погодження та підписання документів;
–друкування та брошурування документацій для клієнтів;
–підготовка звітів для керівництва;
–робота з організаційно-технічного забезпечення адміністративної діяльності офісу.

Спеціаліст з документообігу

з 12.2016 по 08.2023 (6 років 8 місяців)
ТОВ «Ліаком», Київ (Нерухомість)

–ведення документації з оренди: підготовка договорів оренди, додаткових угод, актів прийомів-передачі приміщень, рахунків;
–підготовка наказів та розпоряджень;
–реєстрація, відправка та одержання документів, створення реєстрів відправок кореспонденції; контроль роботи кур’єра;
–організація архіву документів, в т.ч., електронного;
–підготовка звітів для керівництва та регіональних менеджерів;
–ведення перемов з орендаторами;
–виконання доручень директора, пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації;
–обробка вхідних дзвінків, електронної пошти;
–організація життєдіяльності офісу, замовлення канцелярських та господарських товарів.

Помічник директора

з 06.2015 по 04.2016 (10 місяців)
ТОВ «Сучасні технології безпеки ЛТД», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

–ведення первинної документації: договорів, актів, наказів тощо;
–створення актів виконаних робіт; виписка накладних в програмі OPZ;
–підготовка комерційних пропозицій та рахунків, оформлення доручень;
–складання, реєстрація та зберігання документів;
–підготовка тендерної документації;
–ведення кадрового діловодства, в т.ч. табелів робочого часу, укладання трудових угод та контрактів, розробка посадових інструкцій, заповнення трудових книжок;
–переговори з третіми сторонами;
–обробка вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти; отримання та відправлення кореспонденції;
–контроль святкових та ювілейних дат.

Секретар приймальні, експедитор

з 03.2013 по 01.2015 (1 рік 10 місяців)
УНІА "Укрінформ" (http://www.ukrinform.ua/), Київ (ЗМІ, медіа)

–складання та друк матеріалів, необхідних для роботи; приймання, передача та опрацювання інформації;
–прийом дзвінків та факсимільних повідомлень; реєстрація отриманих і відправлених факсів;
–отримання та реєстрація вхідної кореспонденції з АПУ, ВРУ, КМУ;
–прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;
–оформлення та реєстрація службових відряджень працівників;
–організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
–виконання доручень керівника;
–оформлення вихідної документації, реєстрація і своєчасне відправлення кореспонденції по зовнішніх адресах, ведення обліку відправленої кореспонденції, оформлення документації на відправку.

Секретар-референт

з 01.2011 по 05.2011 (4 місяці)
ФОП Абросов, Київ (Дизайн)

–прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС), факсів, листів;
–організація життєдіяльності офісу;
–підготовка необхідних документів;
–виконання вказівок керівника.

Освіта

ПВНЗ «Європейський університет»

Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», Київ
Вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

Кваліфікація «Спеціаліст з документознавства та інформаційної діяльності»

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету

Спеціальність «Діловодство», Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2009 (3 роки)

Кваліфікація «Референт, секретар адміністративний»

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Робота зі сканером
  • Робота з ксероксом
  • Міні-АТС
  • ABBYY FineReader
  • ОПЗ
  • Робота з ламінатором
  • MS Office
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Адаптивність
  • Відповідальність
  • Знання офісних програм
  • M.E.Doc
  • BAS Бухгалтерія

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Офіційне працевлаштування.
Віддаю перевагу роботі в Дніпровському (Райдужний масив, Троєщина), Подільському (Виноградар, Куренівка) чи Оболонському (Оболонь, Почайна) районах м.Києва.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: