Резюме від 25 лютого 2020 PRO

Костиренко Ірина Олександрівна

Бізнес-аналітик, 40 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Бізнес-аналітик

з 04.2019 по нині (10 місяців)
Агрі Чейн, ТОВ, Київ (Інформаційні технології, розробка програмного забезпечення)

Виявлення вимог замовника.
Формулювання концепції вирішення потреб замовника.
Оформлення технічного завдання по доопрацюванню, розробці ПЗ.
Консультація програмістів під час виконання розробки.
Встановлення пріорітетів виконання задач для розробників.
Контроль строків їх реалізації.
Тестування розробленого функціоналу.
Презентація його замовнику.
Проведення навчання кінцевим користувачам.
Написання інструкцій.
Участь в проекті по розробці мобільного додатку на платформі Android – система по відображенню руху ТМЦ на складах.

Фахівець відділу бізнес-аналітики

з 07.2017 по 04.2019 (1 рік 9 місяців)
ТОВ фірма Астарта-Київ, Київ (Агропромисловий комплекс)

Виявлення вимог замовника.
Формулювання концепції вирішення потреб замовника.
Оформлення технічного завдання по доопрацюванню, розробці ПЗ.
Консультація програмістів під час виконання розробки.
Встановлення пріорітетів виконання задач для розробників.
Контроль строків їх реалізації.
Тестування розробленого функціоналу.
Презентація його замовнику.
Проведення навчання кінцевим користувачам.
Написання інструкцій.
Участь в проекті по розробці та впровадженню системи електронного документообігу на підприємствах агрохолдингу (Alfresco) в якості бізнес-аналітика (єдиного). Автоматизація роботи приблизно 1000 працівників.
Налаштування інтеграції систем Alfresco та WMS (Warehouse Management System) з обліковою системою 1С.

Фахівець відділу підтримки користувачів

з 07.2015 по 07.2017 (2 роки)
ТОВ фірма Астарта-Київ, Київ (Агропромисловий комплекс)

Приймання і обробка заявок на обслуговування користувачів великої корпоративної мережі (приблизно 1700 користувачів).
Розподіл задач між працівниками відділу, контроль за строками та якістю їх виконання.
Консультування та навчання користувачів, написання інструкцій, демонстрація нового функціоналу при розробці програмного забезпечення (1С, Alfresco).
Контроль за процесом закриття бухгалтерського звітного періоду.
Формалізація вимог користувачів, їх наступна передача розробникам.
Участь в проекті по впровадженню системи OTRS (Open source Ticket Request System) (приблизно 1700 користувачів).
Участь в проекті по автоматизації обліку земельного банку в якості консультанта. Автоматизація роботи приблизно 200 працівників.

Фахівець з обіку та контролю

з 03.2015 по 07.2015 (4 місяці)
ТОВ фірма Астарта-Київ, Київ (Агропромисловий комплекс)

Внесення даних в довідники та регістри відомостей 1С8 з метою забезпечення підприємств холдингу необхідною нормативно-довідковою базою для ведення обліку. Контроль внесених даних в 1С8.

Бухгалтер

з 07.2012 по 03.2015 (2 роки 8 місяців)
ТОВ Комплекс Агромарс, Київ (Агропромисловий комплекс)

Ведення бухгалтерського обліку основних засобів,ТМЦ, МШП відповідно до вимог чинного законодавства.


Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Обліково - економічний, Облік та аудит, Ірпінь
Вища, з 09.2009 по 06.2012 (2 роки 9 місяців)

Київський фінансово-економічний коледж при НУДПСУ

Бухгалтерський облік, Ірпінь
Середня спеціальна, з 09.2006 по 06.2009 (2 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Програмування 1С (2016)
  • Ораторське мистецтво (2017)
  • Business Analysis in Software Development (Бізнес-аналіз в розробці програмного забезпечення) (2018)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
MS Offise 365, Jira, 1С, Alfresco, OTRS, Eclipse, GitLab, Qlick Up


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — середній

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: