• PRO

Владислав

Менеджер з імпорту

Розглядає посади:
Менеджер з імпорту, Керівник відділу ЗЕД, Керівник із закупівель, Менеджер ЗЕД, Purchase manager, Purchase director, Procurement manager, Procurement director, Supply manager, Supply director
Вид зайнятості:
повна
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу ЗЕД

з 01.2020 по нині (5 років 6 місяців)
Група Компаній "ГАРМОНІЯ СМАКУ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівник відділу ЗЕД
•Керування командою імпорт-менеджерів/логістів, а також координація її взаємодії з суміжними відділами, в т.ч. відділом продажів
•Моніторинг цін по основним категоріям товару та пошук нових постачальників та продуктів (відвідування виставок, відрядження по виробникам, пошук онлайн).
•Робота з постачальниками по цінам – 1) отримання промоцін, а також переговори про їх додаткове зниження у випадку програм продажу товару на тривалий період 2) переговори про відтермінування підвищення прайсових цін
•Підготовка щотижневого плану оплат постачальникам та локальних витрат (транспорт, митниця)
•Підготовка звітності для керівництва (вартість логістики та прорахунок фактичних вхідних цін тощо).
•Моніторинг митних тарифів та відстеження змін у регуляторній базі ЄС і України.
•Реагування на затримки, відмови (робота з постачальниками), митні ризики.
•Побудова альтернативних логістичних ланцюгів у разі перебоїв (війна, страйки).
•Контроль актуальності зовнішньоекономічних договорів (контрактів). ФОКУС НА ПІДПИСАННІ ЕКСКЛЮЗИВІВ.
•Контроль взаєморозрахунків
•Розміщення замовлень та контроль експортних дозкументів (інвойсів, CMR, пакувальних листів, сертифікатів походження) по ключовим постачальникам, також ветеринарних та фітосанітарних сертифікатів для імпортованих продуктів харчування
•Робота з брокерами, логістичними компаніями, контролюючими органами.
•Рекламаційна діяльність
•Підбір команди та навчання нових співробітників.

Керівник відділу ЗЕД

з 04.2011 по 12.2019 (8 років 8 місяців)
Группа Компаній "Профітекс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов’язки:
•управління відділом (імпорт/експорт + внутрішня логістика) з підлеглими в Україні, Білорусі, Прибалтиці з акцентом на постановку, планування та контроль виконання завдань, а також координацію роботи підрозділів;

-регіони ввезення: Україна, країни СНД
-постачання з: ЄС, Туреччина, Китай

•забезпечення та контроль безперебійного руху товару у стислі терміни за оптимальною схемою з моменту розміщення замовлення до його постановки на прихід
•взаємодія з постачальниками (з понад 150 постачальниками) за напрямами:

- обладнання (пральня/кухонне)
- текстиль
- миючі засоби для пралень/хімчисток,
- аксесуари та запчастини

•проведення переговорів з постачальниками та клієнтами щодо максимально вигідних комерційних умов для компанії (знижки, відстрочки, бонуси та ін.)
•прорахунок собівартості/оптимізація витрат логістики, вибір оптимальної схеми постачання.
•організація ефективного використання та оптимізація складських площ;
•формування помісячного плану оплати відповідно до плану замовлень та контролю оплати постачальникам.
•забезпечення своєчасного митного оформлення експортно-імпортних вантажів підприємства
•моніторинг та пошук партнерів для організації транспортування та митного очищення вантажів
•взаємодія із митними брокерами, дозвільними органами (ЄС, Україна, країни СНД). Постійне опрацювання нових компаній/тарифів
•контроль за веденням рекламаційної діяльності
•укладання договорів ЗЕД із зовнішніми постачальниками, а також контрагентами з транспортних та брокерських послуг
•підбір та навчання персоналу, складання посадових інструкцій

Керівник відділу ЗЕД

з 02.2008 по 04.2011 (3 роки 2 місяці)
Холдинг «Золотий Мандарин», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Формування та контроль помісячного бюджету та плану проплат
із зовнішньоекономічної діяльності
•Пересилання замовлень постачальникам, отримання та перевірка пропозицій.
•Моніторинг цін конкурентів; отримання знижок, бонусних програм, ексклюзивів від постачальників.
•Організація постачання:
1. Пошук, проведення тендеру та співробітництво з експедиторськими компаніями;
2. Вибір оптимального маршруту (суша/море)
3. Планування графіка відвантажень/відстеження переміщення вантажів
•Попередній розрахунок собівартості ввезення товару, пошук шляхів її мінімізації (в т.ч. оптимізація митних платежів)
•Взаємодія із митними брокерами. Постійне опрацювання нових компаній/тарифів
•Контроль підготовки документації для митниці:
1. підготовка контрактів, інвойсів та ін. супровідної документації/ «нейтралізація» документів (перезамитування товару в Європі)
2. розрахунок митних платежів, контроль їхньої своєчасної оплати на Регіональну Митницю
3. є досвід набору ПП/ПД, митних декларацій (QDPro), оформлення вантажів на ТДО
•Контроль взаєморозрахунків з іноземними партнерами, ведення платіжних балансів з імпортними постачальниками та постачальниками послуг зовнішньоекономічної діяльності.
•Контроль виконання рекламаційної діяльності, постачання дрібних запчастин/комплектуючих
•Контроль оплати інвойсів/взаємодія з Валютним контролем у банку для виконання валютних операцій
•Оприбуткування товару на склад
•Ведення переговорів із постачальниками, контрактна діяльність
•Пошук нових постачальників, відвідування виставок (Китай)
•Підбір та навчання персоналу, складання посадових інструкцій
•Оперативне вирішення всіх поточних питань.

Керівник логістичного відділу

з 02.2007 по 02.2008 (1 рік)
ЗАТ «Вента», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Керівник відділу логістики та постачання
Основні обов’язки:
•Планування закупівель та складання бюджетів (сировини/упаковки та матеріалів), складання звіту «План-Факт» щодо їх виконання.
•Формування бюджету та заявок на імпорт, ведення звітів щодо їх виконання.
•Аналіз закупівельних цін (на основі порівняння з попереднім місяцем).
•Контроль планування закупівель товарознавцями
•Контроль запасів стратегічної сировини
•Контроль за дотриманням графіка поставок продукції
•Контроль ефективного використання транспорту
•Договірна політика з постачальниками
•Моніторинг постачальників (пошук резервних постачальників товарів та послуг)
•Оцінка та аналіз постачальників.
•Контроль оплати рахунків та заборгованостей постачальникам.
•Контроль роботи складу (дотримання порядку руху ТМЦ на складі, умов зберігання, коректності прийому та відвантаження товарів та наявності всіх необхідних документів: накладних, сертифікатів, висновків, посвідчень якості)
•Контроль своєчасної звітності складу (контроль подання звітів за критичними залишками, невиконаними заявками)
•Інвентаризація: (спільно з бухгалтерією) організація та проведення інвентаризації ТМЦ у відділі постачання та логістики за всіма структурними підрозділами складського комплексу.
•Формування звіту «Нерухома сировина» та внесення пропозицій щодо його реалізації.
•Табелювання відділу
•Організація роботи персоналу відділу: робота з планами, звітами, проведення планерок із співробітниками відділу.
•Оперативне вирішення всіх поточних питань.

Менеджер ЗЕД

з 07.2005 по 02.2007 (1 рік 7 місяців)
ЗАТ «Вента», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Замовлення та координація імпорту за спеціалізацією:

1. Сировина;
2. Оснащення та меблі для об'єктів мережі;
3. Виробниче обладнання та інвентар.

• Укладання договорів, ведення переговорів.
•Ведення бізнес-кореспонденції (англ., нім. мови), усні та письмові переклади (на кулінарну, технічну, юридичну, будівельну, економічну, маркетингову, а також медичну тематику – англійська, німецька).
•Закордонні відрядження:

1. Відвідування виставок/супровід керівництва (Німеччина, Австрія, Франція).
2. Курування проектів, пов'язаних із співпрацею з іноземними партнерами: впровадження сучасного досвіду та нових технологій на виробництві.

Перекладач

з 07.2003 по 07.2005 (2 роки)
ЗАТ «Вента», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Письмові та усні переклади на кулінарну, технічну, юридичну, будівельну, економічну, маркетингову та медичну тематику (англійська, німецька).
•Ведення переговорів, відвідування виставок/супровід керівництва (Австрія, Бельгія, Німеччина).
•Реферування та аналіз спеціалізованої літератури
•Супровід іноземних експертів під час проектів на виробництві

Освіта

КНЛУ

Ф-т англійскої мови, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Київський національний лінгвістичний університет, факультет английскої мови (англійска та німецька), стаціонар – диплом з відзнакою.


1987 - 1998 - Пасічнянська середня школа закінчив із золотою медаллю.
=======================

Додаткові курси/знання:
Серпень 2007 – Грудень 2007
Навчання та впровадження у відділі стандартів системи харчової санітарії та гігієни ISO 22000.

Вересень 2007 – Жовтень 2007
Менеджерський курс «Управління подіями та персоналом»

Вересень 2006 – грудень 2006
Економічний курс німецької мови для просунутого рівня (Marktwirtschaftskommunikation) у Гете Інституті.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • PC User
  • Email
  • 1C
  • Internet User
  • Trello
  • ERP
  • MS Teams

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — вище середнього

Додаткова інформація

Вів проєктні закупівлі "під ключ", зокрема замовлення та своєчасне забезпечення поставок професійного технологічного кухонного та прального обладнання (включаючи тунельне обладнання для "Укрзалізниці"), текстилю тощо для великих інфраструктурних об'єктів HoReCa в Україні та країнах СНД, таких як: готелі Hilton, Ramada Encore, Mirotel, Premier Palace, Park Inn, Holiday Inn, Marriott, Mercure, Verba Mayr, Axelhof, Continental, Аквамарин, Shakhtar Plaza, "Вікторія", НСК "Олімпійський" до Євро 2012, мережі Wog, Лукойл та багато інших пралень, ресторанних комплексів і санаторіїв.

• Глибокі знання чинного митного законодавства, а також дозвільної документації України, ЄС, бувшого СНД.

• Експерт у сфері імпорту та експорту вантажів різних категорій і складності, транспортної та складської логістики.

• Планування та управління закупівлями.

• Досвід заповнення ПП/ПД, митних декларацій (QDPro), оформлення вантажів на митно-вантажному терміналі та підбору кодів УКТ ЗЕД.

• Велика база напрацьованих контрагентів у сфері транспортної та складської логістики (ЄС, Україна, країни бувшого СНД, Китай), а також брокерських компаній, що оформлюють вантажі за прямими та непрямими схемами.

• Досвідчений та впевнений менеджер будь-якого колективу, проєкту, процесу. Знання бухгалтерської документації, основ бюджетування, принципів розміщення товару на складі.

• Своїм особистим досягненням вважаю залучення та постійне оновлення пулу транспортних компаній, що дозволило суттєво знизити витрати на транспортування обладнання в усіх країнах моєї зони відповідальності. Також, маю досвід підписання ЕКСКЛЮЗИВНИХ КОНТРАКТІВ та ПОШУКУ НОВИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ.

• Маю водійське посвідчення категорії B.

• Готовий до відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: