Резюме від 28 серпня 2018

Мельниченко Ирина Николаевна

Начальник кадрової служби

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

МЕЛЬНИЧЕНКО ІРИНА МИКОЛАЇВНА

Особисті дані
Дата і місце народження: м. Харків, 27 листопада 1970 р.
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Київ, (район Солом’янського ринку);

Сімейний станОдружена, дочка 19років

Освіта1987 – 1993 рр. – Київський технологічний інститут харчової промисловості; спеціальність інженер-технолог ( з відзнакою);
1993 – 1996 рр. – Український державний університет харчових технологій, спеціальність „Менеджмент ”, кваліфікація - інженер-економіст;
1993 – 1996 рр. – аспірантура в Українському державному університеті харчових технологій (стаціонар)
2013 – 2014 рр. – юридична освіта, «Правознавство», спеціалізація «Цивільне та трудове право»

Досвід роботи
Із закінченням аспірантури працювала в Українському державному університеті харчових технологій:
1997 р. – науковий співробітник ;
1997 – 2004 рр. – старший викладач кафедри „Економіки і права”;
2004 р. по жовтень 2012 р. – Державний інститут управління та економіки (підвищення кваліфікації в системі Міністерства навколишнього природного середовища);
– старший викладач кафедри управління, економіки та інформаційних технологій;
– вчений секретар інституту;
– організація і проведення післядипломного навчання державних службовців;
– проведення навчання з періодичного навчання з охорони праці та здійснення нагляду за безпечним технічним станом будівельних конструкцій та складання висновків про придатність будівельних конструкцій до подальшої експлуатації (наявність посвідчення)
– начальник кадрової служби з суміщенням обов’язків юриста;
листопад 2012 р. і по вересень 2014 р. – начальник відділу кадрів вищого навчального закладу юридичного спрямування та завідувач відділу управління персоналом вищого навчального закладу економічного спрямування ( більше 1500 працівників та 25 відокремлених філій);
вересень 2014 р. – по 2015 р. – Державний інститут управління та економіки водних ресурсів
Державного агентства водних ресурсів України;
– старший викладач кафедри управління, економіки та інформаційних технологій (викладання трудового права, кадрового діловодства, кадрового аудиту, ведення військового обліку військовозобов’язаних на підприємстві , загального діловодства, кадрової безпеки, управління персоналом, менеджменту персоналу (HR), архівної справи);
– викладач університету «КРОК» (викладання трудового права, кадрового діловодства, ведення військового обліку військовозобов’язаних на підприємстві, кадрового аудиту, кадрової безпеки загального діловодства, управління персоналом, менеджмент персоналу (HR), архівної справи, менеджмент організацій, кадровий менеджмент.
2015 р. - по лютий 2017 р. начальник відділу кадрів та культорганізатор ККПНЗ "Київський міський будинок учителя"
Диплом експерта з трудового законодавства та кадрового діловодства.
Наявність посвідчення на право здійснення нагляду за безпечним технічним станом будівельних конструкцій та складання висновків про придатність будівельних конструкцій до подальшої експлуатації.

Телефони осіб для надання рекомендацій:
Йовхомищ Тетяна Павлівна заступник директора ККПНЗ "Київський міський будинок учителя" [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мельнику Лариса Федорівна директор ККПНЗ "Київський міський будинок учителя"
Професійні навики:
Організація і здійснення:
•кадрової роботи, кадрового діловодства, роботи по зв’язкам з громадськістю;
•проведення кадрового аудиту;
•проведення перевірок на підприємстві на факт дотримання законодательства України;
•військового обліку військовозобов’язаних на підприємстві;
•роботи з організаційно-розпорядчими документами;
•підготовки аналітичних документів, документування управлінської діяльності;
•роботи щодо практичних аспектів трудового законодавства та адміністративного права;
•пошуку та підбору працівників;
•процесу адаптації новоприйнятих працівників;
•формування кадрового резерву;
•планування потреб в персоналі, проводити аналіз кадрових процесів;
•проведення атестації педагогічних працівників;
•організація та проведення інструктажів з охорони праці;
•впровадження ефективної системи управління охорони праці у відповідності з вимогами діючого законодавства України;
•розробка та впровадження документів з охорони праці «Під ключ» (інструкцій, положень, наказів , розпоряджень);
•надання консультацій з питань охорони праці та дотримання законодавства про працю.
•роботи з фінансово-економічною та проектно-кошторисною документацією;
•координація роботи з контролюючими органами з питань фінансово-господарської діяльності;


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: