Резюме от 17 апреля 2018

Дячук Анжеліка

Менеджер з персоналу, бухгалтер, адміністратор

Полная занятость.

Дата рождения:
28 марта 1987 (31 год)
Город:
Луцк


Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

ДЯЧУК АНЖЕЛІКА МИХАЙЛІВНА

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Місто проживання: Луцьк
Освіта: ВО економічна, маркетинг
Дата народження: 28 березня 1987 р.


ДОСВІД РОБОТИ:

Бухгалтер первинної документації (приватна компанія, оптова торгівля)

Період роботи: Березень 2013 - по даний час
Посадові обов"язки:
-Робота з первинною документацією (банківські виписки, платіжні доручення,рахунки, прихідні, видаткові накладні в 1С 7, 1С 8)
-Формування платіжних доручень та введення даних в 1-С бухгалтерію
-Взаємозвірка з дебіторами та кредиторами, складання актів, ведення прихідних та розхідних накладних, формування податкових накладних, проведення взаємозвірок з покупцями та постачальниками
-Клієнт-банк
- Проведення внутрішніх ревізій
-Облік і перевірка бухгалтерських документів
-Подача звітності до ПФ та ДПС для ФОП


ТзОВ «Свемон–Маркет»

Період роботи: березень 2012- лютий 2013 року
Посада: Секретар-діловод
Посадові обов"язки:
- Діловодство. Створення організаційно-розпорядчих документів
-Контроль за ходом виконання наказів, розпоряджень, доручень керівника
-Ведення бази договорів і супутніх документів
-Ведення табелю обліку робочого часу працівників


Приватне підприємство «Wood-Лідер”

Період роботи: 2011 - 2012 р.
Посада: Адміністратор, помічник керівника
Посадові обов’язки:
- Організація документообороту офісу
- Організація відряджень керівника
- Організація та координація ділових зустрічей, переговорів
- Ведення кадрового діловодства
- Пошук, підбір та оцінка персоналу, формування профілю вакансій, скринінг резюме
- Планування, організація та проведення співбесід, організація співбесід для керівництва, проведення телефонних інтерв'ю
- Своєчасне закриття вакансій, перевірка рекомендацій, контроль проходження стажування
- Організація тестування та проведення атестацій для працівників
- Формування кадрового резерву
- Табелювання робочого часу працівників


Підприємство: ТзОВ Агропромислова група «Пан Курчак»

Період роботи: Січень 2005 року - березень 2011 року
Посада: Секретар керівника, діловод
Посадові обов’язки:
- Діловодство. Робота з документами. Створення наказів, розпоряджень, протоколів. Оформлення документів, прийом та передача на візу керівнику. Ведення ділової переписки. Відправка та прийом кореспонденції
- Організація оформлення договорів з партнерами
- Організація нарад, конференцій, засідань. Ведення протоколів нарад
- Організація прийому відвідувачів та ділових партнерів
- Організація та координація ділових зустрічей, переговорів
- Планування щоденного розпорядку дня керівника
- Організація поїздок керівника (бронювання квитків, готелю, пошук та оренда офісу)
- Прийом и розподіл телефонних дзвінків
- Ведення контролю виконання розпоряджень та наказів керівника
- Допомога в питаннях, пов’язаних із безпосередньою діяльністю компанії
- забезпеченняофісу госп- та канцтоварами
- Ведення внутрішньої звітності
- Підготовка документів в архів
- Робота з Міні-АТС, оргтехнікою, Інтернет, електронною поштою


ОСВІТА:

Навчальний заклад: Волинський інститут МАУП
Спеціальність: Міжнародний маркетинг та реклама
Навчальний заклад: Волинський інститут МАУП
Спеціальність: Економіка та підприємництво. Банківська справа


КОМП’ЮТЕРНІ НАВИКИ: Користувач ПК (1С:8.2, 1С:7, Word, Excel, Internet).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: