Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 серпня 2021

Юрій

Директор виробництва, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 11.2018 по 08.2020 (1 рік 9 місяців)
Комунальне підприємство "Житлово-комунальний центр", Славутич (Управління багатоквартирними будинками та обслуговування об'єктів благоустрою міста.)

Обов'язки:

Поточне та оперативне управління (керівництво) підприємством, забезпечення його беззбиткової діяльності
Організація виробничо-господарської, соціально-побутової та іншої діяльності підприємства
Забезпечення виконання завдань підприємства, передбачених законодавством, статутом підприємства та особистим контрактом, а саме здійснення контролю за належним утриманням та збереженням технічного та естетичного стану житлового фонду й об'єктів благоустрою міста, підвищення їхніх експлуатаційних якостей та продовження строків служби, а також забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.
Забезпечення виконання затвердженого річного з поквартальною розбивкою фінансового плану підприємства та показників ефективності використання комунального майна і прибутку, а також майнового стану згідно контракту


Досягнення:

Зупинення процесу руйнування та зупинення збитковості комунального підприємства, вихід на отримання прибутку
При утворенні ринку управлінських компаній в місті, вихід на загальні збори будинків та отримання договорів з управління багатоквартирними будинками в 80% будинків міста
Створення максимальної відкритості в роботі з населенням та необхідної комунікації. Створення сайту комунального підприємства, фейсбук сторінки та комунікацій через інші соціальні сторінки з постійною оперативною інформацією.
Впровадження нової розрахункової програми на основі 1С.
Системна робота з боржникам, яка тільки за перший рік дала можливість повернути більше 1 млн.гривень боргів.
Затверджений колективний договір, новий статут, новий штатний розпис, положення про відділи та посадові інструкції. Створена служба з охорони праці, розроблено положення з охорони праці, встановлена вперше з початку існування міста пожежна сигналізація в гуртожитках і багато іншого.
З метою оптимізації споживання теплової енергії провівся ремонт елеваторних вузлів систем опалення багатоквартирних будинків, що в абсолютній більшості будинків дало змогу заощадити гроші мешканців.
Вперше був про ініційований, та проведений аудит на підприємстві.
Відбулась зміна системи в роботі комунального підприємства, та був здійснений перехід до самостійної роботи підприємством, а не через збиткову модель роботи з підрядними організаціями по обслуговуванню будинків та прибудинкових чи загальноміських територій.

Заступник директора з технічних питань

з 08.2017 по 01.2018 (5 місяців)
Комунальне підприємство "Житлово-комунальний центр", Славутич (Державні організації)

Організація та контроль технічного напрямку діяльності підприємства. Пошук і впровадження програмних продуктів по автоматизації і розрахунку нарахувань, пільг, субсидій, виписки квитанцій, аварійно-диспетчерської служби, особистого кабінету жителя, ведення бухгалтерського, побудинкового та управлінського обліку. Пошук та впровадження інших систем на піприємство (електронний документообіг і т.д.).

Директор Філії

з 10.2016 по 05.2017 (7 місяців)
ДАСк-Центр, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Відповідальність за фінансовий результат роботи всіх напрямків, якими займається філія;
Комплексна та системна організація роботи всіх відділів компанії, адміністративно-господарська діяльність філії;
Безпосередня організація, контроль та виконання плану відділом продажу;
Контроль дебіторської заборгованості;
Пошук нових клієнтів, розширення клієнтської бази.

Досягнення:
Нормалізація, оновлення(75%) та створення стабільного та ефективного колективу на виробництві;
Суттєве покращення якості випуску продукції на виробництві за рахунок впровадження відділу технічного контролю і якісного ремонту обладнання;
Перехід роботи філіалу на 1С8;
Оновлення відділу послуг(50%), покращення якості обслуговування, збільшення клієнтської бази,створення системи онлайн прийому заказів та вихід роботи відділом послуг на планові показники;
Покращення роботи оптового відділу продаж, збільшення їх рентабельності на 4%;
Покращення мікроклімату в колективі, нормалізація роботи та вихід з кризи філіалу.

Директор філії виробничої компанії

з 12.2015 по 09.2016 (9 місяців)
ВиЯр, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Управління та розвиток філії;
Адміністративне керівництво офісних, складських та виробничих підрозділів компанії;
Забезпечення безперебійного функціонування підрозділів;
Управління ремонтно-будівельними роботами філії;
Підбір та мотивація персоналу;
Контроль виконання планів підрозділів(продажу, виробництво та ін);
Контроль своєчасності виготовлення продукції і ії якості.
Досягнення:
Збільшення обладнання і потужностей виробництва на 50%. Ремонт нових приміщень під основний виробничий цех та переїзд основного цеха;
Ремонт та збільшення на 50% складських приміщень під адресне зберігання товарів і продукції;
Побудова нових роздягалень та ремонт існуючих на всіх виробничих і складських підрозділах;
Створення команди та ефективна командна робота.

Директор виробничого департаменту

з 05.2011 по 09.2014 (3 роки 4 місяці)
«ЗАМ УКРАЇНА», «ПАК-ЕКСПО», «ПАК-ЕКСПО Індастрі», «Виробниче Підприємство «Полімер Технологія». , Славутич (Виробництво та реалізація)

Посадові обов'язки:
•Стратегічне і технічне планування виробництв;
•оперативне управління,організація роботи і ефективної взаємодії виробництв та інших структурних підрозділів;
•забезпечення виконання підприємствами планів виробництв і їх контроль;
•забезпечення, розробка та впровадження системи контролю якості випуску продукції;
•участь у підготовці операційного бюджету групи компаній та контроль виконання;
•розробка і контроль програм по покращенню і оптимізації виробництв, організація, впровадження та оптимізація бізнес процесів, управління ними;
•розробка планів реконструкції та модернізації виробничих підрозділів,
•покращення технологічних і технічних процесів;
•взаємодія з контролюючими органами;
•підбір і управління персоналом;
•контроль за безпекою підприємств;
•розробка і впровадження, а також контроль системи оплати праці;
•контроль за дотриманням санітарних умов виробництв, дотримання працівниками правил і норм з охорони праці і техніки безпеки на виробничих підрозділах.
Досягнення:
•Створення стабільного та ефективного колективу, покращення мікроклімату та ефективності роботи працівників;
•розробка та впровадження системи оплати праці;
•оптимізація бізнес процесів, зменшення собівартості продукції, суттєве покращення контролю якості продукції, суттєве зменшення витрат і їх оптимізація.

Директор

з 06.2006 по 09.2011 (5 років 3 місяці)
«Ю.С.КОМ.»; «ВЕЙ МАКС КИЇВ» (Виробництво металевих конструкцій)

Директор

з 10.2003 по 04.2005 (1 рік 6 місяців)
«БРЕНДФОРМ» (Виробництво)

Освіта

Уманська сільськогосподарська академія

Аграрний менеджмент, економічний факультет, Умань
Вища, з 1993 по 1998 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Києво-Могилянська Бізнес Школа. Проект "Розвиток" з Ярославою Лоянич

2014р.

КМБШ."Підготовка до переговорів"; "Переговорні практики для менеджерів (розвиток медіаційних компетенцій)".

2013р.

Києво-Могилянська Бізнес Школа. "Стратегічна ідея бізнесу". "Менеджмент для ТОП-ів.Нова система координат".

2012р.

"HR-practice". "Інструменти управління персоналом для лінійних менеджерів та директорів".

2011р.

"Эффективные Системы" с Дарьей Свиридовой. "Эффективное управление командой"

2016р.

"Эффективные системы" с Татьяной Троян

2016

НПУ імені М. П. Драгоманова, "Основи підприємницької діяльності".

2014, 2 місяця.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Робота в команді Прийняття управлінських рішень Відповідальність за результат Управління виконанням Ефективна комунікація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

•Стратегічне та операційне планування, оперативне управління і вдале керівництво колективами (планування, організація, мотивація, контроль);
•Націленість на результат, вміння працювати в команді, приймаю рішення і несу за них відповідальність, з огляду на безпеку бізнесу;
•Переважаючі особисті якості: відповідальність, чесність, відкритість, надійність, аналітична робота, лідерські та управлінські здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: