Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 29 травня 2016

Лілія

Контент-менеджер, SMM-спеціаліст, копірайтер, рерайтер, 2 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницький, Луцьк, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контент-менеджер та smm-менеджер

з 09.2015 по нині (8 років 7 місяців)
Торговий дiм, Iнтернет-магазин, Творча майстерня, Київ, Чернівці (Реклама, продаж одягу, продаж різьбленого декору з дерева)

- Створення і наповнення контентом груп і акаунтів в соціальних медіа (Facebook, Instagram)
- Пошук нових відповідних спільнот, впровадження і просування бренду (товарів, послуг) компанії
- Розробка унікального дизайну групи, меню та рекламних постів, інфорграфіки, сертифікатів
- Залучення цільової аудиторії:
а) Проведення акцій для підписників групи
б) Проведення опитувань в групі
г) Розміщення в групі тем для обговорення та дискусій
д) Мотивація пыдписникі до комунікації з компанією, до активності в групі
- Наповнення сайту компанії небхідною інформацією про товари та послуги

Копірайтер та рерайтер

з 06.2015 по нині (8 років 10 місяців)
Інтернет-магазин, Дніпропетровськ (продаж товарів для очистки води, опалення, водо- та електропостачання)

Написання (копірайтинг та рерайтинг) унікального тексту до позицій товару на сайті з використанням ключових слів.

Контент-менеджер та smm-менеджер

з 12.2014 по 07.2015 (7 місяців)
Салон краси, Івано-Франківськ (надання послуг в сфері краси)

Посадові обов'язки:
- Робота з системою адміністрування сайту (пошук, внесення, редагування, оновлення інформації )
- Керування змістом і структурою веб-сайту та офіційних сторінок в соціальних мережах
- Ведення офіційних сторінок установи в соціальних мережах (Вконтакті, Facebook, Однокласники, Twitter, Google+)
- Створення, підбір, редагування та публікація матеріалів (графічні, текстові, відео) відповідно до тематики та корпоративного стилю в соціальних мережах.
- Планування, створення і управління акціями в соціальних медіа
- Ведення діяльністі компанії в соціальних медіа (ділитися інформацією, залучати аудиторію, «лайкати»)
- Ведення професійного інтерактивного діалогу з користувачами, знаходити підхід до кожного із них (відповідь на запити, повідомлення та коментарі) в соціальних мережах.
- Систематичне додавання нових друзів та підписників в соціальних мережах.
- Облік статистики відвідуваності веб-сайту та сторінок й груп в соціальних мережах

При потребі можу надати посилання на групи та сторінки в соціальних мережах, одноосібним адміністратором яких я є.

Заступник директора з адміністративних питань

з 03.2013 по 03.2015 (2 роки)
ФОП Гуменяк А. Я., Івано-Франківськ (Краса, фітнес, спорт)

Посадові обов'язки:
-прийом та обробка вхідних дзвінків;
-надання консультацій клієнтам;
-прийом відвідувачів;
-розрахунок клієнтів;
-здійснення попередніх записів відвідувачів;
-координація роботи персоналу;
-контроль за дисципліною;
-планування ділових зустрічей керівника;
-здійснення замовлення та закупки товару для ефективної діяльності салону;
-ведення документації, що супроводжує процес роботи;
-написання інформаційно-аналітичних звітів щодо діяльності установи з використанням графічної інформації(щоденні, місячні);
-написання та поширення текстів про підприємство в мережі Internet;
-ведення офійійних сторінок установи в соціальних мережах (Вконтакті, Однокласники, Facebook, Twitter, Linkedin);
-інформаційне наповнення офіційного сайту закладу, систематичне оновлення інформації на ньому.

Діловод

з 09.2012 по 03.2013 (6 місяців)
Дитячий навчальний заклад ((Освітні послуги))

Посадові обов'язки:
- прийняття та реєстрація кореспонденції;
- відправлення виконаної документації по адресатах;
- написання, редагування організаційно-розпорядчої (накази, протоколи) та інформаційно-довідкової (листи, запрошення, буклети, повідомлення) документації та її реєстрація;
- облік кореспонденції, що надходить та відправляється, систематизація і зберігання документів поточного архіву;
- облік трудових книжок та особових справ.

Освіта

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Факультет: Управління та інформаційної діяльності. Спеціальність: інформаційний аналітик, Івано-Франківськ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email MS Outlook Internet Explorer Opera Adobe Photoshop MS Access Google Chrome 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Google MS Paint Adobe Написання офіційних документів Редагування українських текстів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості
Активна життєва позиція, цілеспрямована, організаторські здібності, відповідальна, креативна, ініціативна, здатність швидко навчатися. Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, володію навиками аналізу та синтезу.

Суспільна робота
Волонтер в ДНЗ м. Івано-Франківськ, учасниця акції «Чисті вулиці Івано-Франківська».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: