Ярослава

HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів

Розглядає посади: HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, Керівник відділу, HR бізнес-партнер, Фахівець з діловодства, HR-менеджер
Вид зайнятості: повна
Вік: 34 роки
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, Керівник відділу, HR бізнес-партнер, Фахівець з діловодства, HR-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу (кадровик)

з 05.2022 по 10.2025 (3 роки 6 місяців)
Буд-Контроль, Кропивницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- заповнення табеля обліку робочого часу
- підготовка графіка відпусток
- збір документів до особових справ
- створення наказів з кадрових питань
- заповнення трудових книжок
- прийняття участі у оновленні посадових інструкцій
- підписання договорів про матеріальну відповідальність з працівниками
- робота з журналом обліку робочого часу
- підбір персоналу, формування кадрового резерву
- прийняття участі у веденні військового обліку.

Freelance recruiter

з 02.2022 по 06.2022 (5 місяців)
Smug Duck, Дистанційно (IT)

пошук Unity програмістів

Freelance Recruiter

з 08.2021 по 03.2022 (8 місяців)
DALS Games, Дистанційно (IT)

- пошук персоналу для game development
а саме:

2d artist, QA Lead, Unity developer, Narrative Designer, Spine animator, Art Lead, LiveOps

- проведення онлайн співбесід

HR manager/Lead recruiter

з 06.2017 по 09.2021 (4 роки 4 місяці)
Ejaw, Київ (IT)

- формування, навчання та координування команди рекрутерів (3 працівники)
- активна взаємодія з hiring managers
- впровадження ATS системи
- розробка та використання в роботі метрик рекрутмента для відділу
- підготовка інфографіки, звітності для CEO
- моніторинг ринку праці щодо ЗП та насиченості спеціалістами
- повний цикл пошуку персоналу

закривала наступні вакансії:

Unity3d developer, Spine animator, 3d modeler, 3d animator, 2d artist , Art Lead, vfx artist, IT sales, Project Manager, Game/Level designer, JavaScript developer

джерела пошуку, якими користувалась :

Linkedin, DOU.ua, Djinni, ArtStation, Behance, Upwork, Freelancehunt websites, x-Ray, Boolean search, соціальні мережі та ін.



HR функціонал

- онбординг, 1:1, performance review, exit interview
- розробка та впровадження процедур всередині компанії (відпустки, лікарняні)
- формування особових справ працівників
- облік робочого часу
- розрахунок заробітної плати працівників компанії (до 80 чол.), компенсацій
- підготовка інвойсів, підписання договорів NDA та договорів про надання послуг з працівниками;
- организація корпоративних заходів

IT recruiter

з 07.2016 по 07.2017 (1 рік)
Main Academy, Київ (IT)

- розміщення вакансій;
- пошук претендентів на вакансії викладач програмування (С#, Frontend, Java, QA, PHP, Python, Android);
- оцінка рівня теоретичних знать кандидатів за допомогою онлайн-тестування у Learning Management System
- проведення співбесід;
- атестація персоналу;
- організація відряджень;
- участь у проведенні рекламних заходів;
- підготовка та підписання трудових договорів

Рекрутер

з 09.2015 по 04.2016 (8 місяців)
Kulik System, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- зняття заявки на пошук персоналу;
- формування тексту вакансії, узгодження з керівництвом та розміщення її на сайтах пошуку роботи; взаємодія з газетами, службами розклейки об’яв по місту;
- активний пошук кандидатів на робочі спеціальності (швея, вантажник, зборщик меблів, оббивщик, оператор станка з ЧПУ, спеціаліст ОТК)
та адміністративний персонал (продавці-консультанти, менеджери з продажу, ЗЕД, торговий представник, бізнес-тренер, бухгалтери, маркетолог, 3d modeler)
- проведення телефонних, співбесід;
- проведення співбесід в офісі, взаємодія з керівниками підрозділів;
- адаптація персоналу;
- збір документів для особових справ працівників

Головний спеціаліст економічного аналізу та розвитку аграрного ринку

з 07.2013 по 02.2015 (1 рік 8 місяців)
Департамент агропромислового розвитку, Кіровоград (Державні організації)

- підготовка статистики щодо рівня середньої заробітної плати в області
- надання письмових відповідей на листи від інших департаментів, на звернення до гарячої лінії;
- реєстрація вхідної/вихідної корреспонденції (пропозицій, заяв, скарг);
- контроль розгляду звернень громадян;
- забезпечення зберігання документів;
- внесення документів в систему обліку публічної інформації.

Освіта

Кіровоградський національний технічний університет

Управління персоналом, Кропивницький
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

магістр

Додаткова освіта та сертифікати

SkillUp курс QA

2015, 2 місяці

EnglishPrime, Intermediate 2

2015, 2 місяці

Водійське посвідченнякатегорія В

2014

Знання і навички

  • GoogleCalendar
  • Користувач BAS
  • Кадрове діловодство
  • Ведення військового обліку
  • Trello
  • Jira
  • Slack
  • Management skills
  • Art
  • Upwork
  • Behance
  • Evernote
  • Рекрутмент
  • HR
  • GameDev
  • IT recruiter
  • Hurma
  • CleverStaff
  • MS Excel

Знання мов

  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Кандидати за містами