Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 січня 2018

Анна

Помічник керівника, data entry specialist, перекладач, рекрутер, 8 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Data entry specialist

з 09.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Devabit, Львів (IT)

Work with CRM system, analysis bank statements, MS Exel

Перекладач

з 06.2015 по 06.2017 (2 роки)
Translation Agency, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Переклад вхідної і вихідної кореспонденції, спілкування з клієнтами, підбір персоналу, проведення співбесід, управління персоналом

Помічник керівника

з 05.2014 по 06.2015 (1 рік 1 місяць)
ФОП Сенаторов, Бердичів (Переобладнання автомобілів)

Прийом вхідних дзвінків, консультування, ведення документації, продаж послуг фірми. Прийом відвідувачів, планування робочого дня керівника та ділових зустрічей, електронна кореспонденція, соціальні мережі.

Офіс-менеджер

з 06.2013 по 05.2014 (11 місяців)
EBBS, Бердичів (туризм, візові послуги)

Заповнення візових анкет, прийом телефонних дзвінків, запис на співбесіду в консульство, ксерокопія, сканування,електронна кореспонденція, соціальні мережі, продаж послуг фірми, консультування, планування ділових зустрічей, підготування документів на підписання керівникові.

Освіта

ЖДУ ім. Івана Франка

ННІ Іноземної філології, Філолог., Житомир
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Отримала повну вищу освіту за спеціальністю " Мова і література (англійська)" та здобула кваліфікацію філолога, викладача англійської мови і зарубіжної літератури.

Додаткова освіта та сертифікати

Quality Assurance Group

2017, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Windows Adobe Photoshop MS Paint Робота з клієнтами Організація та контроль роботи офісу Організація ділових зустрічей.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Комунікабельна, пунктуальна, активна, ввічлива, спокійна стресостійка, неконфліктна, завзята, уважна, швидко сприймаю інформацію, здатна до навчання.
Володію оргтехнікою: модем, сканер, копіювальне обладнання.
Досвід роботи з комп'ютером: Windows, текстові редактори.
Вмію працювати в команді, здатність переконувати.
Володію російською, англійською на високому рівні, та німецька- базовий рівень, українська - рідна.
Cередовище, в якому я знаходжуся, завжди слідкую за порядком і затишком. Приготування запашної кави та чаю відвідувачам фірми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: