Резюме от 23 ноября 2017 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2939160/

Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Рекрутер

с 08.2016 по наст. время (1 год 5 месяцев)
Free-lance

Участь в проектах по пошуку та підбору персоналу для комерційних організацій: прямий пошук, підбір та оцінка кандидатів для компанії; формування профілю вакансій; організація та проведення телефонних інтерв'ю і скайп-інтерв”ю; скринінг резюме; організація співбесід для керівництва; перевірка рекомендацій успішних кандидатів; інформація про ринок праці (в тому числі огляд заробітних плат)

Начальник відділу управління персоналом

с 11.2015 по 08.2016 (9 месяцев)
Виробничо-торгівельна компанія (харчова сфера), Луцьк (виробництво та реалізація продуктів харчування)

- Пошук, підбір та оцінка персоналу; формування профілю вакансій; своєчасне закриття вакансій; проведення телефонних інтерв'ю, скринінг резюме; планування, організація та проведення співбесід; організація співбесід для керівництва; участь у процесі адаптації персоналу; перевірка рекомендацій; супровід кандидата під час випробувального терміну; моніторинг та аналіз ринку праці; формування активного кадрового резерву; вивчення соціально-психологічного клімату в колективі; подання звітності про проведену роботу керівництву; розвиток корпоративної культури

- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку з міською службою

HR-менеджер

с 09.2014 по 08.2015 (11 месяцев)
Готелі/Ресторани/Розважаючі комплекси, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес, інтернет-видання, спорт)

- Пошук, підбір та оцінка персоналу; формування профілю вакансій; своєчасне закриття вакансій; проведення телефонних інтерв'ю, скайп-інтерв'ю; скринінг резюме; планування, організація та проведення співбесід; організація співбесід для керівництва; участь у процесі адаптації персоналу; контроль проходження стажування; перевірка рекомендацій; супровід кандидата під час випробувального терміну; моніторинг та аналіз ринку праці; формування активного кадрового резерву; вивчення соціально-психологічного клімату в колективі; подання звітності про проведену роботу керівнику; розвиток корпоративної культури.

- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку з міською службою зайнятості,складання штатного розпису; розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, розробка організаційної структури, написання характеристик.

Провідний спеціаліст

с 07.2006 по 09.2014 (8 лет 2 месяца)
Державний сектор, Луцьк (Органи державного управління)

Контроль та узагальнення практики застосування законодавства спеціалістами підрозділів персоніфікованого обліку пільг, надання практичної і методичної допомоги по даних питаннях; вивчення громадської думки, її узагальнення і подання пропозицій щодо вдосконалення роботи департаменту; участь в організації та проведенні нарад, семінарів, що стосуються роботи відділів персоніфікованого обліку та відділів наглядів; відповідальність за своєчасний та змістовний розгляд листів, заяв, скарг громадян з усіх питань, що належать до компетенції відділу; участь у ревізіях та тематичних перевірках роботи райміськуправлінь; забезпечення оперативного зв'язку з районами області, іншими установами, підприємствами, організаціями під час розв'язання питань, що стосуються компетенції відділу; у разі відсутності головного спеціаліста здійснення реєстрації усного прийому громадян працівниками відділу; реєстрація заяв на розгляд обласної комісії по встановленню статусу учасника війни, готування звітності з питань діяльності комісії та встановлення у статусу райміськуправліннями; розгляд та надання роз'яснення і відповіді на звернення громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу.
Організація роботи комісії з питань гуманітарної допомоги при облдержадміністрації, підготовка документів про визнання вантажів гуманітарною допомогою та подання їх на розгляд комісії.

Начальник відділу кадрів

с 06.2005 по 07.2006 (1 год 1 месяц)
Будівництво, Луцьк (Будівництво)

- Пошук та оцінка кандидатів, формування профілю вакансій, своєчасне закриття вакансій, планування, організація та проведення співбесід, організація співбесід для керівництва, участь у процесі адаптації персоналу, контроль тікучості персоналу.
- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку з міською службою зайнятості.


Образование

Волинський державний університет ім. Л. Українки

Педагогічний факультет, спеціальність “Початкове навчання”, Луцьк

Высшее, с 09.2000 по 06.2003 (2 года 9 месяцев)

Кваліфікація вчитель початкових класів

Луцьке педагогічне училище ім. Я. Галана

Спеціальність “Початкове навчання”, Луцьк

Среднее специальное, с 09.1996 по 06.2000 (3 года 9 месяцев)

Кваліфікація вчитель початкових класів, організатор дитячих об'єднань (диплом з відзнакою)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel), Internet, E-mail, 1С 8.2 ЗУП.
  • Пошук, підбір та оцінка персоналу (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Володіння різними методами закриття вакансій (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Скринінг резюме (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Формування профілю вакансій (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Проведення телефонних інтерв'ю (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Скайп-інтерв'ю (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Планування, організація та проведення співбесід (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Участь у процесі адаптації персоналу (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Моніторинг та аналіз ринку праці (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Формування активного кадрового резерву (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Хедхантинг (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Організація проведення вторинних співбесід для керівництва (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Супровід кандидата під час випробувального терміну (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Перевірка рекомендацій (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Соціально-психологічний клімат в колективі (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Звітність про проведену роботу по HR керівництву (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Корпоративна політика (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Кадрова документація (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Наявність закордонного паспорту.

Сімейний стан: заміжня, двоє дітей


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: