Резюме от 13 октября 2017 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2939160/

Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Город:
Луцк

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Рекрутер

с 08.2016 по наст. время (1 год 2 месяца)
Free-lance

Участь в проектах по пошуку та підбору персоналу для комерційних організацій: прямий пошук, підбір та оцінка кандидатів для компанії; формування профілю вакансій; організація та проведення телефонних інтерв'ю і скайп-інтерв”ю; скринінг резюме; організація співбесід для керівництва; перевірка рекомендацій успішних кандидатів; інформація про ринок праці (в тому числі огляд заробітних плат)

Начальник відділу управління персоналом

с 11.2015 по 08.2016 (9 месяцев)
Виробничо-торгівельна компанія (харчова сфера), Луцьк (виробництво та реалізація продуктів харчування)

- Пошук, підбір та оцінка персоналу; формування профілю вакансій; своєчасне закриття вакансій; проведення телефонних інтерв'ю, скринінг резюме; планування, організація та проведення співбесід; організація співбесід для керівництва; участь у процесі адаптації персоналу; перевірка рекомендацій; супровід кандидата під час випробувального терміну; моніторинг та аналіз ринку праці; формування активного кадрового резерву; вивчення соціально-психологічного клімату в колективі; подання звітності про проведену роботу керівництву; розвиток корпоративної культури

- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку з міською службою

HR-менеджер

с 09.2014 по 08.2015 (11 месяцев)
Готелі/Ресторани/Розважаючі комплекси, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес, інтернет-видання, спорт)

- Пошук, підбір та оцінка персоналу; формування профілю вакансій; своєчасне закриття вакансій; проведення телефонних інтерв'ю, скайп-інтерв'ю; скринінг резюме; планування, організація та проведення співбесід; організація співбесід для керівництва; участь у процесі адаптації персоналу; контроль проходження стажування; перевірка рекомендацій; супровід кандидата під час випробувального терміну; моніторинг та аналіз ринку праці; формування активного кадрового резерву; вивчення соціально-психологічного клімату в колективі; подання звітності про проведену роботу керівнику; розвиток корпоративної культури.

- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку з міською службою зайнятості,складання штатного розпису; розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, розробка організаційної структури, написання характеристик.

Провідний спеціаліст

с 07.2006 по 09.2014 (8 лет 2 месяца)
Державний сектор, Луцьк (Органи державного управління)

Контроль та узагальнення практики застосування законодавства спеціалістами підрозділів персоніфікованого обліку пільг, надання практичної і методичної допомоги по даних питаннях; вивчення громадської думки, її узагальнення і подання пропозицій щодо вдосконалення роботи департаменту; участь в організації та проведенні нарад, семінарів, що стосуються роботи відділів персоніфікованого обліку та відділів наглядів; відповідальність за своєчасний та змістовний розгляд листів, заяв, скарг громадян з усіх питань, що належать до компетенції відділу; участь у ревізіях та тематичних перевірках роботи райміськуправлінь; забезпечення оперативного зв'язку з районами області, іншими установами, підприємствами, організаціями під час розв'язання питань, що стосуються компетенції відділу; у разі відсутності головного спеціаліста здійснення реєстрації усного прийому громадян працівниками відділу; реєстрація заяв на розгляд обласної комісії по встановленню статусу учасника війни, готування звітності з питань діяльності комісії та встановлення у статусу райміськуправліннями; розгляд та надання роз'яснення і відповіді на звернення громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу.
Організація роботи комісії з питань гуманітарної допомоги при облдержадміністрації, підготовка документів про визнання вантажів гуманітарною допомогою та подання їх на розгляд комісії.

Начальник відділу кадрів

с 06.2005 по 07.2006 (1 год 1 месяц)
Будівництво, Луцьк (Будівництво)

- Пошук та оцінка кандидатів, формування профілю вакансій, своєчасне закриття вакансій, планування, організація та проведення співбесід, організація співбесід для керівництва, участь у процесі адаптації персоналу, контроль тікучості персоналу.
- Формування і ведення особових справ працівників; ведення архіву особових справ; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КзпП; ведення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток (щорічних, соціальних, додаткових), складання їх графіків; ведення табелів; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підрахунок трудового стажу; подання звітності по кадрах в центр зайнятості та статистику; видача довідок про поточну діяльність працівників; внесення інформації про кількісний і якісний склад працівників та його рух у базу даних, стеження за її своєчасним оновленням і поповненням; підтримування зв'язку з міською службою зайнятості.


Образование

Волинський державний університет ім. Л. Українки

Педагогічний факультет, спеціальність “Початкове навчання”, Луцьк

Высшее, с 09.2000 по 06.2003 (2 года 9 месяцев)

Кваліфікація вчитель початкових класів

Луцьке педагогічне училище ім. Я. Галана

Спеціальність “Початкове навчання”, Луцьк

Среднее специальное, с 09.1996 по 06.2000 (3 года 9 месяцев)

Кваліфікація вчитель початкових класів, організатор дитячих об'єднань (диплом з відзнакою)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel), Internet, E-mail, 1С 8.2 ЗУП.
  • Пошук, підбір та оцінка персоналу (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Володіння різними методами закриття вакансій (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Скринінг резюме (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Формування профілю вакансій (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Проведення телефонних інтерв'ю (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Скайп-інтерв'ю (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Планування, організація та проведення співбесід (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Участь у процесі адаптації персоналу (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Моніторинг та аналіз ринку праці (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Формування активного кадрового резерву (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Хедхантинг (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Організація проведення вторинних співбесід для керівництва (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Супровід кандидата під час випробувального терміну (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Перевірка рекомендацій (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Соціально-психологічний клімат в колективі (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Звітність про проведену роботу по HR керівництву (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Корпоративна політика (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Кадрова документація (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Наявність закордонного паспорту.

Сімейний стан: заміжня, двоє дітей


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: