Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 вересня 2023 PRO

Юрій

Операційний, виконавчий директор, керівник проекту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Власник / керівник

з 09.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Приватний бізнес, Київ (запуск проектів зі споживчого кредитування, бізнес пасажирських перевезень, бізнес з виробництва та реалізації с/г продукції)

•P&L менеджмент проектів, оперативна координація та оптимізація процесів власних бізнесів;
•підготовка та запуск проектів зі споживчого кредитування: P&L, формування команди, зустріч з потенційними інвесторами;
•координація проекту «Автопарк пасажирських перевезень» (Uber, Bolt, Uklon): пошук та придбання автопартку, пошук працівників, розробка мотиваційних програм, координація оперативного моніторингу переміщення автомобілів парку, співпраця з партнерами (Uber, Bolt, Uklon, СТО, страхові компанії і тд);
•керівництво проектом реалізації с/г продукції виробників в мережі системних рітейлерів;
•запуск проекту з виробництва рибних закусок для ПАБів, продуктових магазинів: співпраця з виробниками сировини, виробництво готової продукції, логістика, пошук каналів продажу.

Аспірант

з 09.2017 по нині (6 років 7 місяців)
ВНЗ, Київ (науково-дослідницька робота)

Директор компанії

з 05.2016 по 09.2017 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Кредит Ту Ю", Київ (Фінансова компанія (споживче кредитування))

Обов'язки:
•адміністративне та операційне управління компанією;
•розробка та реалізація стратегії розвитку компанії, тарифної політики компанії;
•контроль Cash flow компанії (комунікації з акціонером, банками, підрядниками);
•P&L менеджмент;
•координація процесу побудови ІТ архітектури (аналіз та оптимізація процесів, написання ТЗ, комунікація з розробниками ПЗ);
•координація облікової політики компанії (взаємодія з аудиторськими, консалтинговими та юридичними компаніями);
•організація процесів проведення внутрішнього аудиту компанії за операційною діяльністю компанії;
•контроль фінансових та операційних ризиків компанії;
•управління підрозділами: управління верифікації та андерайтингу, управління по роботі з проблемною заборгованістю, управління розвитку бізнесу, управління супроводження бізнесу, управління аналітики, бюджетування та контролю;
•організація процесу верифікації та андерайтингу: пошук та підбір персоналу, кредитна політика, координація роботи з БКІ, реалізація автоматизації процесу, IP-телефонія;
•організація процесу Collection: формування напрямків soft і hard, пошук та підбір персоналу, автоматизація, розробка стратегії розвитку напрямку;
•організація продажів компанії за каналами: власна мережа відділень, франшиза, партнерські продажі, агентська мережа, digital (WEB, контекстна реклама, ліди);
•розробка та реалізація систем KPI компанії;
•координація процесів на аутсорсингу (юридичне, бухгалтерське, господарське та ІТ супроводження);
•комунікація з представниками контролюючих органів;
•голова Кредитного комітету, член Дирекції компанії.
Досягнення: впровадження системи KPI, оновлення процесів андерайтингу та Collection, запуск IP-телефонії, реалізація ефективної тарифної політики, впровадження системи аналізу бізнес-процесів компанії, залучення нових 10 банків-партнерів, в результаті, збільшення кредитного портфелю на 220%, зростання фінансового результату компанії на 216%, виконання планових показників: ROA, ROE, P&L, FDP, SPD, NPL.

Радник Голови правління

з 10.2015 по 02.2017 (1 рік 4 місяці)
Страхова компанія "Еталон", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- розвиток проекту партнерських продажів компанії: споживче кредитування, кредитування МСБ, аудиторську послуги, оперативний та фінансовий лізинг, страхові продукти;
- пошук нових партнерів, супроводження діючих проектів, формування агентської схеми продажів;
- розробка та реалізація мотиваційних програм активізації продажів мережі відділень, оптимізація процесів;
- адміністрування регіональної мережі компанії: підбір керівників регіональних управлінь та відділень, проведення перемовин з регіональними партнерами та клієнтами, координація тарифної політики регіональної мережі проекту;
- відповідальність за виконання планових показників дохідності проекту: страхування, кредитування МСБ, лізинг, споживче кредитування.

Досягнення: впровадження мотиваційної програми продажів, оптимізація та розвиток регіональної мережі до 80 відділень, формування агентської мережі (більше 300 агентів), впровадження ефективної системи тарифної політики по вертикалі, підписання партнерських договорів з провідними банками та фінансовими компаніями в сегменті кредитування МСБ, споживчого кредитування фізичних осіб, лізингу, як наслідок, системне виконання планових показників комісійної дохідності проекту.

Директор роздрібного бізнесу

з 12.2012 по 10.2015 (2 роки 10 місяців)
Банк "Фінансова Ініціатива", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
•розвиток роздрібного бізнесу банку, напрямки відповідальності: управління платіжних систем, управління розробки продуктів роздрібного бізнесу, управління організації продажів, управління альтернативних каналів продажів і партнерських програм, управління розвитку регіональної мережі, контакт-центр;
•виконання планових показників: пасиви фізичних осіб, емісія платіжних карт, еквайринговий бізнес, системи грошових переказів, операції РКО, кредитні карти, cash-кредити, банківські скриньки, партнерські програми (продаж страхових продуктів, лізинг, cash-кредити, кредитування МСБ);
•розвиток каналів продажів: відкриття відділень, цифрові канали, агентська мережа, телемаркетинг;
•розробка і впровадження нових банківських продуктів і акційних програм роздрібного бізнесу;
•впровадження системи CRM;
•впровадження та контроль єдиних стандартів обслуговування і продажів продуктів РБ, адміністрування регіональної мережі (20 регіональних управлінь, 110 відділень), в т.ч. виїзні перевірки регіональних управлінь, відділень;
•впровадження в банку системи інтернет-банкінгу, організація і контроль проекту;
•взаємодія з представниками МПС MasterCard, Visa, ключовими вендорами: ПЦ УПЦ, ПЦ Укркарт, ПЦ BPC Україна, Пластик Карта, Прінтек Україна, Pentegy, NCR Україна, компанія CS та ін.;
•підбір та погодження керівників регіональних управлінь і відділень банку;
•голова Тарифного комітету роздрібного бізнесу банку, член Тендерного комітету банку.
Досягнення: впровадження єдиних стандартів обслуговування клієнтів, реалізація Порядку адміністрування регіональної мережі за всіма бізнесами банку, систематичне проведення акційних програм активізації продажів продуктів РБ, впровадження системи CRM, запуск інтернет-банкінгу для фізичних осіб, оптимізація тарифної політики роздрібного бізнесу, відкриття нових 50 відділень, встановлення 65 АТМ та більше 200 ПОС-терміналів, запуск нових функціоналів на АТМ системі банку, реалізація проекту зміни процесингового центру, підвищення статусу банку в МПС MasterCard до принципового, встановлення членства в МПС Visa, запуск емісії платіжних карток з технологією PayPass, PayWave, створення брендбуку з дизайну платіжних карт, запуск з нуля програм кредитування фізичних осіб, як результат: системне перевиконання планових показників за комісійними доходами РБ, збільшення портфелю пасивів фізичних осіб більш як в 3 рази, середньої дохідності відділень за операціями РБ в 3,5 рази, клієнтської бази в 2,5 рази, збільшення показника активних карт в 2,2 рази, портфеля ЕПЗ в 2,8 рази, підвищення коефіцієнту кількості продуктів на 1 клієнта до 3,7.

Директор роздрібного бізнесу

з 11.2000 по 05.2012 (11 років 6 місяців)
Банк "Фінанси та Кредит", Центральне регіональне управління, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
•реалізація та координація процесів залучення регіональною мережею клієнтів РБ, МСБ і ББ;
•організація процесів продажів і обслуговування роздрібного бізнесу філії (в т.ч. малий бізнес): емісія платіжних карт, торговий та банкоматний еквайрінг (бізнес філії + координація бізнесу всього банку по Україні), неторгові операції, розрахункові операції, кредитування (іпотека, ДІУ, авто, до потреби, кеш-кредити), депозитні вклади, банківські скриньки, робота з агентами (агентства нерухомості, автосалони, нотаріуси, туристичні фірми);
•адміністрування регіональної мережі відділень (10 кущів, 64 відділення в м.Києві та чотирьох областях - Київській, Житомирській, Вінницькій, Чернігівській);
•щоденне одноосібне встановлення курсів купівлі-продажу іноземної валюти, банківських металів і банківських монет, здійснення арбітражних і б/г конверсійних операцій, тарифна політика роздрібного бізнесу;
•проведення навчальних семінарів;
•координація процесів відкриття відділень, пунктів обміну валют, сховищ депозитних скриньок, АТМ;
•організація промоакцій та рекламних компаній в регіонах з просування продажів продуктів;
•керівництво підрозділами Центру: Департамент платіжних карт, Управління розрахункових і неторгових операцій, Управління розвитку партнерських продажів, Управління обслуговування операцій фізичних осіб;
•голова Кредитного комітету РБ, член Великого Кредитного комітету, член Тарифного комітету.
Досягнення: впровадження єдиних стандартів обслуговування клієнтів, систематичне проведення акційних програм активізації продажів продуктів РБ, оптимізація тарифної політики роздрібного бізнесу, відкриття нових 15 відділень, встановлення 120 АТМ та залучення більше 200 торгових точок на еквайрингове обслуговування, в результаті системне виконання планових показників за комісійними доходами роздрібного та банкнотного бізнесів, нормативів окупності відділень та коефіцієнтів відношення операційного доходу до накладних витрат відділень.

Старший податковий ревізор-інспектор відділу оподаткування та виявлення ухилень від оподаткування у банківській системі та фінансово-кредитних установах

з 12.1998 по 11.2000 (1 рік 11 місяців)
Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м.Києва, Київ (державні фінанси)

Обов'язки:
- аудиторська перевірка банків та страхових компаній Шевченківського району м. Києва в складі комплексних комісій (перевірка повноти бухгалтерського відображення в балансі банківських та страхових операцій, податок на прибуток, ПДВ, акцизи, відрахування до обов'язкових державних фондів);
- республіканські комплексні перевірки, в складі загальнодержавних ревізійних комісій ДПА України;
- проведення зустрічних та позапланових перевірок;
- написання актів та постанов за результатами комплексних, зустрічних перевірок;
- формування звітності для ДПА м. Києва та ДПА України;
- головування в комісіях комплексних ревізійних перевірок;
- робота з недоїмкою за актами;
- представництво ДПІ в судових інстанціях, за справами розгляду правомірності застосування постанов щодо штрафів, недоїмок та пені.

Досягнення: виконання планових показників проведення перевірок відповідно до Державного плану проведення перевірок банків та небанківських установ щодо повноти сплати податків та зборів, головування в складі комплексних комісій, відсутність недоїмок за постановами, присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової служби 3 рангу».

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана

Фінансово-економічний факультет, спеціальність "Фінанси та кредит", Київ
Вища, з 1993 по 1998 (4 роки 9 місяців)

Магістр з банківського менеджменту

Додаткова освіта та сертифікати

American English Center

2012, 12 месяцев

Знання і навички

MS Office Windows АБС Б2 IS-Card SR-Bank АБС Scrooge АБС Pcard UPC online BCZ Експерт зі споживчого кредитування, банківський бізнес

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

За необхідності, надам рекомендації з попередніх місць роботи

За необхідності, надам рекомендації з попередніх місць роботи

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Наявність досвіду розвитку роздрібного та банкнотного бізнесів банку, розвитку бізнесу в сфері споживчого кредитування, страхування, адміністрування та розвитку регіональної мережі (від 100 відділень), розвитку цифрових та партнерських каналів, P&L менеджмент, досвід в реалізації проектів міграції ЕПЗ та проектів в МПС, розвитку процесів андеррайтингу та управління проблемною заборгованістю, запуску проектів «з нуля» та вивід компанії на окупність, вміння приймати рішення в кризових умовах, формувати команди (Dream Team), креативність, комунікабельність. Відкритий до подальшого навчання та набуття нових навичок в різних сферах.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: