Резюме от 18 мая 2017 PRO

Маслюк Марина Дмитриевна

Администратор, 5 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
18 февраля 1993 (24 года)
Город:
Черкассы

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Керуючий магазином

с 10.2015 по 10.2016 (1 год)
ТрейдШуз, Черкассы (магазин роздрібної торгівлі)

∙ Контроль роботи магазину:
-оперативне керівництво колективом м-ну;
-рішення поточних завдань;
-контроль за дотриманням трудової дисципліни співробітників;
-доведення до працівників м-ну інформації, що поступає з офісу Компанії.
-Аналіз продажу товарів;
-Моніторинг конкурентів.
∙ Підготовка товару до продажу/поверненю/переміщенню:
-участь в прийманні товару і переоцінці;
-перевірка якості товарів, цілісності упаковки і відповідності артикулів та найменувань;
-складання актів невідповідності товару, підготовка пакувального матеріалу, збір і упаковка товару для переміщення/повернення.
∙ Організація виставки товару:
-переміщення товару в торговий зал;
-розміщення і оформлення товару відповідно до правил викладення (з дотриманням планограми і правил мерчандайзингу товару);
-оформлення магазину відповідно до стандартів і правил проведення маркетингових/рекламних акцій;
-контроль дотримання планограми, перевірка якості, цілісності упаковки, наявності цінників і зовнішнього вигляду зразків товару впродовж усього робочого дня;

∙ Контроль збереження товару, торгового устаткування і інших матеріальних цінностей магазину.

∙ Робота на ККА:
-робота на ККА при здійсненні грошових розрахунків з покупцями;
-оформлення касової документації відповідно до нормативів;
-здійснення операцій повернення товару від покупця, правила обміну, види браку, гарантійні терміни користування товарами;
-контроль грошових коштів, що знаходяться в касі;
-ведення первинної касової документації і формування касової звітності;
-ведення касової книги на основі прибуткових і витратних документів;
-підготовка грошових коштів до інкасації і оформлення супровідної відомості.

Заступник керуючого магазином

с 08.2014 по 10.2015 (1 год 2 месяца)
Трейдшуз, магазин "Сеntro", Черкаси (магазин роздрібної торгівлі)

∙ Контроль роботи магазину:
-оперативне керівництво колективом м-ну;
-рішення поточних завдань;
-контроль за дотриманням трудової дисципліни співробітників;
-доведення до працівників м-ну інформації, що поступає з офісу Компанії.
∙ Підготовка товару до продажу/поверненю/переміщенню:
-участь в прийманні товару і переоцінці;
-перевірка якості товарів, цілісності упаковки і відповідності артикулів та найменувань;
-складання актів невідповідності товару, підготовка пакувального матеріалу, збір і упаковка товару для переміщення/повернення.

∙ Організація виставки товару:
-переміщення товару в торговий зал;
-розміщення і оформлення товару відповідно до правил викладення (з дотриманням планограми і правил мерчандайзингу товару);
-оформлення магазину відповідно до стандартів і правил проведення маркетингових/рекламних акцій;
-контроль дотримання планограми, перевірка якості, цілісності упаковки, наявності цінників і зовнішнього вигляду зразків товару впродовж усього робочого дня;

∙ Контроль збереження товару, торгового устаткування і інших матеріальних цінностей магазину.

∙ Робота на ККА:
-робота на ККА при здійсненні грошових розрахунків з покупцями;
-оформлення касової документації відповідно до нормативів;
-здійснення операцій повернення товару від покупця, правила обміну, види браку, гарантійні терміни користування товарами;
-контроль грошових коштів, що знаходяться в касі;
-ведення первинної касової документації і формування касової звітності;
-ведення касової книги на основі прибуткових і витратних документів;
-підготовка грошових коштів до інкасації і оформлення супровідної відомості.

Продавець - консультант

с 06.2012 по 08.2014 (2 года 2 месяца)
Трейдшуз, магазин "Сеntro", Київ, Черкаси (магазин роздрібної торгівлі)

• Підготовка торгового залу до відкриття магазину : доставка товару із складу в торговий зал, викладення товару, контроль розмірних рядів, оформлення вітрин;
• Брати участь в прийманні товару з центрального складу на підставі відповідних документів по кількості і якості;
• Робота з прибутковими і витратними документами;
• Робота на касовому апараті;
• Ведення клієнтської бази, робота з браком, оформлення повернення і обміну;
• Підготовка товару до інвентаризації, брати участь в інвентаризаціях, що проводяться;
• Проведення рекламних акцій в магазині


Образование

Київський національний торгово- економічний університет

Товарознавство та комерційна діяльність, Київ

Высшее, с 09.2010 по 03.2015 (4 года 6 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    На рівні впевненого користувача
    Знання програм :
    • MS Office (Word, Excel)
    • Internet Explorer
    • Outlook Express

Знание языков

  • Українська мова — эксперт
  • Російська мова — эксперт
  • Англійська мова — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості:
Відповідалькість, пунктуальність, окуратність, цілеспрямованість, легко навчаюсь, вмію працювати в колективі.
Маю водійські права категорії "В"


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: